Gezocht: Teampartners

Dutch language forum

Moderators: Global Moderators, Community Team

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Re: 3 partijgenoten gezocht

Postby japser_be on Sat Nov 08, 2008 7:16 am

Ik wil wel meedoen dus als iemand wilt laat iets weten
after a proud ID now a proud...
Image
Lieutenant japser_be

Medals: 41
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3)
Speed Achievement (3) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) Clan Achievement (3)

Postby SirSebstar on Sat Nov 08, 2008 9:59 am

dat was waar de zucht voor was.
ik had wel gezien dat er drie games tegelijk werden gestart, maar niet dat freemiums niet toegestaan waren
MarVal wrote:
SirSebstar wrote:zucht

Nog een zucht hiervoor:

Requirements: Premium :mrgreen:

Grtz
MarVal
Major SirSebstar

Location: SirSebstar is BACK. Highscore: Colonel Score: 2919 21/03/2011
Medals: 95
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)
General Contribution (11)

Postby MarVal on Sat Nov 08, 2008 1:02 pm

japser_be wrote:Ik wil wel meedoen dus als iemand wilt laat iets weten

Helaas Jasper, had je er graag bij gewild. Mijn team is al gevuld :|

Maar uiteraard zullen er nog wel andere gegadigden zijn :D

Grtz
MarVal
Image highest score: 2157 (Major) / Verd ori'shya beskar'gam
ImageImage
Corporal 1st Class MarVal

Medals: 53
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) General Achievement (2) Clan Achievement (2)
Map Contribution (1) Tournament Contribution (15) General Contribution (5)

Postby japser_be on Sat Nov 08, 2008 2:04 pm

we zien wel wie er uit de bus komt ;)
after a proud ID now a proud...
Image
Lieutenant japser_be

Medals: 41
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3)
Speed Achievement (3) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) Clan Achievement (3)

Joining teamgames, now as easy as ever

Postby SirSebstar on Wed Jan 21, 2009 8:07 am

viewtopic.php?p=1805789#p1805789
Je krijgt een join team 1 join team 2 ect mogelijkheid bij elke game. nu hoef je niet alnger te wachten tot het andere team is binnengekomen. je kunt nu gewoon joinen nadat de game is gemaakt zonder te wachten.
netjes
Last edited by MarVal on Tue Apr 28, 2009 4:38 am, edited 1 time in total.
Reason: Alle threads gaan over hetzelfde onderwerp en zodoende zijn ze bij elkaar gevoegd.
Major SirSebstar

Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)

Re: Joining teamgames, now as easy as ever

Postby MarVal on Wed Jan 21, 2009 3:52 pm

Verder hier ook even het vermelden waard, de code:

Code: Select all
[TOT]GAME PW TEAM#[/TOT]

Voorbeeld:
Code: Select all
[TOT]12345 PWRULEZ 1[/TOT]

Eigenlijk een geheugensteuntje voor mij :lol:

En bedankt voor de link Sir =D>

Grtz
MarVal
ImageImage

Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) General Achievement (2) Clan Achievement (2)

game partner gezocht

Postby claudio on Sat Apr 25, 2009 5:26 am

als er nog vrijwillegers zijn (2x) om mee te spelen met een tripples game kom dan maar op
game nummer 4753251
wachtwoord :triples
Last edited by MarVal on Tue Apr 28, 2009 4:36 am, edited 1 time in total.
Reason: Alle threads gaan over hetzelfde onderwerp en zodoende zijn ze bij elkaar gevoegd.
Sergeant 1st Class claudio

Medals: 42
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (1) Clan Achievement (6)

Re: game partner gezocht

Postby sherkaner on Sat Apr 25, 2009 1:06 pm

altijd :)
Colonel sherkaner

Medals: 42
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (2)
Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (3) Clan Achievement (3)

Re: Gezocht: Teampartners

Postby BADPAT on Sat May 23, 2009 5:36 am

Ben zelf ook al een tijdje op zoek naar vaste teampartners om teamgames mee te spelen. doubles, triples, quadruples het maakt mij niet uit dus als er iemand een plek vrij heeft dan hoor ik het graag.

Wel graag van een beetje niveau.
Lieutenant BADPAT

Medals: 49
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (4) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (4)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (3) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (2) Clan Achievement (4)

Postby Wild_Tiger on Sat May 23, 2009 2:39 pm

als er iemand doubles wil en wat training en ook toevallig msn heeft stuur maar pm.
Image
I got beaten by 2 privates and all I got was this lousy feedback!
General Wild_Tiger

Medals: 37
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Fog of War Achievement (3) Speed Achievement (2)
Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Tournament Achievement (4) Clan Achievement (5)
Tournament Contribution (1)

Postby Wild_Tiger on Fri May 29, 2009 6:03 am

bump
Image
General Wild_Tiger

Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Fog of War Achievement (3) Speed Achievement (2)
Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Tournament Achievement (4) Clan Achievement (5)

:lol:

Postby MarVal on Fri May 29, 2009 6:08 am

Wild_Tiger wrote:bump

Je bent een dag te vroeg om the bumpen, wilde tijger :lol: ;)

By the way, ik heb je gePMed mbt je vorige Post.

Grtz
MarVal
ImageImage

Postby Wild_Tiger on Fri May 29, 2009 7:17 am

is er morgen iets speciaals aan de hand dan? of mag je maar eens in de 7 dagen een thread bumpen of mis ik een grap :p
Image
General Wild_Tiger

Doubles partner

Postby Genaraln7 on Wed Dec 02, 2009 4:06 pm

Hey ik will graag een doubles game doen maar ik zou graag iemand hebben met een beetje ervaring als partner als je interessen hebt stuur mij aub een PM;)

Groeten,

Genaraln7
Last edited by MarVal on Fri Dec 25, 2009 8:22 am, edited 1 time in total.
Lieutenant Genaraln7

Medals: 18
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (1) Manual Troops Achievement (1)
Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Trench Warfare Achievement (2) Teammate Achievement (1)
Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (1)

Re: Doubles partner

Postby SirSebstar on Thu Dec 03, 2009 3:35 am

dat wil ik wel, dus pm gestuurd
Major SirSebstar

Postby frankiebee on Sun Dec 06, 2009 12:54 pm

Je Command and Conquer avater doet het hem :D
Ik wil ook wel een keer een dubbel spelen als ik een slot overheb !;)
Colonel frankiebee

Medals: 24
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (1)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Trench Warfare Achievement (2)
Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (1) General Achievement (1)
Clan Achievement (4)

Postby Genaraln7 on Sun Dec 13, 2009 3:06 pm

frankiebee wrote:Je Command and Conquer avater doet het hem :D
Ik wil ook wel een keer een dubbel spelen als ik een slot overheb !;)

:P
sry maar ik heb al iemand maar als ik weer iemand nodig heb dan pm ik wel;)
Lieutenant Genaraln7

Medals: 18
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (1) Manual Troops Achievement (1)
Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Trench Warfare Achievement (2) Teammate Achievement (1)
Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (1)

Dubbelspeler gezocht :)

Postby Druss The Legend on Fri Jan 01, 2010 3:29 pm

Wie durft het aan om met mij dubbel te spelen :)
Last edited by MarVal on Fri Apr 30, 2010 4:59 pm, edited 1 time in total.
Corporal 1st Class Druss The Legend

Medals: 1
Standard Achievement (1)

Re: Dubbelspeler gezocht :)

Postby frankiebee on Fri Jan 01, 2010 4:36 pm

Ik durf het wel aan, maar dan moet het wel sequential zijn.
Colonel frankiebee

Medals: 24
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (1)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Trench Warfare Achievement (2)
Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (1) General Achievement (1)
Clan Achievement (4)

Postby Druss The Legend on Sat Jan 02, 2010 5:43 am

ok dank je wel.

Standard Achievement (1)

Postby Koganosi on Mon Jan 04, 2010 10:22 am

Ik durf wel aan om je wat te leren.

Urs

Koganosi.

ps ook seq en esc plx.
Image
Major Koganosi
SoC Training Instructor
SoC Training Instructor

Medals: 70
Monthly Leader Bronze (1) Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3)
Terminator Achievement (2) Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (3) Polymorphic Achievement (1)
Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3) Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2)
Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Beta Map Achievement (1) Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (1)
Tournament Achievement (4) General Achievement (12) Clan Achievement (9) Training Achievement (3)

Postby Druss The Legend on Mon Jan 04, 2010 10:35 am

Koganosi wrote:Ik durf wel aan om je wat te leren.

Urs

Koganosi.

ps ook seq en esc plx.

Dank je wel :) ik speel eerst een game met frankiebee, daarna kunnen wij wel wat opzetten als je wilt. Ik kan maar 4 spelletjes tegelijk spelen. :((

Standard Achievement (1)

Postby Druss The Legend on Mon Jan 04, 2010 1:24 pm

Dit is het gamenummer dat waarin ik samen met frankiebee dubbel speel.

6217584

Welk team neemt het tegen ons op.

Zou wel leuk zijn 2 nederlandse teams :)

Standard Achievement (1)

Postby Lone.prophet on Mon Jan 04, 2010 2:12 pm

als er een premium speler is die wel wat dubbels wil spelen ben ik beschikbaar, speel het liefst tegen 2 teams :) maar dat is niet heel belangrijk
Image
Captain Lone.prophet

Medals: 19
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Fog of War Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Map Contribution (1)

Postby downunder Inc on Mon Jan 04, 2010 4:47 pm

heb ik wel zin in, zet jij spel op?
Major downunder Inc

Medals: 28
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (3) Fog of War Achievement (2) Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (1)
Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (2) Battle Royale Achievement (1) Ratings Achievement (1)
Clan Achievement (5)

PreviousNext

Return to De Veroveraars Club