deutscher forum

German language forum

Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

sollte seul freestyle spielen?

ja
13
65%
nein
7
35%

Total votes : 20

Re: deutscher forum

Postby Silvanus on Fri Nov 28, 2008 6:52 am

zdrakias wrote:Verwarnung an Silvanus!

ach komm, sei mal nicht so!
Wir müssen hier schließlich die ganze Welt unterhalten! (zumindest die USA und Ösiland 8-) )
Sergeant 1st Class Silvanus

Medals: 54
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (4) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (4)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (3) Teammate Achievement (3) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (1) Clan Achievement (9)

Postby sairence on Sat Nov 29, 2008 7:31 am

schoko...kuchen... :(

WILL AUCH :-({|=
Lieutenant sairence

Medals: 5
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1)

Postby Silvanus on Sat Nov 29, 2008 4:00 pm

Voila!
Image

aber jeder nur ein Stück [-X

Standard Achievement (4) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (4) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (4)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (3) Teammate Achievement (3) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)

Postby TheRealOne on Thu Jan 15, 2009 5:28 pm

das ist doch ein brownie mit smarties und kein kuchen :roll:

Image

das ist a real cake :mrgreen:
Cook TheRealOne

Postby Seulessliathan on Thu Jan 15, 2009 6:09 pm

Dr Seuss schon wieder? irgendwie fühle ich mich von dem Kerl verfolgt^^ alle Amis denken ich hätte dem Namen von dem Herren abgeleitet, dabei kannte ich ihn bis vor einem Jahr noch nicht mal. Aber Kuchen kenne ich... ergo ist der wichtiger *mampf*
Brigadier Seulessliathan

Standard Achievement (3) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (4) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1)
Fog of War Achievement (4) Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Beta Map Achievement (1) Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (2) General Achievement (1)
Clan Achievement (12) Challenge Achievement (1)

Postby Jeff Hardy on Fri Jan 16, 2009 9:10 am

Silvanus wrote:Voila!
Image

aber jeder nur ein Stück [-X

der sieht aus als wäre er schon mal gegessen worden :shock: :sick:

ich hoffe nur dass der nicht so schmeckt wie er aussieht...
General Jeff Hardy

Location: Matt Hardy's account, you can play against me there
Medals: 17
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Speed Achievement (3) Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (3)

Postby Seulessliathan on Sat Jan 17, 2009 11:06 am

du hast nicht ernsthaft eine Umfrage gemacht und Monate später die Frage geändert, nachdem alle bereits abgestimmt haben, oder?
Brigadier Seulessliathan

Standard Achievement (3) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (4) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1)
Fog of War Achievement (4) Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Beta Map Achievement (1) Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (2) General Achievement (1)

Postby daydream on Sat Jan 17, 2009 5:57 pm

Seulessliathan wrote:du hast nicht ernsthaft eine Umfrage gemacht und Monate später die Frage geändert, nachdem alle bereits abgestimmt haben, oder?

doch, wobei die gramatik immer noch ähnlich falsch ist :P
Image
Lieutenant daydream

Medals: 28
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (2) General Achievement (1) Clan Achievement (1) Tournament Contribution (2)

Postby Jeff Hardy on Sat Jan 17, 2009 10:14 pm

ich habe gemerkt, dass es 'das forum' ist und nicht 'der forum'...

aber jetzt habe ich die frage richtig verändert
:lol:
General Jeff Hardy

Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Speed Achievement (3) Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (3)

Postby Seulessliathan on Sun Jan 18, 2009 6:07 am

Jeff Hardy wrote:ich habe gemerkt, dass es 'das forum' ist und nicht 'der forum'...

aber jetzt habe ich die frage richtig verändert
:lol:

Clown^^
Brigadier Seulessliathan

Postby daydream on Sun Jan 18, 2009 7:12 am

lol
Image
Lieutenant daydream

Medals: 28
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (2) General Achievement (1) Clan Achievement (1) Tournament Contribution (2)

Re: deutschesss forum

Postby Silvanus on Sun Jan 18, 2009 7:55 am

lol, immer noch deutscher Forum :lol:
2013-05-10 18:23:08 - Silvanus eliminated Silvanus from the game in round - 15
2013-05-11 11:49:06 - Round limit reached, neutral player has the most troops
2013-05-11 11:49:06 - Silvanus won the game

Postby Jeff Hardy on Mon Jan 19, 2009 9:58 am

Silvanus wrote:lol, immer noch deutscher Forum :lol:

jup, ich glaube ich lasse es so :P
General Jeff Hardy

Next

Return to Eroberklub