Vakantievervanging

Dutch language forum

Moderators: Global Moderators, Community Team

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Postby BulaMatari on Mon Aug 06, 2007 4:01 pm

Wild_Tiger wrote:ja hoor nu heb ik het weer gedaan =p
het maakt echt geen drol uit of ik nou die beurten neem of niet je krijgt hetzelfde resultaat, en ik zeg toch dat het zelden voorkomt en ja goed er kan toch iets tussenkomen een keer? is dat zo vreemd, moeten we dan iedereen laten deadbeaten?

Ik vind dat je een beetje erg uit je slof schiet, je doet net alsof zij mijn multi's zijn ofzo.

oh ennuh die tekst die jij zegt ken ik niet eens ik ken deze:

Op de vraag mag je anderen je turn laten nemen als je niet aanwezig kan zijn:
You can, with the stipulation that the account babysitter is not your opponent in any current game. It is common courtesy to announce in game chat that another player will take your turn(s) during your absence.

Tuurlijk ken je die tekst niet, het is een antwoord op een vraag die ik aan de leiding hier heb gesteld. Als jij zegt dat je de beurten neemt omdat je partner het te druk heeft dan klopt dat echt niet. Deadbeat is ook niet goed maar dit klopt ook niet. Wat heb je aan een partner die niet de tijd heeft om te spelen. Dan kun je net zo goed mij als partner nemen.
Corporal 1st Class BulaMatari

Postby Wild_Tiger on Mon Aug 06, 2007 4:04 pm

dat slaat weer als een lul op een drumstel, Ik zeg toch niet dat het vaak voorkomt dat ze het druk hebben ofzo?

van mijn part moeten ze een keer naar een begrafenis ofzo weet ik veel kunnen hun toch niks aan doen. Als ik jouw theorie moet geloven kan ik beter helemaal geen dubbels of triples meer spelen =)
Image
I got beaten by 2 privates and all I got was this lousy feedback!
General Wild_Tiger

Medals: 37
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Fog of War Achievement (3) Speed Achievement (2)
Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Tournament Achievement (4) Clan Achievement (5)
Tournament Contribution (1)

Postby BulaMatari on Mon Aug 06, 2007 4:05 pm

Wild_Tiger wrote:lees mijn edit er ook maar eens bij dan.
je klinkt trouwens wel erg van streek gaat alles wel goed met je?

Tuulijk is niet alles goed met me, ik kwam er achter dat mijn dubbel dit ook flikt met andere dubbels waar ze met speelt.

Wie kun je in godsnaam nog vertrouwen dan.

Postby Wild_Tiger on Mon Aug 06, 2007 4:10 pm

Nouja als je weg wil moet je het zelf weten...
Image
General Wild_Tiger

Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Fog of War Achievement (3) Speed Achievement (2)
Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Tournament Achievement (4) Clan Achievement (5)

Postby BulaMatari on Mon Aug 06, 2007 4:11 pm

Ben al weg

PS. ik denk dat jij echt op het randje speelt.

Postby Uberwald on Mon Aug 06, 2007 4:36 pm

Wild, na die laatste quote tekst ben ik het met je eens, ja je kan de beurt nemen van je partner. Zelf zou ik het liever niet doen, maar als het niet anders kan...

trouwens, ik zit in een clan en er zijn er aardig wat die ik mijn passw zou geven om mijn beurten te nemen. :)
Image
Captain Uberwald

Medals: 14
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (2)
Cross-Map Achievement (2) Ratings Achievement (2) Clan Achievement (1)

Postby Wild_Tiger on Mon Aug 06, 2007 6:08 pm

tja ik zit niet in een clan :P
en sommige mensen kan je wel vertrouwen moeten ze ook weten hoe je het moet spelen (bijv. leerlingen van mij)
Image
General Wild_Tiger

Postby BulaMatari on Mon Aug 06, 2007 6:12 pm

Leerlingen, wie denk je dat je bent. Jezus Christus, die had ook leerlingen. Blijf wel even met je voetjes op de grond ja. Tis toch wat

Hoe ver gaat het hier

gr. Nikita_2006 ;) lol

Postby Wild_Tiger on Mon Aug 06, 2007 6:45 pm

moet ik daar nog wat op zeggen? :)
sommige mensen moeten ook altijd religie in hun oorlog halen, maar ach dat is toch modern?
Image
General Wild_Tiger

Postby Chaimpie on Mon Aug 06, 2007 11:36 pm

Manmanman, ben je lekker? Normaal zou ik niet zo ononderbouwd communiceren, maar jongen, je bent niet goed wijs.

Bovendien, het is niemand toegestaan om meer dan een non-premium account te hebben, dus je overtreedt sowieso al een regel.

Ik geloof niet dat je je hier weg laat 'pesten' dus laat maar eens zien welke vier accounts je hebt, dan kan de rest uitmaken of je cheat of niet.

BulaMatari wrote:Leerlingen, wie denk je dat je bent. Jezus Christus, die had ook leerlingen. Blijf wel even met je voetjes op de grond ja. Tis toch wat

Hoe ver gaat het hier

gr. Nikita_2006 ;) lol
Image
Corporal 1st Class Chaimpie

Medals: 13
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (1)
Fog of War Achievement (1) Speed Achievement (2) Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (1) Clan Achievement (1)

Postby Uberwald on Tue Aug 07, 2007 12:52 am

Tja ik denk dat het gesprek niet veel verder komt dan dit :) Ik vind het wel prima zo :)
Image
Captain Uberwald

Medals: 14
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (2)
Cross-Map Achievement (2) Ratings Achievement (2) Clan Achievement (1)

Next

Return to De Veroveraars Club