compañero para dobles o triples

Spanish language forum

Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

compañero para dobles o triples

Postby Mhytos on Thu Apr 08, 2010 12:32 pm

estoy a la búsqueda de un compañero para dobles o triples, indispensable que sepa español para coordinar mejor (mi ingles es malo) prefiero jugar en world 2.1 pero puede ser otro mapa y las demás condiciones me resultan igual.
si hay algún interesado que me pase la voz por correo interno o por acá.
Captain Mhytos

Medals: 14
Standard Achievement (2) Terminator Achievement (1) Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2)
Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Trench Warfare Achievement (1) Ratings Achievement (3)

Re: compañero para dobles o triples

Postby darth emperor on Thu Apr 08, 2010 1:54 pm

bueno yo estoy a todo dobles triples quadruples,cuando quieras compañero...lo unico que prefiero es que no sea freestyle,lo demas ya me da igual
Image
Sergeant 1st Class darth emperor

Medals: 78
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (8) General Achievement (14) Clan Achievement (8) Tournament Contribution (8)
General Contribution (2)

Postby Mhytos on Thu Apr 08, 2010 8:21 pm

darth emperor wrote:bueno yo estoy a todo dobles triples quadruples,cuando quieras compañero...lo unico que prefiero es que no sea freestyle,lo demas ya me da igual

bien entonces dime cuando creo la partida para que ingreses como soy jugador free debo hacerlo a una hora para que tu conectes y podamos estar en el mismo equipo
Captain Mhytos

Standard Achievement (2) Terminator Achievement (1) Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2)
Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Trench Warfare Achievement (1) Ratings Achievement (3)

Postby darth emperor on Fri Apr 09, 2010 8:06 am

puedes decirme como quieres la partida la creo y te mando una invitacion....mas facil no?
Image

Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (8) General Achievement (14) Clan Achievement (8) Tournament Contribution (8)
General Contribution (2)

Postby Mhytos on Sat Apr 10, 2010 1:54 pm

bueno creala mejor jeje si el es mapa worl 2.0 mejor lo demas me da igual
Captain Mhytos

Postby darth emperor on Sat Apr 10, 2010 3:43 pm

Ya esta...
Image

General Contribution (2)

Return to Club de Conquista