Hallo

German language forum

Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Re: Hallo

Postby sailorseal on Sat Jan 24, 2009 4:20 pm

Ich fühle mich geehrt durch Ihre Freundlichkeit
Cook sailorseal

Medals: 27
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Fog of War Achievement (1) Speed Achievement (2) Ratings Achievement (3)
Tournament Achievement (1) General Achievement (1) Tournament Contribution (7) General Contribution (3)

Postby Seulessliathan on Sun Jan 25, 2009 10:15 am

willkommen in unserem bescheidenen Forum sailorseal und Jweezy
Brigadier Seulessliathan

Medals: 54
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (4) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1)
Fog of War Achievement (4) Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Beta Map Achievement (1) Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (2) General Achievement (1)
Clan Achievement (12) Challenge Achievement (1)

Postby Jeff Hardy on Sun Jan 25, 2009 11:50 am

hehe, ihr grammatik ist besser als meins :P
General Jeff Hardy

Location: Matt Hardy's account, you can play against me there
Medals: 17
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Speed Achievement (3) Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (3)

Postby sailorseal on Sun Jan 25, 2009 1:01 pm

Vielen Dank, dass Sie und ich bedauere, dass meine Grammatik ist schrecklich
Cook sailorseal

Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Fog of War Achievement (1) Speed Achievement (2) Ratings Achievement (3)
Tournament Achievement (1) General Achievement (1) Tournament Contribution (7) General Contribution (3)

Postby Silvanus on Sun Jan 25, 2009 4:05 pm

keine Panik, sailor! Jeff Hardy's Grammatik ist die schlimmste auf diesem Planeten.

Wir hatten sogar fast einen extra Thread dafür
2013-05-10 18:23:08 - Silvanus eliminated Silvanus from the game in round - 15
2013-05-11 11:49:06 - Round limit reached, neutral player has the most troops
2013-05-11 11:49:06 - Silvanus won the game
Sergeant 1st Class Silvanus

Standard Achievement (4) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (4) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (4)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (3) Teammate Achievement (3) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (1) Clan Achievement (9)

Postby Jeff Hardy on Sun Jan 25, 2009 5:28 pm

Silvanus wrote:keine Panik, sailor! Jeff Hardy's Grammatik ist die schlimmste auf diesem Planeten.

Wir hatten sogar fast einen extra Thread dafür

jup!
die schlimmste auf das planet :P
General Jeff Hardy

Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Speed Achievement (3) Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (3)

Postby sailorseal on Sun Jan 25, 2009 6:33 pm

Meine Grammatik kann nicht sein, dass gut!
Cook sailorseal

Postby JweezyIII on Sun Jan 25, 2009 9:45 pm

Meine Grammatik ist zu schrecklich. Ich nicht wirklich verstehe, dass dieser Mehrheit deutscher Grammatik und ich einen Übersetzer viel benutze, aber ich einige der Wörter aufhebe. Langsam. Und ich bin am Aussprache schrecklich.
Image
Cadet JweezyIII

Medals: 3
Standard Achievement (1) Ratings Achievement (1) Tournament Contribution (1)

Postby sailorseal on Fri Jan 30, 2009 4:07 pm

Ich bin in der gleichen Situation wie mein Freund, aber meine Übersetzerin ist besser, weil er mit einer Macintosh ...
Cook sailorseal

Postby Silvanus on Sun Feb 01, 2009 7:23 am

Verstehe ich das richtig? Ihr schreibt euch hier auf deutsch und benutzt dazu Übersetzungs-Software? Das ist doch verrückt :roll:

Do I get this right? You're writing each other in German here and use translation softwere for that? That's crazy ...
2013-05-10 18:23:08 - Silvanus eliminated Silvanus from the game in round - 15
2013-05-11 11:49:06 - Round limit reached, neutral player has the most troops
2013-05-11 11:49:06 - Silvanus won the game
Sergeant 1st Class Silvanus

Standard Achievement (4) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (4) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (4)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (3) Teammate Achievement (3) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (1) Clan Achievement (9)

Postby sailorseal on Mon Feb 02, 2009 8:17 pm

Silvanus wrote:Verstehe ich das richtig? Ihr schreibt euch hier auf deutsch und benutzt dazu Übersetzungs-Software? Das ist doch verrückt :roll:

Do I get this right? You're writing each other in German here and use translation softwere for that? That's crazy ...

Verstehe ich das richtig? Ihr schreibt euch hier auf deutsch und benutzt dazu Übersetzungs-Software? Das ist doch verrückt
Cook sailorseal

Postby Jeff Hardy on Mon Feb 02, 2009 8:29 pm

sailorseal wrote:
Silvanus wrote:Verstehe ich das richtig? Ihr schreibt euch hier auf deutsch und benutzt dazu Übersetzungs-Software? Das ist doch verrückt :roll:

Verstehe ich das richtig? Ihr schreibt euch hier auf deutsch und benutzt dazu Übersetzungs-Software? Das ist doch verrückt

:-s
General Jeff Hardy

Postby JweezyIII on Wed Feb 04, 2009 3:12 pm

Basically i am trying to see if anyone could direct me to a good (preferable free source to learn German) because i find it to be a very interesting language.

Im Allgemeinen versuche ich, zu sehen, wenn jedermann mich auf ein gutes verweisen könnte (die vorzuziehende freie Quelle, zum des Deutschen zu lernen) weil ich es finde, um eine sehr interessante Sprache zu sein.

Sorry for any deception or inconvenience.

Traurig für irgendeine Täuschung oder Unannehmlichkeit.
Image
Cadet JweezyIII

Medals: 3
Standard Achievement (1) Ratings Achievement (1) Tournament Contribution (1)

Postby sairence on Tue May 05, 2009 2:14 pm

Die Grammatik und Rechtschreibung gingen ja vielleicht, aber der Satzbau... :D
Lieutenant sairence

Medals: 5
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1)

Postby colton24 on Sat Jul 25, 2009 8:26 pm

süße Mann Dank für die Aktualisierung
Highest Rank: Lt | Highest Score: 1641
Mr. Squirrel wrote:
pmchugh wrote:BUMP- one more fool needed :mrgreen:

One fool reporting for duty!
Private 1st Class colton24

Medals: 22
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Terminator Achievement (1) Assassin Achievement (1)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (1)
Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (2) General Achievement (2) Training Achievement (1) Tournament Contribution (3)

Postby colton24 on Sat Jul 25, 2009 11:04 pm

hallo lackattack Sie jemals besuchen dieses Forum Uhr oder Antwort hier, wenn ja
Highest Rank: Lt | Highest Score: 1641
Mr. Squirrel wrote:
pmchugh wrote:BUMP- one more fool needed :mrgreen:

One fool reporting for duty!
Private 1st Class colton24

Medals: 22
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Terminator Achievement (1) Assassin Achievement (1)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (1)
Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (2) General Achievement (2) Training Achievement (1) Tournament Contribution (3)

Previous

Return to Eroberklub