doubles

German language forum

Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

doubles

Postby Jeff Hardy on Fri Oct 03, 2008 9:30 am

ich suche nach einen partner der mit mir 4 player, doubles, classic, freestyle, no cards, unlimited, no fog speed games spielen will...
General Jeff Hardy

Location: Matt Hardy's account, you can play against me there
Medals: 17
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Speed Achievement (3) Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (3)

Re: doubles

Postby Seulessliathan on Fri Oct 03, 2008 10:06 am

die alternde Schildkröte passt mal und überlässt der Jugend das Feld^^
Brigadier Seulessliathan

Medals: 54
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (4) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1)
Fog of War Achievement (4) Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Beta Map Achievement (1) Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (2) General Achievement (1)
Clan Achievement (12) Challenge Achievement (1)

Postby Silvanus on Fri Oct 03, 2008 10:13 am

Wenn es sequential statt freestyle wäre dann wär ich dabei.
Aber wir haben nicht jeden Tag 3. Oktober, ich hab einfach nicht so viel Zeit für freestyle.
Sergeant 1st Class Silvanus

Standard Achievement (4) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (4) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (4)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (3) Teammate Achievement (3) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (1) Clan Achievement (9)

Postby daydream on Fri Oct 03, 2008 10:20 am

Silvanus wrote:Wenn es sequential statt freestyle wäre dann wär ich dabei.
Aber wir haben nicht jeden Tag 3. Oktober, ich hab einfach nicht so viel Zeit für freestyle.

fänd ich bitter, da wär ja nie weinachten, un geburtstag hätte ich auch nicht mehr... moment, dann werde ich ja nicht mehr älter! das hat auch was gutes, ich find 21 ist ein gutes alter.
Image
Lieutenant daydream

Medals: 28
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (2) General Achievement (1) Clan Achievement (1) Tournament Contribution (2)

Postby Silvanus on Fri Oct 03, 2008 10:41 am

lol

daydream wrote:... moment, dann werde ich ja nicht mehr älter! das hat auch was gutes, ich find 21 ist ein gutes alter.

ooch, musst halt jung bleiben. Man kann sich prima wie 21 fühlen, auch wenn man älter ist 8-)
Nur umgekehrt ist es etwas bedenklich.

Aber du hast recht: wenn jemand am 3. Oktober Geburtstag hat wird er das gar nicht so toll finden ...
Sergeant 1st Class Silvanus

Standard Achievement (4) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (4) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (4)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (3) Teammate Achievement (3) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (1) Clan Achievement (9)

Return to Eroberklub