Salto turni

Italian Language Forum

Moderator: Global Moderators

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

Salto turni

Postby taitaste on Sat Feb 20, 2010 3:30 pm

Ciao a tutti
Ho un dubbio sulle regole del salto turno, un giocatore viene automaticamente eliminato dalla partita dopo aver saltato il terzo turno solo se i turni saltati sono consecutivi?
Il dubbio mi è nato giocando una partita dove un giocatore ha saltato 6 turni ed non è ancora stato eliminato :-k
Ci sono eccezioni secondo il tipo di partita o la durata della stessa?
Lieutenant taitaste

Medals: 17
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (1) Fog of War Achievement (2)
Cross-Map Achievement (2) Ratings Achievement (3) Clan Achievement (4)

Re: Salto turni

Postby thenobodies80 on Sat Feb 20, 2010 4:31 pm

taitaste wrote:Ciao a tutti
Ho un dubbio sulle regole del salto turno, un giocatore viene automaticamente eliminato dalla partita dopo aver saltato il terzo turno solo se i turni saltati sono consecutivi?
Il dubbio mi è nato giocando una partita dove un giocatore ha saltato 6 turni ed non è ancora stato eliminato :-k
Ci sono eccezioni secondo il tipo di partita o la durata della stessa?

Esatto. ;)
Vieni eliminato automaticamente solo se salti 3 turni consecutivi.
Questo vale per tutti i tipi di partita.

Give every man your ear, but few thy voice. Take each man's censure, but reserve thy judgment.
show
Corporal 1st Class thenobodies80

Medals: 70
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Speed Achievement (2) Teammate Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Bot Achievement (1) Ratings Achievement (4)
General Achievement (8) Map Contribution (7) Tournament Contribution (6) General Contribution (17)

Postby taitaste on Sun Feb 21, 2010 10:51 am

Grazie capo :D
Lieutenant taitaste

Medals: 17
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (1) Fog of War Achievement (2)
Cross-Map Achievement (2) Ratings Achievement (3) Clan Achievement (4)

Postby Master Bush on Tue Sep 21, 2010 6:54 pm

Credo che la regola dovrebbe essere tre volte consecutive perde, o quattro mancati turni.
PUCK YOU MODS!
"You know what they say about Love and War...."
"Yeah, one involves a lot of phyiscal and psychological pain, and the other one's War."
Image
Sergeant 1st Class Master Bush

Medals: 14
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (1)
Fog of War Achievement (1) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (1) Cross-Map Achievement (1) General Contribution (1)

Return to Club di Conquista