Sommer .. Sonne ...

German language forum

Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Sommer .. Sonne ...

Postby Silvanus on Sun Sep 14, 2008 4:48 am

Abwesenheit.

Im Sommerloch ist einfach nix los hier. Seid ihr noch alle am Strand? ;)
Sergeant 1st Class Silvanus

Medals: 54
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (4) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (4)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (3) Teammate Achievement (3) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (1) Clan Achievement (9)

Re: Sommer .. Sonne ...

Postby Seulessliathan on Tue Sep 16, 2008 9:16 am

die sind nur alle schüchtern, 27 Leute haben es gelesen, aber keiner schreibt was ... oder hast du selbst täglich nachgeschaut, ob immernoch keiner geantwortet hat? ;)
Brigadier Seulessliathan

Medals: 51
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (1)
Fog of War Achievement (4) Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Beta Map Achievement (1) Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (2) General Achievement (1)
Clan Achievement (12)

Postby daydream on Tue Sep 16, 2008 7:24 pm

ach was, er hat bestimmt stündlich nachgeschaut.

meine ausrede ist eine intensive saisonvorbereitung... und ab jetzt wird es die saison selbst sein :P
Image
Lieutenant daydream

Medals: 28
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (2) General Achievement (1) Clan Achievement (1) Tournament Contribution (2)

Postby Silvanus on Thu Sep 18, 2008 5:01 pm

Seulessliathan wrote:die sind nur alle schüchtern, 27 Leute haben es gelesen, aber keiner schreibt was ... oder hast du selbst täglich nachgeschaut, ob immernoch keiner geantwortet hat? ;)

27, cool dass du es erwähnst, seul. Ich schau heute das erst mal wieder hier rein :lol:

Also, an welchen Stränden seid ihr alle rumgehangen (und habt euch mit zweifelhaften Gesöffen volllaufen lassen) so dass hier absolut nix mehr los war?

also, ich war an der Cote d'Azur und von Gesöff kann ich gar nicht sprechen, gab natürlich astreinen Wein dort :mrgreen:
Sergeant 1st Class Silvanus

Medals: 54
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (4) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (4)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (3) Teammate Achievement (3) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (1) Clan Achievement (9)

Postby Galain on Fri Sep 19, 2008 5:25 am

Ich war am umziehen, und musste meinen alten Comp beerdigen und nen neuen einarbeiten.
Bin aber nu wieder da ;)
Sergeant 1st Class Galain

Medals: 4
Standard Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Ratings Achievement (1)

Postby daydream on Fri Sep 19, 2008 5:58 am

strände? schön wärs :(
ich hab trainiert bis zum umfallen, und bin am end doch nur in die zweite manschaft gekommen.
Image
Lieutenant daydream

Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (2) General Achievement (1) Clan Achievement (1) Tournament Contribution (2)

Postby Seulessliathan on Fri Sep 19, 2008 7:03 am

den einzigen Sand den ich dieses Jahr gesehen habe war auf Beachvolleyballplätzen (dazu kam ich wenigstens öfter mal )
Brigadier Seulessliathan

Medals: 51
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (1)
Fog of War Achievement (4) Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Beta Map Achievement (1) Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (2) General Achievement (1)
Clan Achievement (12)

Postby daydream on Fri Sep 19, 2008 8:44 am

Seulessliathan wrote:den einzigen Sand den ich dieses Jahr gesehen habe war auf Beachvolleyballplätzen (dazu kam ich wenigstens öfter mal )

ich hab nur rote erde gesehen beim lauftraining einmal die woche :S
Image
Lieutenant daydream

Return to Eroberklub