Brauche Spieler für Doubles

German language forum

Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Brauche Spieler für Doubles

Postby AslanTheKing on Wed Feb 20, 2013 3:57 pm

Hallo an alle,

hab innerhalb von 4 tagen 1000 punkte gemacht ( 1200-2200)

aber just for fun, über 160 spiele angefangen und ein paar 1vs1 Turniere
das war zuviel, weil da auch ein paar exotische settings darunter waren wie trnch und flat

nun geht's wieder runter mit den punkten, somit in zukunft werde ich mich auf die maps spezialisieren wo ich auch weiss was ich tue,

oder eben doubles, tripples- wo ihr wisst was ihr tut, so kann ich am besten diese verschiedenen maps lernen

würde mich freuen wenn mich jemand einladen könnte

lg aus Hamburg
I used to roll the daizz
Feel the fear in my enemy´s eyes
Listen as the crowd would sing:

Long live the Army Of Kings !

AOK

show: AOK Rocks
Sergeant 1st Class AslanTheKing

Medals: 36
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3) Trench Warfare Achievement (2)
Speed Achievement (2) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (2) Bot Achievement (3)
Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (4) General Achievement (1)

Re: Brauche Spieler für Doubles

Postby Seulessliathan on Mon Apr 01, 2013 8:25 am

Hier liest praktisch keiner mehr, schneller bekommst du Antworten, wenn du Leute per pm anschreibst.
Brigadier Seulessliathan

Medals: 54
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (4) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1)
Fog of War Achievement (4) Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Beta Map Achievement (1) Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (2) General Achievement (1)
Clan Achievement (12) Challenge Achievement (1)

Return to Eroberklub