Clan: De Veroveraars der Lage Landen

Dutch language forum

Moderator: Global Moderators

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Postby sunshining on Fri Mar 23, 2007 2:04 pm

jij met je bier :wink:
Corporal 1st Class sunshining

Medals: 56
Most Improved Bronze (1) Standard Achievement (4) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3)
Terminator Achievement (2) Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (4) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (4) Clan Achievement (8) Tournament Contribution (3)

Postby MarVal on Fri Mar 23, 2007 2:52 pm

Wisse wrote:als je op problemen stuit marval, dan kan ik je misschien helpen ;)
of laat gewoon soms de lay-out hier zien, kan ik miss ook helpen

Ja, is goed feedback is altijd welkom. Kijk maar naar mijn BeNeLux map.

Geef ideeën en als ik genoeg heb, dan zal ik een opzetje maken. Kom met afbeeldingen, zinnen, titelpagina's/doorlinks, etc.

Grtz
Marval
Image highest score: 2157 (Major) / Verd ori'shya beskar'gam
ImageImage
Corporal 1st Class MarVal

Medals: 53
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) General Achievement (2) Clan Achievement (2)
Map Contribution (1) Tournament Contribution (15) General Contribution (5)

de ... club

Postby peuni on Fri Aug 31, 2007 9:25 am

ik wil graag een club maken voor mensen die niet zo hoog staan op de ranglijst maar alsje best hoog staat mag je er ook in hoor :wink: de naam is nog niet bekent die moet ik nog verzinnen als je misschien in deze club wil dan moet je een post achterlaten dat je in deze club wilt
Last edited by MarVal on Sun Apr 06, 2008 3:48 pm, edited 1 time in total.
Reason: Alle threads gaan over hetzelfde onderwerp en zodoende zijn ze bij elkaar gevoegd.
Cadet peuni

Medals: 1
Standard Achievement (1)

De veroveraarsclub is van de baan

Postby MarVal on Sun Nov 04, 2007 5:54 pm

SirSebstar wrote:De veroveraarsclub is van de baan

dit is wat ik ontvang van lackattack..
jammer

Hi SirSebstar,
I'm not creating new clans for the time being, until I have time to decide if I'm changing the clan system...

lackattack

Hallo SirSebstar en jullie allen,

Ik heb een PM verstuurd om toch nieuw leven in te blazen mbt een Usergroup waar hier in dit Topic over werd gesproken.

Afwachten dus.

Grtz
MarVal
ImageImage

Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) General Achievement (2) Clan Achievement (2)

Postby onbekende on Mon Nov 05, 2007 3:03 am

mij moete wel van die lijst halen als men niet in 2 clans tegelijkertijd moogt zitte, ik zit in die Foundry club :D
Emperor of the Benelux
Founder of the Commonwealth of Planets
Founder and CEO of JF
Sergeant onbekende

Medals: 16
Standard Achievement (3) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3)
Fog of War Achievement (1) Trench Warfare Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Clan Achievement (2)

Ik wil graag joinen

Postby luapie on Mon Nov 05, 2007 11:03 am

Doe graag mee
Sergeant 1st Class luapie

Medals: 29
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (3) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (3)
Cross-Map Achievement (2) Ratings Achievement (3) Clan Achievement (1)

club

Postby HARMONIE on Tue Jan 01, 2008 8:18 am

he
ben nog tamelijk nieuw op de site
maar zou ik in jullie club kunnen komen

grts harmonie
Last edited by MarVal on Tue Apr 15, 2008 6:46 am, edited 1 time in total.
Reason: Alle threads gaan over hetzelfde onderwerp en zodoende zijn ze bij elkaar gevoegd.
Cook HARMONIE

Postby MarVal on Tue Jan 01, 2008 5:22 pm

Hier kun je altijd komen. Dit is een vrije en voor een ieder toegankelijke forum.

Grtz
Marval
ImageImage

Postby serious_conq on Thu Jan 03, 2008 3:08 am

Bedoel je het in de zin van een guild? Daar heb ik al een tijdje naar gezocht, maar niet gevonden. Lijkt me wel leuk.

En op dit forum kan je altijd komen...
Corporal serious_conq

Medals: 2
Standard Achievement (1) Doubles Achievement (1)

Return of the SirSebstar en CLAN Veroveraarsclub? Iemand???

Postby SirSebstar on Tue Jan 08, 2008 4:02 pm

Ach Jedi is al zo oud en bovendien zo heet ik niet ;-)

Hallo! iedereen, Beste wensen. Het heeft even geduurt met mijn internet troubles, maar ik ben eindelijk (na meer dan drie maanden!!) weer online.
Geloof het of niet, maar ik heb net pas weer internet en ik kreeg vandaag het volgende berichtje in mijn email.

Please contact the Usergroups/Clan Requests dept via the help page to establish a new clan. --lackattack

LOL
Dus zeg het maar, Marvel, leuk je weer te zien, bedankt voor de banner. en, zin om co-commander te worden? zin in een eigen clan. Jongens (en meisjes) laat het me weten.

Praat over de naam, credo en geef even door of je erbij bent>
tot later!
SirSebstar
Last edited by MarVal on Fri Apr 04, 2008 12:51 pm, edited 1 time in total.
Image
Major SirSebstar

Location: SirSebstar is BACK. Highscore: Colonel Score: 2919 21/03/2011
Medals: 95
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)
General Contribution (11)

Postby onbekende on Tue Jan 08, 2008 4:04 pm

de clan is eral :D
Emperor of the Benelux
Founder and CEO of JF
Sergeant onbekende

Standard Achievement (3) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3)
Fog of War Achievement (1) Trench Warfare Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Clan Achievement (2)

Postby SirSebstar on Tue Jan 08, 2008 4:07 pm

ouch, toch iets gemist...lol en nu?
kan ik eindelijk mijn clan krijgen.. leuk kerstkado'tje..lol

okay vertel maar, waar moet ik zijn en wat is de nieuwe clan?

duh
gevonden
Image
Major SirSebstar

Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)

Postby Ollie B. Bommel on Fri Feb 15, 2008 4:25 pm

Die clanwars snap ik nog niet veel van hier ;) maar dat zal er wel aan liggen dat ik nog nie zo lang spel hier. Bij TribalWars kennen we ook wel clanwars, en dan gaat het er ard aan toe.

Je wilt dat echt niet weten :(
Private Ollie B. Bommel

Medals: 2
Standard Achievement (1) Ratings Achievement (1)

Postby Jeepee on Sat Feb 16, 2008 7:40 am

Mooi initiatief!

Succes met de clan! 8) En als jullie een solide basis van goede spelers hebben kunnen we altijd kijken of er een clanwar in zit :twisted:
Image
Colonel Jeepee

Medals: 7
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Terminator Achievement (1) Cross-Map Achievement (1)

Postby MarVal on Mon Feb 18, 2008 5:16 pm

Jeepee wrote:Mooi initiatief!

Succes met de clan! 8) En als jullie een solide basis van goede spelers hebben kunnen we altijd kijken of er een clanwar in zit :twisted:

Daar hou ik je aan :lol:
Die punten kunnen we goed gebuiken ;-)

Grtz
MarVal
ImageImage

clan

Postby japser_be on Tue Apr 29, 2008 11:13 am

waarsschijnlijk is dit al eens gevraagd maar ik vind het niet onmiddelijk,
is er een clan op CC met enkel nederlands sprekende, en waarvan de gemiddelde rang niet al te laag ligt ?
Last edited by MarVal on Fri May 02, 2008 9:03 am, edited 1 time in total.
Lieutenant japser_be

Medals: 41
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3)
Speed Achievement (3) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) Clan Achievement (3)

Re: clan

Postby luapie on Tue Apr 29, 2008 12:48 pm

Ik zit er bij een waar de ranking gemiddeld is
    Image
Sergeant 1st Class luapie

Medals: 29
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (3) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (3)
Cross-Map Achievement (2) Ratings Achievement (3) Clan Achievement (1)

Postby SirSebstar on Tue Apr 29, 2008 1:41 pm

yup, kijk maar naar de sig van luapie en mij
en daarna naar mijn ranking. niet echt goed, maar dat komt nog wel
Image
Major SirSebstar

Postby MarVal on Tue Apr 29, 2008 1:50 pm

De thread mbt de Nederlandstalige clan: De Veroveraars der Lage Landen.

Verder had je hem ook kunnen vinden in de Forumindex De Veroveraars Club. Deze is te vinden in de Announcements, welke bovenaan de Dutch language forum (De Veroveraars Club) te vinden is.

Grtz
Marval
ImageImage

Postby onbekende on Tue Apr 29, 2008 3:26 pm

SirSebstar wrote:yup, kijk maar naar de sig van luapie en mij
en daarna naar mijn ranking. niet echt goed, maar dat komt nog wel

en ne kik dan he?
Emperor of the Benelux
Founder and CEO of JF
Sergeant onbekende

Postby SirSebstar on Wed Apr 30, 2008 2:58 am

hij zoekt toch bovengemiddled ;-)
Image
Major SirSebstar

PreviousNext

Return to De Veroveraars Club