Ja en del spørgsmål fra en n00b. Håber nogen kan hjælpe.
Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l
Dannevirke wrote:Igen - Mange tak for de gode råd! Har været medvirkende til at jeg har vundet mit første (jaja og tabt mit første) spil
Men.. Endnu et spørgsmål, ved jeg kan lave en search osv på forum men.. Hvad er forskellen på følgende spiltyper:
Game Type: Standard, Terminator, Assassin, Doubles Triples, Quadruples
??
Dannevirke wrote:Ok. Tak! Terminator lyder som mig.Assasin lyder som om man skal lave alliancer under spillet - må man det?..
Dannevirke wrote:Double triple og quadruple kunne jeg godt tænke mig, men skal nok være bedre.. Og dermed dit tilbud; Jo når jeg har fået afsluttet de spil jeg er i gang med. Men jeg tror nu nok du kommer til at tabe point ved at joine med mig, hvis man kan det..
Dannevirke wrote:Igen - Mange tak for de gode råd! Har været medvirkende til at jeg har vundet mit første (jaja og tabt mit første) spil
Men.. Endnu et spørgsmål, ved jeg kan lave en search osv på forum men.. Hvad er forskellen på følgende spiltyper:
??

owenshooter wrote:Dannevirke wrote:Igen - Mange tak for de gode råd! Har været medvirkende til at jeg har vundet mit første (jaja og tabt mit første) spil
??
Standart er alle mod alle. Alså feks 6 mand mod hinanden den der vinder for alle point. Terminator er lidt anderledes, det er stadig alle mod alle men nu får du kun point hvis du er den der dræber en fjende, alså tager hans sidste område. Det kræver lidt strategi og tålmodighed hvis man gerne vil have mange point.
Assasin er svært. Du får et mål feks at dræbe grøn, hvis grøn så er den første der dør så vinder du også selvom du ikke selv har dræbt ham. Det er derfor meget vigtigt ikke at komme til at dræbe nogen andre spillere.
Double triple og quadruple er hold spil.
Du bliver sat sammen i hold af 2, 3, eller 4 og så skal i så besejre de andre hold. Du kan angriber din partner og det er nogle gange nødvendigt for at få en bonus, sørg for at du holder kontakt med din(e) partner(e) i chatten så i kan lægge planer sammen. Det er bedst at spille med folk man kender da men eller kan ende sammen med nogle fænomenale idioter. Det var vist det.
Jeg er frisk på en Double hvis du har lyst.-0
p.s.-*snicker*
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest