NL toernooi organiseren?

Dutch language forum

Moderator: Global Moderators

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Re: NL toernooi organiseren?

Postby sunshining on Thu Apr 14, 2011 2:08 am

Catarah wrote:toch stiekem wel jammer dat je een succesvol toernooi moet hebben afgerond voordat je een NL toernooi mag beginnen.

dan ga ik eerst maar een keer mijn skills beproeven in het internationale forum:D

Als je zin heb wil ik het ook gaan doen alleen nooit gedaan.
Zullen we samen een gaan doen.
Pm me als je het leuk vind
    Image
Corporal 1st Class sunshining

Medals: 56
Most Improved Bronze (1) Standard Achievement (4) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3)
Terminator Achievement (2) Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (4) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (4) Clan Achievement (8) Tournament Contribution (3)

Re: NL toernooi organiseren?

Postby Extreme Ways on Wed Jun 22, 2011 4:25 am

En hoe ging het?

Dumperdedump dump,
dump dump.

(Met een goed ritme lezen he! :D )
Major Extreme Ways

Medals: 39
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (2)
Ratings Achievement (3) General Achievement (4) Clan Achievement (2) Training Achievement (1)

Return to De Veroveraars Club