FAQ: Vraag & Antwoord

Dutch language forum

Moderator: Global Moderators

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Re: FAQ: Vraag & Antwoord

Postby Sierra_Leon on Sun Aug 03, 2008 2:13 pm

*ugh*
datum..
Image
Major Sierra_Leon

Medals: 5
Standard Achievement (1) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (1)

Postby SirSebstar on Wed Aug 06, 2008 1:57 pm

arg
Major SirSebstar

Location: SirSebstar is BACK. Highscore: Colonel Score: 2919 21/03/2011
Medals: 95
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)
General Contribution (11)

vraagje hoe join je een toernooi

Postby gijsiee on Thu Aug 07, 2008 10:12 am

wat de titel zegt
Last edited by MarVal on Tue Aug 12, 2008 11:07 am, edited 1 time in total.
Reason: Alle threads gaan over hetzelfde onderwerp en zodoende zijn ze bij elkaar gevoegd.
Cook gijsiee

Re: vraagje hoe join je een toernooi

Postby Snorri1234 on Thu Aug 07, 2008 12:56 pm

"Some motherfuckers are always trying to ice skate uphill."

Duane: You know what they say about love and war.
Tim: Yes, one involves a lot of physical and psychological pain, and the other one's war.
Private Snorri1234

Medals: 6
Doubles Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (1) Ratings Achievement (1)
Clan Achievement (1)

Postby japser_be on Mon Aug 11, 2008 10:28 am

hoe maak je ene clickie? zo als ik hier een gamenumber post dat je daarop kan klikken zodat je inmiddelijk de game kan zien
after a proud ID now a proud...
Image
Lieutenant japser_be

Medals: 41
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3)
Speed Achievement (3) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) Clan Achievement (3)

Postby JBlombier on Mon Aug 11, 2008 12:06 pm

Als je een bericht typt staat er ergens aan het einde van de lijst B i u Quote, etc 'Game'.
Als je daarop klikt krijg je [Game][\Game] te zien (waarbij de \ een / is). Als je daartussen het betreffende gamenummer zet, kan je er op klikken en staat er (mits je game 1 bedoelt ^^):
Game 1
Het woord 'Game' hoef je er niet bij te zetten, dat gebeurt vanzelf.
Image
Colonel JBlombier

Medals: 54
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Beta Map Achievement (1) Battle Royale Achievement (1) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (3) General Achievement (5)
Clan Achievement (8) Tournament Contribution (2)

Postby risker89 on Mon Aug 11, 2008 12:45 pm

Hallo,
Heb een vraag in verband met de map Feudal War.
Ik ben op dit moment een spel aan het spelen (Game nr is Game 2988856) waarbij ik alle castles heb veroverd maar toch nog niet de overwinning heb terwijl er duidelijk (of mss ook wel onduidelijk) staat dat je wint wanneer je alle kastelen hebt veroverd: Quote" Victory is gained by conquering all castles"
Nu vraag ik me dus af hoe het komt dat ik de game nog niet op zak heb?
Iemand?

MVG
Risker89
Lieutenant risker89

Medals: 4
Standard Achievement (2) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (1)

Postby Kangoeroe on Mon Aug 11, 2008 1:08 pm

Je moet alle kastelen een beurt lang vasthouden.
Cadet Kangoeroe

Postby risker89 on Mon Aug 11, 2008 1:10 pm

okay thx, heb hem ondertussen gewonnen :D
Lieutenant risker89

Medals: 4
Standard Achievement (2) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (1)

Postby japser_be on Tue Oct 14, 2008 3:10 pm

wat zijn die spoils bij de nieuwe update ?
Image
Lieutenant japser_be

Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3)
Speed Achievement (3) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) Clan Achievement (3)

Postby MarVal on Tue Oct 14, 2008 4:46 pm

japser_be wrote:wat zijn die spoils bij de nieuwe update ?

Wat bedoel je, Jasper?

Grtz
MarVal
Image highest score: 2157 (Major) / Verd ori'shya beskar'gam
ImageImage
Corporal 1st Class MarVal

Medals: 53
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) General Achievement (2) Clan Achievement (2)
Map Contribution (1) Tournament Contribution (15) General Contribution (5)

Postby JBlombier on Tue Oct 14, 2008 4:51 pm

'No Spoils' houdt volgens mij gewoon 'No Cards' in.
Image
Colonel JBlombier

Medals: 54
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Beta Map Achievement (1) Battle Royale Achievement (1) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (3) General Achievement (5)
Clan Achievement (8) Tournament Contribution (2)

Postby japser_be on Wed Oct 15, 2008 4:34 pm

MarVal wrote:
japser_be wrote:wat zijn die spoils bij de nieuwe update ?

Wat bedoel je, Jasper?

Grtz
MarVal

ja ik weet niet bij de game settings staat nu ook spoils maar ik heb gene flauw idee wat dat is.
maar het heef voorlopig wel gene invloed op de speelstijl dus zoveel belang zal het ook niet zijn
Image
Lieutenant japser_be

Postby japser_be on Tue Dec 16, 2008 2:51 pm

Ik heb zojuist Bob geinstaleerd. is hier iemand dat dit al gebruikt en me wat informatie bij kan geven.

Ik vind het echt iets lomp en niet zo mooi maar ik heb het naart schijnt wel nodig voor maps die ik niet kan zoals waterloo en battle for Irak.

wat ik al door heb is dat ik het beter afzet bij maps dat ik goed kan en bij speed games. :)
Image
Lieutenant japser_be

Postby sherkaner on Tue Dec 16, 2008 3:06 pm

Wow, heb je hem zo lang niet gebruikt?
Is echt handig, zeker als je een nieuwe kaart speelt, of als je wilt zien of iemand een bonus krijgt.

Mijn standaard view settings:
extended stats (controleren hoeveel legers iemand krijgt, vooral bij maps met bonussen die stacken zoals age of merchants is dit wel handig. Of hoeveel territories iemand heeft bij een fog game),
map inspect on (als je over een teamnaam beweegt lichten de kleuren van de troepen van dat team op, geeft je een goed overzicht in het begin van teamgames.
Ook nuttig bij een nieuwe map, bijvoorbeeld als je niet zeker bent welke territories jouw territory precies kunnen aanvallen, zie waterloo. En over een continent naam geven ze de territories aan die daartoe behoren),
text map off (irritant, vult alleen maar),
Continent overview on bij onzekerheid wat een continent is (sinds net, ik had nog niet gezien dat die er was.. Maar continents waren de enige reden dat ik de text map soms gebruikte).
HUD on (nuttig voor grotere maps op een kleiner scherm).
Alle confirmations off (kan wel nuttig zijn, maar daar vergis ik me vrijwel niet in).

Bij speed games is het inderdaad af te raden, het kost wel wat tijd om te laden.
Colonel sherkaner

Medals: 42
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (2)
Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (3) Clan Achievement (3)

Postby japser_be on Tue Dec 16, 2008 3:20 pm

oke bedankt sherkamer, en ik zal het wel leren gebruiken als ik er wat mee speel. maar voorlopig bij gewone games laat ik het nog afstaan. ik vind het echt niet handig in gebruik :D
Image
Lieutenant japser_be

Postby RiMmAh on Sat Feb 21, 2009 6:25 pm

Op de map Europe.
Kan Eastern Turkey, Western Russia aanvallen?
Corporal 1st Class RiMmAh

Standard Achievement (2) Terminator Achievement (1) Fog of War Achievement (1) Speed Achievement (1)

Antwoord

Postby MarVal on Sun Feb 22, 2009 5:15 am

RiMmAh wrote:Op de map Europe.
Kan Eastern Turkey, Western Russia aanvallen?

Nee, dat is niet mogelijk.

Grtz
MarVal
Image highest score: 2157 (Major) / Verd ori'shya beskar'gam
ImageImage
Corporal 1st Class MarVal

Medals: 53
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) General Achievement (2) Clan Achievement (2)
Map Contribution (1) Tournament Contribution (15) General Contribution (5)

Re: Antwoord

Postby zimmah on Sun Feb 22, 2009 8:50 am

als je met BOB over de kaart gaat met je muis kun je dat als het goed is wel zien...
Image
owenshooter wrote:i disagree with you and i'm right!

Een van de Veroveraars der Lage Landen
Sergeant 1st Class zimmah

Medals: 43
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (3) General Achievement (3) Clan Achievement (4) Map Contribution (4)

Postby RiMmAh on Sun Feb 22, 2009 9:03 am

Ja daar kwam ik later pas achter :P

Maar bedankt

Standard Achievement (2) Terminator Achievement (1) Fog of War Achievement (1) Speed Achievement (1)

Postby RiMmAh on Mon Feb 23, 2009 6:38 am

Is het toegestaan om te handelen in CC bij een FFA game?
Bijvoorbeeld ik wil met de kleur roze een staakt het vuren, zodat we allebij op rood kunnen focussen.
Of is dit een vorm van cheaten?

Postby SirSebstar on Mon Feb 23, 2009 7:28 am

FFA game?
Bij normale games mag je een alliantie sluiten, mits je dit maar in de gamechat zet in de engelse taal. Dit omvat ook het vragen, verzoeken onderhandelen en afsluiten van de alliancties. Geen persoonlijke PM's dus, dat zou wel cheaten zijn.

http://www.conquerclub.com/public.php?mode=rules
Rule #2: No secret diplomacy
Any form of diplomatic discussion between opponents must be posted in the game chat in English or in a language that all opponents understand. Diplomacy includes, but is not limited to: proposing truces, negotiating alliances, and coordinating assaults. Secret diplomacy can be hard to prove, but if you suspect it you should leave the players in question appropriate ratings. If you feel certain about players engaging in secret diplomacy consider reporting them in the Cheating & Abuse Reports forum by posting a new topic.
Major SirSebstar

Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)

Postby RiMmAh on Mon Feb 23, 2009 8:33 am

Bedankt voor het antwoord.
FFA = Free for All, een term die soms bij games word gebruikt.
Had beter dus gewoon nromale games kunnen zeggen :P

help, hoe vind ik mijn route

Postby SirSebstar on Mon Jul 13, 2009 2:23 pm

help, hoe vind ik mijn route op de map rail europe? ergens was ooit een xml tool? help?!
Last edited by MarVal on Fri Dec 25, 2009 8:29 am, edited 1 time in total.
Reason: Alle threads gaan over hetzelfde onderwerp en zodoende zijn ze bij elkaar gevoegd.
Major SirSebstar

Re: help, hoe vind ik mijn route

Postby Wild_Tiger on Sat Jul 18, 2009 8:45 am

BoB?
Image
I got beaten by 2 privates and all I got was this lousy feedback!
General Wild_Tiger

Medals: 37
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Fog of War Achievement (3) Speed Achievement (2)
Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Tournament Achievement (4) Clan Achievement (5)
Tournament Contribution (1)

PreviousNext

Return to De Veroveraars Club