Verbesserungsvorschläge für unser Forum

German language forum

Moderators: Global Moderators, Community Team

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Verbesserungsvorschläge für unser Forum

Postby daydream on Thu Apr 01, 2010 9:48 am

MarVal hat mich gebeten mich im Namen von CC nach Verbesserungsvorschlägen umzuhören. Was kann CC für uns in diesem Subforum besser machen?
Ich persönlich würde es gerne sehen wenn hier wieder etwas mehr aktivität wäre. Was würdet ihr gerne hier sehen damit es euch öfter hierher zieht? Ein bestimmtes Sub-forum? Oder vielleicht sollten wir einen besseren Namen für unser Forum wählen, denn Eroberklub klingt nicht wirklich sehr deutsch wenn ihr mich fragt...
Image
Lieutenant daydream

Medals: 28
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (2) General Achievement (1) Clan Achievement (1) Tournament Contribution (2)

Re: Verbesserungsvorschläge für unser Forum

Postby Revillo on Mon Apr 05, 2010 7:51 am

Hallo allezusammen,

eine Idee waere den Link fuer diesen Forumsbereich in die Autoreply nach der Anmeldung zu bekommen wenn sich jemand aus einem deutschsprachigem Land anmeldet.

Ich hab erst angefangen und diesen Bereich des Forums erst nach einiger Zeit gefunden.

Revillo
Corporal 1st Class Revillo

Medals: 4
Standard Achievement (1) Fog of War Achievement (1) Ratings Achievement (2)

Postby daydream on Mon Apr 05, 2010 7:09 pm

Ich werde deine Idee weiterleiten, danke :)
Image
Lieutenant daydream

Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (2) General Achievement (1) Clan Achievement (1) Tournament Contribution (2)

Postby knubbel on Wed Apr 14, 2010 9:09 am

die frage ist warum eigentlich?
ich glaube kaum, dass es hier deutsche gibt die so wenig englisch können, dass sie die anderen foren nicht verstehen, zumindest meldet sich hier niemand ohne englischkenntnisse. (mal abgesehen vom map erstellen thread, aber ne map erstellen ohne englisch kenntnisse halte ich für kaum machbar...)
Major knubbel

Medals: 19
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Terminator Achievement (1) Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1)
Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1) Cross-Map Achievement (1)
Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (1) General Achievement (2) Tournament Contribution (1)

Postby daydream on Thu Apr 15, 2010 2:24 am

ich habe hier im forum schon mehrere deutschsprachige kontakte gewonnen, fand ich immer sehr angenehm. es mag vielleicht nicht dringend notwendig sein, aber unbrauchbar mit sicherheit nicht.
Image
Lieutenant daydream

Postby Revillo on Thu Apr 15, 2010 2:40 pm

Ist sicher was wobei sich zumindest viele wohler fuehlen als wenn sie gleich mit Englisch "bombatiert" werden. Schaden kanns sicher nicht.
Corporal 1st Class Revillo

Medals: 4
Standard Achievement (1) Fog of War Achievement (1) Ratings Achievement (2)

Postby Seulessliathan on Fri Apr 16, 2010 4:54 am

daydream wrote: Was würdet ihr gerne hier sehen damit es euch öfter hierher zieht?

Kekse! :P
Brigadier Seulessliathan

Medals: 54
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (4) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1)
Fog of War Achievement (4) Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Beta Map Achievement (1) Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (2) General Achievement (1)
Clan Achievement (12) Challenge Achievement (1)

Postby rishaed on Sun May 12, 2013 4:17 pm

Mit Milch u. Nutella auch. Verflixt gibt mir auch ein Paar Kindereier auch dabei.
aage wrote: Maybe you're right, but since we receive no handlebars from the mod I think we should get some ourselves.

Image
Corporal 1st Class rishaed

Location: Somewhere in the Foundry forums looking for whats going on!
Medals: 17
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Manual Troops Achievement (1)
Freestyle Achievement (2) Fog of War Achievement (1) Trench Warfare Achievement (1) Teammate Achievement (1) Cross-Map Achievement (1)
Ratings Achievement (1) General Achievement (4)

Postby AslanTheKing on Thu Oct 10, 2013 2:57 am

Der Name des Forums " Eroberklub" , schreckt schon ab dieses Forum zu besuchen,
Erobererklub hört sich besser an, es ist ja auch ein Club für Eroberer,
und nicht ein Klub für einen Herr OBER ;I
I used to roll the daizz
Feel the fear in my enemy´s eyes
Listen as the crowd would sing:

Long live the Army Of Kings !

AOK

show: AOK Rocks
Sergeant 1st Class AslanTheKing

Medals: 37
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3) Trench Warfare Achievement (2)
Speed Achievement (2) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (2) Bot Achievement (3)
Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (4) General Achievement (1) Clan Achievement (1)

Return to Eroberklub