Extensión Conquer´s Club

Spanish language forum

Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Extensión Conquer´s Club

Postby Icaro_85 on Sat Mar 10, 2012 2:18 pm

Hola, hace tiempo tuve una extensión (creo que era para Chrome), que me decía cuando me tocaba tirar sin necesidad de tener la página de Conquer´s Club siempre abierta. El caso es que la estoy buscando, pero he encontrado una que no es la que quería.

P.D. Creo recordar que era como una mini pantalla que se te quedaba en el escritorio del pc, con todas tus partidas.

A ver si alguien me puede ayudar. :)
Sergeant Icaro_85

Medals: 7
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Fog of War Achievement (1) Random Map Achievement (1) Ratings Achievement (2)

Re: Extensión Conquer´s Club

Postby darth emperor on Sun Mar 11, 2012 9:46 am

Hay varios, pero supongo que tu te refieres a este:

MaartenC wrote:I've created a very basic Conquer Club Notifier for Google Chrome called Conquer Club Watcher. I'll update/redesign asap. But for those who don't need a nice design but just the feature:
https://chrome.google.com/extensions/detail/fjmjejbknafijkefpkabjgpnpfmpkjnh

Features:
*Notifies when it's you're turn in one of your current games.
*Displays a list of your current games when you click on the icon.

Remarks:
You'll have to input the url of your RSS Feed before you'll be able to use the extension. To do so just click on the logo (top right of your screen) and click "Change Options". Follow the instructions and start notifying.

If you have any suggestions/bugs. Let me know!

Greetz,
Duckness

Aunque te recomiendo (a parte de pasarte al Mozilla para jugar al CC) que uses este:
Speed turns, tienes que tener abierto el navegador (no la página) es más rápido que utilizar un RSS(que es el sistema que utiliza el anterior) y tiene varias y mejores opciones, como ver los turnos de tus compañeros, o si quieres ver el de alguien en concreto (por los motivos que sean) a parte del tuyo.

Saludos
P.s. Esto va en la sección de Preguntas y Respuestas ;)
Image
Sergeant 1st Class darth emperor

Medals: 80
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (8) General Achievement (14) Clan Achievement (8)
Tournament Contribution (8) General Contribution (2)

Postby jricart on Sun Mar 11, 2012 1:44 pm

darth emperor wrote:P.s. Esto va en la sección de Preguntas y Respuestas ;)

Este Topic ha sido movido!

Gracias

JRT
Image
WINNER of the 7,000,000 game!!! - 69 Tournament Wins!
Captain jricart

Location: Behind you, laying my corrupting hands upon your shoulders. Soon, you shall be an extension of me.
Medals: 142
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (3) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (31) General Achievement (11) Clan Achievement (9)
Training Achievement (1) Tournament Contribution (31) General Contribution (8)

Postby Icaro_85 on Sun Mar 11, 2012 6:02 pm

El primero que has puesto es el que tengo ahora mismo, pero no es el que tenía antes.

El de antes era como una ventanilla en el escritorio que se te quedaba ahí todo el rato.

Si alguien lo sabe que me lo diga, y gracias de todas formas. :D
Sergeant Icaro_85

Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Fog of War Achievement (1) Random Map Achievement (1) Ratings Achievement (2)

Postby darth emperor on Sun Mar 11, 2012 7:03 pm

Pues como no sea este.... :roll:

Tell me when

Si no es eso, sólo quedaria uno que utilizaba (que me extrañaria) el Google Desktop, pero que ya esta desactivada.
Image
Sergeant 1st Class darth emperor

Medals: 80
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (8) General Achievement (14) Clan Achievement (8)
Tournament Contribution (8) General Contribution (2)

Postby Icaro_85 on Mon Mar 12, 2012 11:20 am

No es ese. :fuuuu:

Es igual, seguiré usando el último que pusiste.

Gracias. ;)
Sergeant Icaro_85

Return to Club de Conquista