Members: Even voorstellen

Dutch language forum

Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Members: Even voorstellen

Postby eagle_1 on Sat Dec 16, 2006 7:56 am

Subject was voorheen: nieuw

ey ik ben net nieuw hier dus ken iemand me uitlegge hoe het werkt :?:

tnx

Noot:
Andere threads zijn samengevoegd met deze thread, want zij gingen over hetzelfde onderwerp.
Last edited by MarVal on Tue Apr 15, 2008 1:55 pm, edited 3 times in total.
Reason: Alle threads gaan over hetzelfde onderwerp en zodoende zijn ze bij elkaar gevoegd.
Sergeant eagle_1

Medals: 23
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1)
Cross-Map Achievement (2) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (1) Clan Achievement (4)

Postby Nikita_2006 on Sat Dec 16, 2006 12:30 pm

Tja ?

Ik denk dat je de instrukties van de Conquer-Club maar eens moet doorlezen. Daar staat het dacht ik vrij goed in beschreven.
Private Nikita_2006

Postby eagle_1 on Sun Dec 17, 2006 3:30 pm

ah :D :D
Sergeant eagle_1

Medals: 23
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1)
Cross-Map Achievement (2) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (1) Clan Achievement (4)

newbies

Postby sunshining on Tue Feb 06, 2007 1:09 pm

Ik ben benieuwd wat jullie eingelijk van newbies vinden.
Op de forum van cc hebben ze het er erg veel over newbies, bijvoorbeeld niet bij doubles games en zo mogen. En dat nieuwe mensen alleen met elkaar mogen spelen.

Nou ik vind zelf dat newbies erg vervelend zijn, de meeste waar ik mee gespeeld heb zijn na 1 buurt niet meer opkomen dagen.

Ik snap ook echt wel dat we allemaal newbies zijn geweest.

Er moet gewoon een optie bij start your own game komen dat je dr zelf voor kan kiezen, bijv: geen newbies of dat ze dr na 2 buurten uit worden gegooid en niet 3

Maar niet bij double games vind ik ook weer te ver gaan en ze hoeven ook niet alleen met elkaar te spelen als er gewoon een optie komt dat je dr zelf voor kan kiezen is gewoon beter.
Nou ik ben benieuwd wat jullie dr van vinden.

groetjes sunshining
Last edited by MarVal on Tue Apr 15, 2008 6:09 am, edited 1 time in total.
Reason: Alle threads gaan over hetzelfde onderwerp en zodoende zijn ze bij elkaar gevoegd.
Corporal 1st Class sunshining

Medals: 56
Most Improved Bronze (1) Standard Achievement (4) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3)
Terminator Achievement (2) Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (4) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (4) Clan Achievement (8) Tournament Contribution (3)

Re: newbies

Postby Forza AZ on Tue Feb 06, 2007 1:15 pm

sunshining wrote:Maar niet bij double games vind ik ook weer te ver gaan en ze hoeven ook niet alleen met elkaar te spelen als er gewoon een optie komt dat je dr zelf voor kan kiezen is gewoon beter.
Nou ik ben benieuwd wat jullie dr van vinden.

groetjes sunshining

Ik ben er wel voor om ze niet toe te laten bij teamgames totdat ze een bepaald aantal games uitgespeeld hebben (5-10 bijvoorbeeld). Misschien kan je ze wel toelaten bij Private teamgames, zodat je toch een kennis die net begint kan laten meedoen.
In gewone games is het niet zo heel irritant als ze niet komen opdagen (het kost wel veel tijd natuurlijk voor de game opgang komt), maar bij teamgames wel, want dan kan je er ineens alleen voor komen te staan, en krijg je z'n legers er pas na 3 beurten bij. Meestal ben je dan al kansloos, zeker in 4-player doublesgames.
Colonel Forza AZ

Medals: 80
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (3) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (2)
Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Tournament Achievement (13) General Achievement (1) Clan Achievement (7)
Tournament Contribution (30) General Contribution (2)

Postby Nikita_2006 on Tue Feb 06, 2007 1:37 pm

Weet je wat nog mooier is, dat je bij het opzetten van een nieuwe game kunt bepalen welke spelers kunnen joinen.

1 - alle spelers
2 - alleen de spelers van je eigen rang
3 - spelers van jouw rang of hoger

ben je van dat hele probleem af
Private Nikita_2006

Postby sunshining on Tue Feb 06, 2007 1:47 pm

Juist dat zal ook mooi zijn probleem opgelost maar ja doen ze dat ook?
Double games vind ik ook wel vervelend als ze niet meer opkomen dagen,maar ik vind het ook weeer lullig als de goede onder de vele slecht moeten leiden het simpelste is gewoon dat je het zelf bepaald.

Most Improved Bronze (1) Standard Achievement (4) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3)
Terminator Achievement (2) Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (4) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (4) Clan Achievement (8) Tournament Contribution (3)

Postby Forza AZ on Tue Feb 06, 2007 2:10 pm

sunshining wrote:Juist dat zal ook mooi zijn probleem opgelost maar ja doen ze dat ook?
Double games vind ik ook wel vervelend als ze niet meer opkomen dagen,maar ik vind het ook weeer lullig als de goede onder de vele slecht moeten leiden het simpelste is gewoon dat je het zelf bepaald.

Als je het zo instelt dat mensen eerst 1 game moeten afmaken voordat ze een teamgame mogen starten ben je al klaar, want nagenoeg alle "deadbeats" zijn waarschijnlijk mensen die denken dat je hier realtime kan spelen in alle games, en komen niet meer terug als ze zien dat ze niet direct kunnen spelen. Hebben ze 1 game afgemaakt dan weten ze hoe het werkt en zullen ze blijven komen.

Zelf bepalen wie er mogen meedoen aan games lijkt me geen goede optie, want dan zal niemand de optie kiezen waarin newbies mogen meedoen, en kunnen de goede newbies niet starten hier, omdat ze nergens mogen meedoen, behalve in zelf gestarte games, maar daar zal dan waarschijnlijk ook weer bijna niemand instappen.
Colonel Forza AZ

Medals: 80
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (3) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (2)
Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Tournament Achievement (13) General Achievement (1) Clan Achievement (7)
Tournament Contribution (30) General Contribution (2)

Postby Nikita_2006 on Tue Feb 06, 2007 3:17 pm

Maar die newbies kunnen zelf toch ook hun eigen games aanmaken en punten pakken van andere newbies of wie er dan ook meedoen en zo opklimmen in rang.

Daar gaat het toch om, denk ik
Private Nikita_2006

x

Postby antjo on Fri Mar 02, 2007 1:53 pm

ja zeg je kiest toch zelf of je een nexbie joined in een dubbelgame
en als een newbie jou joined doe je gewoon drop game
ik vind het best ok dat mijn newbietegenstanders niet opduiken
Sergeant 1st Class antjo

Postby Vincent* on Fri Mar 02, 2007 5:06 pm

Tja ik haat mensen die spelen zonder spel te kennen.

Ik ben ook een newbie pas 15 games ofzo maar toch win ik meeste tenzij dus een aardig nooby teammate of very unlucky verdedling.
Image
Sergeant Vincent*

Medals: 8
Standard Achievement (1) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (1)
Trench Warfare Achievement (1) Teammate Achievement (1) Ratings Achievement (1)

Postby Wisse on Fri Mar 02, 2007 5:09 pm

Nikita_2006 wrote:Weet je wat nog mooier is, dat je bij het opzetten van een nieuwe game kunt bepalen welke spelers kunnen joinen.

1 - alle spelers
2 - alleen de spelers van je eigen rang
3 - spelers van jouw rang of hoger

ben je van dat hele probleem af

is rejected in de suggestions form...
Image Image
Sergeant Wisse

Medals: 1
Map Contribution (1)

Postby Nikita_2006 on Fri Mar 09, 2007 4:46 pm

Nieuwbies zij wel lollig, niks mis mee denk ik zo.
Als ze niet willen spelen is dat na drie keer een tegenstander minder, prima toch. Die hoeven we in ieder geval niet uit te schakelen.

Het ligt ook natuurlijk aan de uitleg die CC geeft als je aan dit spel begint. Heel veel newbies denken dat je dit spel real-time speelt (kan natuurlijk ook wel, maar dat weten zij natuurlijk niet). Ik denk dat het wachten tot je volgende beurd de bottleneck is.

Dus CC zou wat duidelijker moeten zijn.

groet: Nikita
Private Nikita_2006

Postby Vincent* on Sun Mar 18, 2007 7:05 am

Game 296059

Kijk hier eens, beide teamgenoten afk en missen beurten.
Komt er 1 keer cyan online en versterkt hij de andere afk speler:s
Image
Sergeant Vincent*

Standard Achievement (1) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (1)

Postby Uberwald on Sun Mar 18, 2007 7:08 am

Deadbeats (mensen die gekicked worden omdat ze 3 beurten missen ... ) = slecht

Nieuwe spelers = goed

Iedereen begint ergens, sommige weten niets ok dan verliezen ze een hoop en leren ze om daarna hopelijk wel beter te worden. Help ze, geef ze geen negatieve feedback omdat ze het spel niet kunnen, maar geef ze tips!

Speel een keer een dubbel en leg het uit.

Wil je geen dubbels spelen met niet spelende mensen? Geef je er dan niet voor op zonder een dubbels partner....
Image
Captain Uberwald

Medals: 14
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (2)
Cross-Map Achievement (2) Ratings Achievement (2) Clan Achievement (1)

Postby Vincent* on Sun Mar 18, 2007 11:14 am

Nee, maar het zijn inactieve, en geel mist 2 beurten de ander al 1, dus geen noobies die het spel niet snappen.
Image
Sergeant Vincent*

Postby Nikita_2006 on Sun Mar 18, 2007 12:21 pm

Die cyan kleurige heeft ook geen al te beste naam als je zijn feedback leest.
Private Nikita_2006

Postby Vincent* on Sun Mar 18, 2007 6:36 pm

ja joinde het te snel.

Dat net nu die pech dat ik 6 man verlies en de andere 0 door de dice rolls:p
Image
Sergeant Vincent*

Postby Mysty on Mon Mar 19, 2007 8:51 am

is idd irritant, maar zoals al gezegd zijn niet alle nieuwelingen newbies ;)
Ik ben ook als rood vraagteken begonnen en kijk naar mn rang (trooooots :P)
gelukkig ben ik nooit behandeld als n00b en heb ik hier en daar wat op kunnen steken van de games die ik gespeeld heb!
En het NIET missen van turns helpt een hoop om niet meer als newbie gezien te worden hehe

Maar de spelers die express niet meer komen opdagen zijn idd zeeeeeeer vervelend, maar nog vervelender vind ik de mensen die express 2 beurten missen en dan weer online komen :S
Het is n leuke tactische zet, maar doe dat niet als je toch nix opschiet met zo'n zet...
Lieutenant Mysty

Postby Joep the 2nd on Mon Mar 19, 2007 11:09 am

ik heb zin in bier
Sergeant 1st Class Joep the 2nd

Medals: 7
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Terminator Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (1)
Ratings Achievement (1)

Postby SirSebstar on Mon Mar 19, 2007 11:22 am

zeist moet niet zeuren...lol
Major SirSebstar

Location: SirSebstar is BACK. Highscore: Colonel Score: 2919 21/03/2011
Medals: 95
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)
General Contribution (11)

Postby sunshining on Mon Mar 19, 2007 12:13 pm

een biertje :lol: :lol:

Postby Nikita_2006 on Mon Mar 19, 2007 12:23 pm

Dacht dat jij dat toch niet luste :wink:
Private Nikita_2006

Postby sunshining on Mon Mar 19, 2007 12:49 pm

heerlijk met een schuimende kraag hahahahahaah nee geef mij maar ff denken mmmmmmmmm een safari jus is wel lekker en niet jus dorange gewoon jus :lol: :lol: :lol: :lol:

Postby Nikita_2006 on Mon Mar 19, 2007 1:05 pm

Krijg je van me, pak maar aan :lol:

waar proosten we op :?:
Private Nikita_2006

Next

Return to De Veroveraars Club