Ich bin Blau!

German language forum

Moderators: Global Moderators, Community Team

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Ich bin Blau!

Postby DaGip on Mon Jul 07, 2008 11:27 pm

Ja, es ist sehr richtig. Ich bin Blau! :mrgreen:

http://www.youtube.com/watch?v=ihEVK8lRtNY
Army of GOD wrote:This thread is now about my large penis
Image
Sergeant DaGip

Medals: 20
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Terminator Achievement (3) Manual Troops Achievement (2)
Freestyle Achievement (3) Fog of War Achievement (3) Teammate Achievement (1) Ratings Achievement (3)

Re: Ich bin Blau!

Postby Silvanus on Tue Jul 08, 2008 3:12 pm

*lol* Image

Ich dachte du singst das selber auf youtube? :)
Sergeant 1st Class Silvanus

Medals: 54
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (4) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (4)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (3) Teammate Achievement (3) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (1) Clan Achievement (9)

Postby DaGip on Tue Jul 15, 2008 8:34 pm

Silvanus wrote:*lol* Image

Ich dachte du singst das selber auf youtube? :)

Ja, ich habe das Bierlieder auf YouTube sang, aber jetzt habe ich einen Kopf Schmerzen... #-o
Image
Sergeant DaGip

Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Terminator Achievement (3) Manual Troops Achievement (2)
Freestyle Achievement (3) Fog of War Achievement (3) Teammate Achievement (1) Ratings Achievement (3)

Postby themanwithnoname on Wed Jul 16, 2008 11:45 am

Ich bin ein Berliner
Cadet themanwithnoname

Postby DaGip on Thu Jul 17, 2008 6:31 pm

themanwithnoname wrote:Ich bin ein Berliner

Du schmekt gut, den! :lol:
Image
Sergeant DaGip

Postby nagerous on Thu Jul 17, 2008 9:43 pm

Das ist sehr gut.
Image
Captain nagerous

Medals: 67
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3)
Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Battle Royale Achievement (1) Ratings Achievement (3)
Tournament Achievement (5) General Achievement (10) Clan Achievement (2) Tournament Contribution (2) General Contribution (14)

Postby RashidJelzin on Sat Jul 19, 2008 8:46 am

DaGip wrote:ch bin Blau!

Eigentlich bist du nur ziemlich dämlich.
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. - Peter OToole
Lieutenant RashidJelzin

Medals: 19
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Terminator Achievement (1) Assassin Achievement (1)
Freestyle Achievement (3) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (3) Teammate Achievement (1) Cross-Map Achievement (1)
Ratings Achievement (1)

Postby Seulessliathan on Sat Jul 19, 2008 1:15 pm

RashidJelzin wrote:
DaGip wrote:ch bin Blau!

Eigentlich bist du nur ziemlich dämlich.

Wer die Wahrheit spricht sollte besser einen Fuß im Steigbügel haben
Brigadier Seulessliathan

Standard Achievement (3) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (4) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1)
Fog of War Achievement (4) Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Beta Map Achievement (1) Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (2) General Achievement (1)
Clan Achievement (12) Challenge Achievement (1)

Postby daydream on Sat Jul 19, 2008 1:54 pm

haha, das erinnert mich an diesen englishen spruch:

before you criticize someone, try walking a mile in their shoes. that way you have their shoes and are a mile away when they hear it.
Image
Lieutenant daydream

Medals: 28
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (2) General Achievement (1) Clan Achievement (1) Tournament Contribution (2)

Postby DaGip on Sat Jul 19, 2008 3:09 pm

daydream wrote:haha, das erinnert mich an diesen englishen spruch:

before you criticize someone, try walking a mile in their shoes. that way you have their shoes and are a mile away when they hear it.

Hoerren Sie dieser lieder!

http://www.youtube.com/watch?v=kcEjrxAGGCI
Image
Sergeant DaGip

Postby Silvanus on Sat Jul 26, 2008 4:08 pm

daydream wrote:before you criticize someone, try walking a mile in their shoes. that way you have their shoes and are a mile away when they hear it.

wow, der ist ja richtig gut 8-)
Sergeant 1st Class Silvanus

Standard Achievement (4) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (4) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (4)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (3) Teammate Achievement (3) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (1) Clan Achievement (9)

Postby DaGip on Sat Apr 19, 2014 7:05 am

Dieser Morgan ich bin Blau. Ich habe zu viel Bier am Heute getrunken, aber jetzt habe ich kein Bier :cry: Kanst du mir helfen?

Meine Aufschreiben ist immer noch hier. Nach viele Jahren bin Ich wieder, und ich habe meine Aufschreiben gefinden. WooHoo!
Sergeant DaGip

Postby notyou2 on Tue Apr 22, 2014 8:32 am

Und einen leckeren Krapfen Sie sind.
Last edited by notyou2 on Tue Apr 22, 2014 9:48 am, edited 1 time in total.
Image
Lieutenant notyou2

Medals: 40
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3) Trench Warfare Achievement (1)
Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (3)
General Achievement (3) Clan Achievement (5) Training Achievement (1)

Postby Lindax on Tue Apr 22, 2014 9:45 am

notyou2 wrote:

And a delicious donut you are.

Please do not post in any other language than German here.

Nur Deutsch hier, bitte!

Lx
Major Lindax
Clan Director
Clan Director

Medals: 129
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (4) Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (30) General Achievement (9) Clan Achievement (5)
Tournament Contribution (31) General Contribution (10)

Postby DaGip on Wed Apr 23, 2014 4:42 pm

Lindax wrote:
notyou2 wrote:

And a delicious donut you are.

Please do not post in any other language than German here.

Nur Deutsch hier, bitte!

Lx

Ist "LOL" ein Wort auf Deutsch? Wenn das so...LOL!
Sergeant DaGip

Postby nagerous on Mon Apr 28, 2014 8:23 am

Image
Captain nagerous

Medals: 67
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3)
Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Battle Royale Achievement (1) Ratings Achievement (3)
Tournament Achievement (5) General Achievement (10) Clan Achievement (2) Tournament Contribution (2) General Contribution (14)

Return to Eroberklub