En dansk juleklassiker?

Danish language forum

Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

En dansk juleklassiker?

Postby Zizek on Mon Dec 17, 2007 8:40 am

Så er det hvis tiden hvor omgivelsernes overdrevne kærlighedshungren må besvares. Og hvilken bedre måde at gøre det på end at lamme tæske hinanden i en omgang Classic for titlen som Danmarks mest gennemtænkte voldelige julemand :twisted:.

Smid et par posts om hvilket format der foretrækkes og lad os så komme igang. Jeg foreslår at vi ser om ikke vi kan samles på et aftalt tidspunkt og få en lynomgang med gløgg i venstrepoten og musen i højrepoten. Evt. 'free' og 'unchained' for ultimativt mayham.

Den Totalen Krieg, Bitte...
Sergeant Zizek

Medals: 4
Standard Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (1) Ratings Achievement (1)

Postby lofty on Mon Dec 17, 2007 10:02 am

lyder interessant, men tidspunktet betyder alt.. for som mange andre regner jeg med at have fri fra alt inklusive computer i juleferien
wrestler1ump wrote:I deadbeat.
Cook lofty

Postby Djengis Khan on Tue Dec 18, 2007 3:07 pm

lyder spændende...
Last edited by Djengis Khan on Wed Dec 19, 2007 3:32 pm, edited 1 time in total.
Major Djengis Khan

Standard Achievement (1) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1)

Postby Greven on Tue Dec 18, 2007 4:30 pm

Hvad med et lyn spil den 21 kl omking 8-9 stykker. der er juleferien gået i sving og de fleste har stadig en dag eller to før det helt store juleræs begynder. Desuden kan man stadig nå at drikke sig banke lam medmindre spillet trækker sygt ud
Image
A club without the right direction is a misguided stick.
Next-Gen Gamers' thread of reviews.
Sergeant 1st Class Greven

Medals: 3
Standard Achievement (1) Terminator Achievement (1) Fog of War Achievement (1)

Postby Zizek on Wed Dec 19, 2007 8:13 am

Den 21. kl. 2000 er helt perfekt for mit vedkommende. Jeg opretter et spil inden 2000 og poster det her når spillet er klar. Det kræver naturligvis at alle der er på inden kl. 1900 samme dag har givet tilsagn. Så smid et tilsagn - kodeord 'Julemanden'. Såfremt tidspunktet er problematisk for flertallet må vi lige vende den igen.

Ser frem til lidt juleufred.

NB: Tegnene..lol. Har installeret nyt sikkerhedssystem. Dets evne til at slette i ens søgehistorie er åbenbart ikke uden sideeffekter.
Sergeant Zizek

Standard Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (1) Ratings Achievement (1)

Postby lofty on Thu Dec 20, 2007 3:58 am

Jeg kan desværre ikke være med, så vi får slås efter Jul!

God Jul allesammen!
wrestler1ump wrote:I deadbeat.
Cook lofty

Flere flere flere

Postby Zizek on Fri Dec 21, 2007 1:11 pm

Desværre ikke den store tilslutning endnu. Jeg kigger tilbage kl. 2000 og så må vi se om vi er nok til at få et ordenligt game.
Sergeant Zizek

Return to ErobreKlubben