Rail Europe, alternative kaartje

Dutch language forum

Moderator: Global Moderators

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Rail Europe, alternative kaartje

Postby SirSebstar on Fri Jan 28, 2011 3:28 am

viewtopic.php?f=58&t=102761
voor die mensen die moeite hebben met rail europe
Image
Major SirSebstar

Location: SirSebstar is BACK. Highscore: Colonel Score: 2919 21/03/2011
Medals: 95
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)
General Contribution (11)

Re: Rail Europe, alternative kaartje

Postby MichelSableheart on Fri Jan 28, 2011 12:20 pm

Al lang eerder gezien, maar ik heb het zelfde probleem als Blombier: de afbeelding laad voor mij simpelweg niet.
MichelSableheart,
Een van de Veroveraars der Lage Landen
Colonel MichelSableheart

Medals: 21
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Manual Troops Achievement (1)
Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (1)
Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (1) General Achievement (1) Clan Achievement (3) Tournament Contribution (1)

Re: Rail Europe, alternative kaartje

Postby JBlombier on Wed Jun 22, 2011 8:18 am

Hey, dit kaartje laadt nu opeens wel voor mij.
Maar even onder ons, is dat nou veel duidelijker? Je moet maar net weten dat de landjes in de witte rechthoek elkaar ook aanvallen en verder vind ik het op de map zelf al duidelijk genoeg aangegeven hoe de routes lopen.
Image
Colonel JBlombier

Medals: 53
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Beta Map Achievement (1) Battle Royale Achievement (1) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (3) General Achievement (5)
Clan Achievement (8) Tournament Contribution (2)

Return to De Veroveraars Club