Nuevo torneo!!!

Spanish language forum

Moderators: Global Moderators, Community Team

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Nuevo torneo!!!

Postby jricart on Sun Mar 29, 2009 2:43 am

Hola amigos:

Bueno estoy tratando de organizar un torneo en espanol, pero me pidieron como requerimiento organizar uno en ingles primero.

Mucho les agradecere me apoyen en este torneo para luego tener el propio en nuestro idioma.

Aqui esta el link.

Gracias

viewtopic.php?f=90&t=81923
Image
WINNER of the 7,000,000 game!!! - 69 Tournament Wins!
Captain jricart

Location: Behind you, laying my corrupting hands upon your shoulders. Soon, you shall be an extension of me.
Medals: 142
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (3) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (31) General Achievement (11) Clan Achievement (9)
Training Achievement (1) Tournament Contribution (31) General Contribution (8)

Re: Nuevo torneo!!!

Postby hamer26 on Sun Mar 29, 2009 9:07 pm

Que extranio a nosotros no nos pidieron uno en ingles, tal ves ya no les gusta la idea de torneos en otros idiomas
Cadet hamer26

Medals: 7
Standard Achievement (2) Freestyle Achievement (1) Ratings Achievement (3) Tournament Contribution (1)

Postby jricart on Tue Mar 31, 2009 12:38 am

Yo se... y eso mismo les dije, pero lo que pasa es que ahora cambiaron las reglas dicen ellos y por eso me obligaron a hacer uno en ingles primero.

Hey please, unanse al torneo para que me den autorizacion de crear uno en nuestro idioma... gracias. Solo me faltan 6 jugadores... asi que su apoyo es de suma importancia.
Image
Captain jricart

Location: Behind you, laying my corrupting hands upon your shoulders. Soon, you shall be an extension of me.
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (3) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (31) General Achievement (11) Clan Achievement (9)

Postby Darkangelus on Wed Apr 01, 2009 6:55 am

Venga yo em uno, que llevare 3 semanitas aqui y me estoy acostumbrando a la mecanica, aunque solo he jugado partidas de todos contra todos :mrgreen:
Corporal Darkangelus

Medals: 2
Standard Achievement (1) Ratings Achievement (1)

Postby jricart on Fri Apr 10, 2009 1:18 am

Aqui esta el link del nuevo torneo en Espanol:

viewtopic.php?f=35&t=83155

Gracias.
Image
Captain jricart

Postby victorex on Wed Apr 15, 2009 5:31 pm

anotame
Lieutenant victorex

Medals: 11
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (1) Terminator Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Fog of War Achievement (1)
Speed Achievement (2) Cross-Map Achievement (1)

Return to Club de Conquista