Linguaggio colorito nella game chat. Cosa fare?

Italian Language Forum

Moderator: Global Moderators

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

Linguaggio colorito nella game chat. Cosa fare?

Postby Adrimir on Sun Nov 29, 2009 7:40 am

Rieccomi qui a fare domanda.... un mio amico ha ricevuto degli insulti nella chat di gioco e mi chiede se può in qualche modo segnalare la cosa... io non ne ho al più pallida idea quindi rigiro la domanda a voi giocatori esperti. Possibile che anche qui non si possa stare tranquilli da insulti gratuiti? Posso capire la critica al gioco ma cominciare a denigrare l'avversario....

fatemi sapere! ^_^
Colonel Adrimir

Medals: 11
Standard Achievement (1) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (1)
Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (2)

Re: Domande da niubbo

Postby thenobodies80 on Sun Nov 29, 2009 10:45 am

Dipende.
Il linguaggio colorito è ammeso, dopotutto rientra nell'atmosfera del gioco.
Ma ovviamente esiste una linea da non sorpassare.
Puoi trovare alcune risposte nelle linee guida della game chat :

http://www.conquerclub.com/forum/viewtopic.php?f=276&t=88382#p2045514

;)

Give every man your ear, but few thy voice. Take each man's censure, but reserve thy judgment.
show
Corporal 1st Class thenobodies80

Medals: 70
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Speed Achievement (2) Teammate Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Bot Achievement (1) Ratings Achievement (4)
General Achievement (8) Map Contribution (7) Tournament Contribution (6) General Contribution (17)

Return to Club di Conquista