quien esta aqui?

Spanish language forum

Moderators: Global Moderators, Community Team

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Re: quien esta aqui?

Postby PaRKoN on Wed May 15, 2013 3:19 pm

jricart wrote:Que tal si me consigues unas 2 chicas para yo hacer un trio con ellas?
hahahahahah....

JRT

Vaya no sabía que hablabas español ;)

Otro más por aqui, aunque no frecuento mucho este foro porque la última vez que viene estaba bastante muerto.
Brigadier PaRKoN

Medals: 63
Conquer Cup Bronze Achievement (1) Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2)
Terminator Achievement (1) Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (2) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Beta Map Achievement (2)
Battle Royale Achievement (1) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (14) General Achievement (4) Clan Achievement (7)
Tournament Contribution (4)

Re: quien esta aqui?

Postby jricart on Wed May 15, 2013 9:04 pm

Pues tienes razon, se este foro esta muerto desde hace tiempo. Yo soy de Costa Rica pero tengo como 10 años de vivir en California, USA.

JRT
Image
WINNER of the 7,000,000 game!!! - 69 Tournament Wins!
Captain jricart

Location: Behind you, laying my corrupting hands upon your shoulders. Soon, you shall be an extension of me.
Medals: 142
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (3) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (31) General Achievement (11) Clan Achievement (9)
Training Achievement (1) Tournament Contribution (31) General Contribution (8)

Previous

Return to Club de Conquista