quien esta aqui?

Pregunta y responde todo lo relacionado con Conquer Club.

Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

Re: quien esta aqui?

Postby Falkomagno on Mon May 17, 2010 5:57 pm

GENERAL STONEHAM wrote:
Falkomagno wrote:reportando sintonia desde Vlaanderen

No wonder you come off as a mentally challenged moron. English ain't your native tongue. But, then again, you might still come off as an idiot in Spanish too.

Hugs and kisses with a big apology,
GS

intenta decirlo en español, perro discapacitado :I
Private 1st Class Falkomagno

Location: Even in a rock or in a piece of wood. In sunsets often
Medals: 51
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (4)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (5) General Achievement (3) Clan Achievement (5) Tournament Contribution (1)

Postby fumandomuerte on Mon May 17, 2010 7:27 pm

Falkomagno wrote:
GENERAL STONEHAM wrote:

No wonder you come off as a mentally challenged moron. English ain't your native tongue. But, then again, you might still come off as an idiot in Spanish too.

GS

Se nota la buena armonía que reina entre los hispano-parlantes :lol:
Image
Thanks to the CC staff for the perma-ban on ۩░▒▓₪№™℮₪▓▒░۩!
Captain fumandomuerte

Medals: 45
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (4)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3)
Tournament Achievement (1) General Achievement (5) Clan Achievement (3) Map Contribution (1) General Contribution (2)

Postby Lindax on Mon May 17, 2010 8:01 pm

fumandomuerte wrote:
Falkomagno wrote:
GENERAL STONEHAM wrote:

GS

Se noto este "post" de General Stoneham y Admin tomo las medidas apropriadas.

Por favor no actua como el.

Lx
Colonel Lindax
Clan Director
Clan Director

Medals: 124
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (4)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (29) General Achievement (8) Clan Achievement (5) Tournament Contribution (31)
General Contribution (8)

Postby darth emperor on Tue May 18, 2010 9:40 am

fumandomuerte wrote:
Falkomagno wrote:
GENERAL STONEHAM wrote:

GS

Anda...y yo que pensaba que se llevaban mal... :roll:

De todas formas y sin que sirva de precedente GENERAL STONEHAM ha hecho bien...dentro de lo que cabe...mejor que lo diga en ingles que venga usando un traductor...
Image
Sergeant 1st Class darth emperor

Medals: 78
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (8) General Achievement (14) Clan Achievement (8) Tournament Contribution (8)
General Contribution (2)

Postby CORONEL GORDON on Tue May 18, 2010 2:52 pm

Buenas chicos,
yo también me paso por aquí de vez en cuando.
Sergeant CORONEL GORDON

Medals: 7
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (2)

Postby army of nobunaga on Wed May 19, 2010 2:22 am

muchas las gentes aqui! necesitamos juegos!!! PM me
Maps Maps Maps!

Take part in this survey and possibly win an upgrade -->
https://docs.google.com/spreadsheet/embeddedform?formkey=dGg4a0VxUzJLb1NGNUFwZHBuOHRFZnc6MQ
Cadet army of nobunaga

Medals: 50
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (3) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3)
General Achievement (1) Clan Achievement (5) General Contribution (1)

Postby darth emperor on Sat May 22, 2010 10:59 am

pero que poca gente teniendo en cuenta que españa esta entre los 10 que mas miembros tienen(y eso sin contar con otros paises de habla hispana)

viewtopic.php?f=6&t=113725&view=unread#unread
Image

Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (8) General Achievement (14) Clan Achievement (8) Tournament Contribution (8)
General Contribution (2)

Postby Roger Dodger on Fri May 28, 2010 2:21 pm

yo estoy aqui pero no estoy jugando mucho. mi compre el prem. este ano :shock:
Image
So, I sticka my tonga at all youa.

Proud Member of XI Games
Sergeant Roger Dodger

Medals: 16
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Terminator Achievement (1) Assassin Achievement (2) Freestyle Achievement (2)
Fog of War Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (1) Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (3)

Postby edwinissweet on Sun May 30, 2010 12:25 am

por que no? Tu siempre as sido muy generosa con la comunidad, date el lujo :)
Image
Lieutenant edwinissweet

Medals: 37
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (2) Ratings Achievement (3)
Tournament Achievement (1) General Achievement (1)

Postby linceworld on Thu Feb 14, 2013 12:37 pm

hola me estoy ahora introduciendo en el juego, veo que este post es antiguo o eso creo, quienes andan por aqui jugando, un saludo! :)
Captain linceworld

Medals: 14
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Terminator Achievement (1) Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1)
Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Ratings Achievement (2)

Postby PepeAtila on Sat Feb 16, 2013 4:22 pm

linceworld wrote:hola me estoy ahora introduciendo en el juego, veo que este post es antiguo o eso creo, quienes andan por aqui jugando, un saludo! :)

Bueno por aquí no pasamos mucho. Si quieres preguntar algo mejor manda un PM a cualquiera que veas por aquí.
Captain PepeAtila

Medals: 93
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (19) General Achievement (3) Clan Achievement (9) Tournament Contribution (30)
General Contribution (1)

Postby darth emperor on Sun Feb 17, 2013 1:10 am

PepeAtila wrote:
linceworld wrote:hola me estoy ahora introduciendo en el juego, veo que este post es antiguo o eso creo, quienes andan por aqui jugando, un saludo! :)

Bueno por aquí no pasamos mucho. Si quieres preguntar algo mejor manda un PM a cualquiera que veas por aquí.

Bienvenido, esperamos que te diviertas

En todo caso mejor que lo escriba aquí, y que nos mande un wall/pm diciendo que tiene una duda. A ver si tenemos suerte y esto mueve.

Ahora si, si lo que quieres es organizar partidas, mejor que mandes invitaciones en vez de preguntar aquí
http://www.conquerclub.com/public.php?mode=scoreboard
allí hay una lista de usuarios activos que puedes filtrar por paises
Image

General Contribution (2)

Postby jricart on Thu Feb 21, 2013 1:45 am

Por aqui me la paso de vez en cuando. Manda me un PM si necesitas algo.

JRT
Image
WINNER of the 7,000,000 game!!! - 69 Tournament Wins!
Captain jricart

Location: Behind you, laying my corrupting hands upon your shoulders. Soon, you shall be an extension of me.
Medals: 142
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Battle Royale Achievement (3) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (31) General Achievement (11) Clan Achievement (9)
Training Achievement (1) Tournament Contribution (31) General Contribution (8)

Postby linceworld on Mon Apr 01, 2013 5:23 pm

gracias a todos estoy sacando jugo poco a todo si quereis una partida a dobles o trio o 4... avisar y la abro!! :)
Captain linceworld

Medals: 14
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Terminator Achievement (1) Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1)
Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Ratings Achievement (2)

Postby jricart on Mon Apr 01, 2013 5:33 pm

Que tal si me consigues unas 2 chicas para yo hacer un trio con ellas?
hahahahahah....

JRT
Image
WINNER of the 7,000,000 game!!! - 69 Tournament Wins!
Captain jricart

Location: Behind you, laying my corrupting hands upon your shoulders. Soon, you shall be an extension of me.
Medals: 142
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Battle Royale Achievement (3) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (31) General Achievement (11) Clan Achievement (9)
Training Achievement (1) Tournament Contribution (31) General Contribution (8)

PreviousNext

Return to Preguntas y Respuestas