Partida de QUADS!

Spanish language forum

Moderator: Global Moderators

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Partida de QUADS!

Postby jricart on Wed Jul 29, 2009 6:15 pm

Estamos buscando contrincantes para una partida de QUADS. Quienes se apuntan como el otro equipo.

Nuestro equipo esta conformado por:

jricart
ckalimero
cilindr0
kikedaniel

Apuntense aqui los que quieran participar de este juego.

Jugadores del otro equipo (los que van a perder :twisted: )
darth emperor
nopal
darkrain
Zyber

Faltan dos mas
Last edited by jricart on Fri Jul 31, 2009 12:20 pm, edited 2 times in total.
Image
WINNER of the 7,000,000 game!!! - 69 Tournament Wins!
Captain jricart

Location: Behind you, laying my corrupting hands upon your shoulders. Soon, you shall be an extension of me.
Medals: 142
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (3) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (31) General Achievement (11) Clan Achievement (9)
Training Achievement (1) Tournament Contribution (31) General Contribution (8)

Re: Partida de QUADS!

Postby darth emperor on Thu Jul 30, 2009 1:43 pm

si que organizas cosas xDDD...y yo para variar me apunto...xD
Sergeant 1st Class darth emperor

Medals: 80
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (8) General Achievement (14) Clan Achievement (8)
Tournament Contribution (8) General Contribution (2)

Postby nopal on Thu Jul 30, 2009 5:38 pm

me apunto yo tambien
Corporal 1st Class nopal

Medals: 2
Standard Achievement (1) Ratings Achievement (1)

Postby jricart on Thu Jul 30, 2009 8:23 pm

darth emperor wrote:si que organizas cosas xDDD...y yo para variar me apunto...xD

creo que deberia de postularme como Presidente de Conquer Club :lol:
Image
WINNER of the 7,000,000 game!!! - 69 Tournament Wins!
Captain jricart

Location: Behind you, laying my corrupting hands upon your shoulders. Soon, you shall be an extension of me.
Medals: 142
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Battle Royale Achievement (3) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (31) General Achievement (11) Clan Achievement (9)
Training Achievement (1) Tournament Contribution (31) General Contribution (8)

Postby Zyber on Fri Jul 31, 2009 3:31 am

xDDD

si queda un hueco para cuando acabe el torneo de conquistador me apunto jrcart
Lieutenant Zyber

Medals: 4
Standard Achievement (1) Assassin Achievement (1) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (1)

Postby darkrain on Fri Jul 31, 2009 7:47 am

el lunes acabo las vacaciones!!!

apuntadme!!! que solo tengo 3 huecos libres :lol: :lol: :lol:
Sergeant darkrain

Medals: 3
Standard Achievement (1) Fog of War Achievement (1) Ratings Achievement (1)

Postby ckalimero on Fri Jul 31, 2009 9:57 am

jricart for president... creo que lo mejor es crear la partida, anunciarla aqui, y si no que entre quien sea a jugar contara nosotros 4..... no se pienso yo....
Sergeant 1st Class ckalimero

Medals: 7
Standard Achievement (2) Fog of War Achievement (2) Ratings Achievement (3)

Postby darth emperor on Sat Aug 01, 2009 3:01 pm

el que estaba invitado en el primer puesto del segundo equipo se le ha ido la invitacion...y ahora puede entrar cualquiera
Sergeant 1st Class darth emperor

Medals: 80
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (8) General Achievement (14) Clan Achievement (8)
Tournament Contribution (8) General Contribution (2)

Postby Zyber on Sun Aug 02, 2009 4:02 am

darth emperor wrote:el que estaba invitado en el primer puesto del segundo equipo se le ha ido la invitacion...y ahora puede entrar cualquiera

resuelto :-s
Lieutenant Zyber

Medals: 4
Standard Achievement (1) Assassin Achievement (1) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (1)

Postby Vares on Sun Dec 13, 2009 10:06 am

A mi me gustaria jugar alguna de 4, que casi no jugué, avisadme si seguis
Image
Corporal 1st Class Vares

Medals: 15
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (1) Assassin Achievement (1)
Freestyle Achievement (2) Fog of War Achievement (1) Speed Achievement (1) Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (2)
Tournament Achievement (1) General Achievement (1)

Postby javico on Sat Feb 13, 2010 8:47 am

Si a alguien le interesa están organizando un torneo de Quads en el foro inglés. Si estais interesados decidmelo y formamos un equipo
Best rank: Image Sergeant
Score: 1482
Games: 137 Completed, 65 (47%) Won
Corporal javico

Medals: 5
Standard Achievement (1) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Teammate Achievement (1)

Return to Club de Conquista