Partite tra italiani

Italian Language Forum

Moderators: Global Moderators, Community Team

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

Partite tra italiani

Postby thenobodies80 on Fri Dec 03, 2010 8:30 pm

Ho creato un pò di partite per giocare tra noi italiani sulla mappa che ho appena completato.

La password per giocare è : italia

Game 8067376 - 4 giocatori - Cipro - Term - Auto - Seq - Nuclear - Chained - NoFog - 24h
Game 8067379 - 4 giocatori - Cipro - Ass - Auto - Seq - NoSpoils - Chained - NoFog - 24h
Game 8067381 - 4 giocatori - Cipro - Term - Manual - Freestyle - Nuclear - Chained - Fog - 24h
Game 8067385 - 8 giocatori - Cipro - Standard - Auto - Seq - Esc - Chained - Fog - 24h

p.s. liberi di creare anche voi delle partite e pubblicarle su questo thread (ricordatevi la password) :)
I do NOT visit this site and I'm NOT Team CC anymore.
All PMs are autobinned.
If you need to contact me, you should already have a way to do it without using this site.
Thanks to those who helped me through the years. :)
Corporal 1st Class thenobodies80

Medals: 70
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Speed Achievement (2) Teammate Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Bot Achievement (1) Ratings Achievement (4)
General Achievement (8) Map Contribution (7) Tournament Contribution (6) General Contribution (17)

Re: Partite tra italiani

Postby Adrimir on Tue Dec 07, 2010 2:43 pm

Bella iniziativa... mi accodo proponendo al pubblico tricolore la partecipazione a questo 2vs2.... Game 8099899

partita appena creata su una mappa nella quale non ho mai giocato, ma che ad occhio definirei equilibrata: escalating - chained & Fog! Affrettatevi! ^_^
Colonel Adrimir

Medals: 11
Standard Achievement (1) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (1)
Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (2)

Return to Club di Conquista