Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

rico.s wrote:er zijn mij nog anderen manieren van vals spelen op gevallen dan alleen nederlans schrijven zo zijn er mensen die bewust twee beurten voor bij laten gaan en dan bij de derde beurt aanvallen met de extra legers van de gemiste beurten en dat doen ze dan nog een paar keer in een spel wat kunnen we hier aan doen![]()
oke dan ik zal me er niet meer mee laten verrassen maar bedankt nikitaNikita_2006 wrote:rico.s wrote:er zijn mij nog anderen manieren van vals spelen op gevallen dan alleen nederlans schrijven zo zijn er mensen die bewust twee beurten voor bij laten gaan en dan bij de derde beurt aanvallen met de extra legers van de gemiste beurten en dat doen ze dan nog een paar keer in een spel wat kunnen we hier aan doen![]()
Dat heeft niets met Cheating of valsspelen te maken.
Het is gewoon toegestaan, en soms is het slim om zo te spelen. Je verrast de tegenstander die er geen rekening mee heeft gehouden.
Dus in het vervolg beter opletten, en je niet laten verrassen.
CaraLucia wrote:Hoe bedoel je dat Wisse, het is geen secret alliance. Daar heeft het totaal niets mee van doen.
Een secret alliance is volgens mij een afspraak tussen twee personen zonder dat dit in de chat is aangekondigd.
Als iemand twee beurten voorbij laat gaan in de hoop dat hij er in zijn derde beurt nog staat is daar niets mee. De tegenstanders hadden hem ook kunnen aanvallen in de tussentijd. Soms win je er niets mee, maar soms als de tegenstanders niet opletten en denken die komt niet meer terug dus daar besteden we geen aandacht aan kan zo'n speler in zijn derde beurt toeslaan.
Totaal niets mis mee, en gewoon een taktisch spelletje om je tegenstander te bedotten.
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests