Members: Even voorstellen

Dutch language forum

Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Postby Uberwald on Thu Aug 23, 2007 10:37 am

Of je neemt premium en speelt 30 games zodat je elke dag makkelijk 2 keer kunt spelen en dan in minstens 10 verschillende games een beurt moet spelen.

Niks wachten dus, maar mee eens zonder duurt het te lang voor je aan de beurt bent en ben je meer tijd kwijt met inloggen en kijken dan dat je speelt :)
Image
Captain Uberwald

Medals: 14
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (2)
Cross-Map Achievement (2) Ratings Achievement (2) Clan Achievement (1)

Postby DoetErNietToe on Thu Aug 23, 2007 12:58 pm

Wild_Tiger wrote:das ook niet liev wat je zegt :(

Nee niet erg aardig nee

Maar hoe zit dat met onze Wild Tiger.
Je staat niet meer in de
top 10 ?

Hoe kan dat nou
Private 1st Class DoetErNietToe

Postby timpe on Fri Aug 24, 2007 2:06 am

Dat kan mij niet schelen dat ik niet lieF (met een F) ben, ik spreek uit mijn eigen ervaringen.

Ik heb het 3 keer voor gehad dat iemand expres zijn beurt miste (en 3 seconden later plotseling wel tijd had om te spelen), en dat was telkens een colonel of brigadier.

Lees wel goed wat ik schrijf. Ik zeg niet dat alle topspelers vuile trucken toepassen, ik zeg enkel dat er krapuul bij de top100 zit.
Sergeant 1st Class timpe

Medals: 3
Standard Achievement (1) Doubles Achievement (1) Terminator Achievement (1)

Postby EmperorOfDaNorth on Fri Aug 24, 2007 2:32 am

Dat kan mij niet schelen dat ik niet lieF (met een F) ben, ik spreek uit mijn eigen ervaringen.

Okee, spelling is voor veel Nederlanders allerbelabbertst, maar ik durf te stellen dat 'liev' hier intentioneel was als een stijlvorm. :)

Ik heb het 3 keer voor gehad dat iemand expres zijn beurt miste (en 3 seconden later plotseling wel tijd had om te spelen), en dat was telkens een colonel of brigadier.

Dat is ten eerste geen logische concluse en bovendien is sample-size van 3 statistisch niet significant. :) Je hebt misschien ook wel eens gezien dat juist ervaren spelers een hoge rang hebben, en dat die juist op een zuivere manier proberen te spelen. En misschien heb je dat wel meer dan 3 keer gezien.

Lees wel goed wat ik schrijf. Ik zeg niet dat alle topspelers vuile trucken toepassen, ik zeg enkel dat er krapuul bij de top100 zit.

Bijna. Ik sluit her kort: Het is namelijk OOK zo dat ervaren spelers die van het spel houden en (dus) een hoge rang hebben, juist de Freestyle optie 'geen Risk' vinden. Daardoor zijn er relatief minder 'echte liefhebbers' onder de freestylers, en diegenen die wel een hoge rang hebben en toch freestylen daar zou inderdaad wel eens een grotere groep bij kunnen zitten die vinden dat dit soort trucjes bij de spelvorm horen.

Overigens hoor ik dat men bezig is met een optie om de maximaal toegestane tijd configureerbaar te maken. MOmenteel is dat altijd 24 uur en dat is wel errrug lang. In de nabije toekomst kunnen mensen dus spellen opzetten waarbij de toegestane tijd per beurt bijvoorbeeld 10 minuten is. Of 30, of een uur, of 4 uur. Dan heb je geen freestyle meer nodig als je wat sneller een spel af wilt maken.
Colonel EmperorOfDaNorth

Postby J0057 on Fri Aug 24, 2007 5:59 pm

YES, Premium member ship xD Heb nu gouwe cadet's balk :P
Sergeant J0057

Medals: 6
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Cross-Map Achievement (1)

Postby Escalion on Tue Sep 11, 2007 10:15 am

hoi joost :)
Private Escalion

Postby J0057 on Wed Sep 12, 2007 8:50 am

Hey Gerrie,

Nou jong's tis zover, kheb m'n 100e game net afgerond.
34% winst. 66% verlies. Het had slechter gekund.
Sergeant J0057

Medals: 6
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Cross-Map Achievement (1)

Postby Escalion on Thu Sep 13, 2007 10:18 am

lol, jah maar ook veel beter XD
maarjah, ik heb een 100% verlies dus trek het je niet an :wink:

1 Completed, 0 (0%) Won <- kijk maar
Private Escalion

Postby Jeepee on Mon Sep 17, 2007 4:58 am

Hey, veel speelplezier!

Een voornaamgenoot...
Image
Colonel Jeepee

Medals: 7
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Terminator Achievement (1) Cross-Map Achievement (1)

Postby Generaln7 on Fri Nov 02, 2007 5:23 pm

J0057 wrote:Jeps, m'n favo online RTS aller tijden. Tja dat en BFMEII.
Vond het wel leuk om een fictieve amerikaanse generaal af te beelden.

Wel dik ja maar nu is er ook supreem comander uit;) maar ik ben daar echt niet goed in... ik ben veel beter in genarals zero hour:P met demo gen ben ik het beste :D :twisted: will jij anders nog een keer tegen mij??? :wink: :?:
Private 1st Class Generaln7

Nederland

Postby billy07 on Sat Nov 10, 2007 9:14 am

Hello Nederlanders,

Hoe gaat het met jullie?

Ik ben Engels, maar ik had nooit gehoord van risk tot ik in Utrecht werkte. Ik vind de Brabantse mensen de meeste vriendelijke in Holland, maar meestal zijn Nederanders goede mensen.
Last edited by MarVal on Tue Apr 15, 2008 6:43 am, edited 1 time in total.
Reason: Alle threads gaan over hetzelfde onderwerp en zodoende zijn ze bij elkaar gevoegd.
Click image to enlarge.
image
Sergeant 1st Class billy07

Medals: 14
Standard Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Polymorphic Achievement (1) Speed Achievement (1)
Teammate Achievement (1) Cross-Map Achievement (2) Ratings Achievement (1) Clan Achievement (2)

Postby nunzio on Thu Nov 15, 2007 2:12 pm

Duh!!
Lieutenant nunzio

Medals: 12
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Freestyle Achievement (2)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (1)

Postby eagle_1 on Fri Nov 16, 2007 9:45 am

natuurlijk zijn Brabander de vriendelijkste Nederlanders... :D
Sergeant eagle_1

Medals: 23
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1)
Cross-Map Achievement (2) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (1) Clan Achievement (4)

Postby sunshining on Fri Nov 16, 2007 10:47 am

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
    Image
Sergeant sunshining

Medals: 56
Most Improved Bronze (1) Standard Achievement (4) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3)
Terminator Achievement (2) Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (4) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (4) Clan Achievement (8) Tournament Contribution (3)

Postby Snipah on Fri Nov 23, 2007 8:40 am

ik had nooit gehoord van risk tot ik in Utrecht werkte

Dit verbaaste mij ten zeerste!!!

natuurlijk zijn Brabander de vriendelijkste Nederlanders

Dit niet! :lol:
New Recruit Snipah

PreviousNext

Return to De Veroveraars Club