Toernooi: Benelux League (herstart)

Dutch language forum

Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Flat Rate, Escalating or No Cards?

Flat Rate
21
78%
Escalating
4
15%
No Cards
2
7%

Total votes : 27

Toernooi: Benelux League (herstart)

Postby Mysty on Thu Jan 11, 2007 4:57 am

Subject was voorheen: NL games / toernooi

T lijkt me wel leuk om n x-aantal all nl games op te starten...
lekker met nederlanders onder elkaar!
t hoeft niet RT te zijn... maar t gaat waarschijnlijk wat sneller en makkelijker dan met al die Amerikanen en dat irri tijdverschil :?

misschien n leuk idee om bijv. n toernooi vormpje van te maken en daar n lijst van bij te houden hoe wij nederlanders t onder elkaar doen!
Dus een doorlopend toernooi met verschillende games die gespeeld worden waar punten aan verdiend kunnen worden!

zeg bijv.: allemaal standard matches van 4-6 personen op verschillende mappen, sequential en dan de meest geliefde kaartkeuze (of wisselend)
per match krijg je altijd punten: laatste 1 tot winnaar 4 tot 6 (afhankelijk van t aantal personen per game)

uiteraard t aantal games p.p. bijhouden anders is t lullig!
heb je 5 gespeeld met 5 gewonnen sta je nog 3de, omdat de eerste 2 plaatsen 10 games gespeeld hebben!
beetje n seizoenidee van voetbal ofzow :D

Ik heb gehoord van n NL CC lijst van alleen nederlanders... leuk idee :D
misschien deze erbij voegen!
1 lijst met toplijst en een andere als toernooilijst

interesse iemand?

ik hoor t wel...

PS: heb naar alle NLers van 1000 tot 3000 punten n berichtje gestuurd of ze t willen lezen om te kijken of er interesse is EN om meer mensen op die forum te krijgen! als ik je gemist heb: sorry!

PS2: heb niet naar alle belgen gestuurd, want de NLers was al eeeeeerg veel werk :S... misschien dat iemand anders dat zou kunnen doen :D

Owke, de privileges zijn binnen, dus we kunnen van start met de Benelux League!

In de poll is duidelijk geworden dat flat rate t meest gewenst is...
Dus de settings zullen zijn: Standard, sequential, flat rate, unlimited!

Ik heb 3 leagues van 20 personen gemaakt, verspreid op rang en op nationaliteit, zodat elke league eerlijk verdeeld is...

Aangezien er 20 per league zitten kunnen er geen 6-player matches gedaan worden! om dit op te lossen zal er ALTIJD 1 match "intercontinental" zijn... dit houdt in dat er 18 players in de cup spelen en 2 players per league tegen de overgebleven 2 van de de andere leagues spelen! uiteraard tellen de punten gewoon in je eigen league...
Zo heeft iedereen toch de kans om tegen zoveel mogelijk spelers te spelen (zonder daar speciaal voor in de finale te hoeven komen!) ;)

Zie de 3 leagues:

League 1: Dutch Cup

Image

League 2: Belgium Cup

Image

League 3: Luxemburg Cup

Image

Reserves:
Z00T
Nikita_2006
Sierra_Leon

Deze mensen kunnen meedoen als er anderen afvallen (waarbij Z00T en Nikita hebben aangegeven alleen mee te doen als t echt van vitaal belang is)...
Als er nog een aantal extra mensen inschrijven voordat de games opgezet worden kunnen deze incl. Sierra_Leon nog meedoen, anders worden ze ook als reserves geplaatst!!!

Zoals eerder vermeld worden er 15 games gespeeld met daarna 2 knockout rounds om de uiteindelijke BeNeLux kampioen te krijgen! :D

In deze sheets zal alles bijgehouden worden en per ronde geupload...

Aangezien niet iedereen "unlimited" kan spelen en mensen sloten vrij moeten maken zal ik de games later deze week (uiterlijk vrijdag) aanmaken...
Hou je inbox in de gaten, want ik stuur iedereen n pm met het gamenummer en password voor je 1ste potje :D

Ik zou zeggen... Let the games BEGINNNNN ;)

Noot:
Andere threads zijn samengevoegd met deze thread, want zij gingen over hetzelfde onderwerp.
Last edited by MarVal on Tue Apr 15, 2008 5:24 pm, edited 5 times in total.
Reason: Alle threads gaan over hetzelfde onderwerp en zodoende zijn ze bij elkaar gevoegd.
Lieutenant Mysty

Postby Uberwald on Thu Jan 11, 2007 5:11 am

Voor losse games speel ik liever gemixed :) maar een NL toernooi klinkt zeker erg interessant.

Hoeveel mensen zouden we hier in theorie voor hebben en zou jij dit kunnen organiseren? (hierbij zou ik wel willen helpen, maar dan wel met beperkingen :)

Ik hou dit topic in de gaten :D

Laters!
Last edited by Uberwald on Fri Jan 12, 2007 4:37 pm, edited 1 time in total.
Image
Captain Uberwald

Medals: 14
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (2)
Cross-Map Achievement (2) Ratings Achievement (2) Clan Achievement (1)

Postby Forza AZ on Thu Jan 11, 2007 5:16 am

Leuk idee. Een toernooi geeft toch een extra element aan de games. Als je er één opzet dan doe ik zeker mee.
Colonel Forza AZ

Medals: 80
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (3) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (2)
Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Tournament Achievement (13) General Achievement (1) Clan Achievement (7)
Tournament Contribution (30) General Contribution (2)

Postby obysan on Thu Jan 11, 2007 5:24 am

Hoi mysty,

Ja hoor goed idee ik doe wel mee aan een toernooitje, leuk. Ik hoor wel van je!
Sergeant 1st Class obysan

Medals: 19
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (1) Terminator Achievement (2) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3)
Speed Achievement (2) Cross-Map Achievement (2) Ratings Achievement (4)

Postby Nakk on Thu Jan 11, 2007 5:45 am

mocht je een toernooi op zetten moet je het maar zeggen:) dan doe ik ook mee
Corporal Nakk

Medals: 12
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Terminator Achievement (1) Freestyle Achievement (2)
Fog of War Achievement (1) Trench Warfare Achievement (1) Teammate Achievement (1) Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (1)

Postby Astro on Thu Jan 11, 2007 5:53 am

Lijkt me wel een leuk idee! Laat maar weten als je het gaat opzetten!
Lieutenant Astro

Postby Falagar on Thu Jan 11, 2007 6:02 am

Nog niet echt de moeite gedaan voor toernooien, maar dit klinkt goed!
Lieutenant Falagar

Postby Sebas84 on Thu Jan 11, 2007 6:02 am

Lijkt mij ook leuk :)
Corporal Sebas84

Medals: 8
Standard Achievement (2) Terminator Achievement (1) Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Fog of War Achievement (1)
Cross-Map Achievement (1)

toernooi ned en belgen

Postby mrbugsb on Thu Jan 11, 2007 6:03 am

klinkt goed :lol:
Corporal mrbugsb

Postby royke on Thu Jan 11, 2007 6:05 am

toernooi lijkt me leuk
Sergeant royke

Medals: 5
Standard Achievement (2) Fog of War Achievement (1) Ratings Achievement (2)

Postby Jeepee on Thu Jan 11, 2007 6:06 am

Laat maar horen als het van start gaat 8)
Colonel Jeepee

Medals: 7
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Terminator Achievement (1) Cross-Map Achievement (1)

i'm in!

Postby noek on Thu Jan 11, 2007 6:09 am

Ik doe mee. Je moet ook even Jrus contacten! :P
Sergeant 1st Class noek

Postby Mysty on Thu Jan 11, 2007 6:19 am

ben eerst ff aan t polsen onder de nederlanders of er interesse is... heb onlangs gok ik tegen de 50 (misschien zelfs wel meer) pm's gestuurd naar alle NLers in de scorelijst (tot een ranking van 1000 en hoger) om dit te checken en aan de hand van al jullie reacties ga ik kijken hoe we t op kunnen zetten en met zn hoevelen we de competitie aangaan :P

Daarna moet ik gok ik nog permissie krijgen van lackattack om n competitie/toernooi op te mogen zetten, dus dat daarna... en dan kijken hoe we de layout kunnen doen met de regels, mappen, kaartsystemen etc...

i'll keep you posted!

In antwoord op Uberwald:
t is ook erg leuk om diversiteit in de game te hebben, maar die heb ik in eigenlijk AL mn games al... dus lijkt t me leuk om ook eens met alleen NLers (of belgen uiteraard) te spelen, weer eens wat anders :P
Uiteraard is alle hulp bij t opzetten mooi meegenomen, so thnx for the offer :D
Lieutenant Mysty

Postby negoeien on Thu Jan 11, 2007 6:43 am

Wel lijkt me een prima idee. Organiseer die boel maar. Alhoewel ik een lichte afkeur heb voor dit toernooi nogal lichtelijk nederlands getint is :p.
Missch omdat e rminder belgen zijn op deze site.
Maar voel mij toch gediscrimineerd. Als je hulp nodig heb PM me dan maar.
P.S:Er zijn echt niet zoveel Belgen hoor. Ben de hogst genoteerde denk ik. Je kan de rest wel PM en, en zo niet zeg dan tot waar je geraakt bent.
Game On , de winnaar van het toernooi groet u ;).
Lieutenant negoeien

Medals: 38
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (3) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (13) Clan Achievement (1)

Postby onbekende on Thu Jan 11, 2007 6:47 am

Ik heb er niets op tegen

wel goed op voorhand zeggen dat de mensen een slot kunnen open houden.
Emperor of the Benelux
Founder of the Commonwealth of Planets
Founder and CEO of JF
Sergeant onbekende

Medals: 16
Standard Achievement (3) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3)
Fog of War Achievement (1) Trench Warfare Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Clan Achievement (2)

Meedoen!

Postby Jrus on Thu Jan 11, 2007 6:53 am

Altijd prima om te spelen!
(vind de diversiteit van spelers ook juist leuk, maar een toernooi sla ik nooit af!)

Jrus
Major Jrus

Medals: 5
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (1)

Postby freak87 on Thu Jan 11, 2007 7:13 am

lijkt me wel leuk
Corporal 1st Class freak87

Medals: 30
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2)
Speed Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (2) Ratings Achievement (3) General Achievement (1)
Clan Achievement (4)

Postby NoFearzz on Thu Jan 11, 2007 7:26 am

KOM MAAR OP....

:P
Private NoFearzz

holland tournooi

Postby Bonobo on Thu Jan 11, 2007 7:59 am

Lijkt me leuk en het zou helemaal groots zijn op de nieuwe geweldige map van Nederland die Lone.prohet nu aan het maken is en wat mij betrteft klaar voor gebruik is !

greetZ Bonobo
Lieutenant Bonobo

Medals: 39
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (4)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Tournament Achievement (2) Clan Achievement (4)

Postby Mysty on Thu Jan 11, 2007 8:02 am

goed idee bonobo... dat lijkt me ook wel leuk ja :D

ik voeg je toe aan de lijst
Lieutenant Mysty

Postby DJ Chicken on Thu Jan 11, 2007 8:11 am

klinkt goed heb zelf nog nooit meegedaan met een toernooi dus ben benieuwd.
:D
Hoor het wel.
Corporal DJ Chicken

Medals: 1
Standard Achievement (1)

Postby Lone.prophet on Thu Jan 11, 2007 8:15 am

leuk ik doe ook mee
Image
Captain Lone.prophet

Medals: 19
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Fog of War Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Map Contribution (1)

Postby Mysty on Thu Jan 11, 2007 8:18 am

tourny privileges opgevraagd... nu nog wachten op een bevestiging

keep you posted!
Lieutenant Mysty

Postby SirSebstar on Thu Jan 11, 2007 8:40 am

een toernooi klinkt goed
Major SirSebstar

Location: SirSebstar is BACK. Highscore: Colonel Score: 2919 21/03/2011
Medals: 95
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)
General Contribution (11)

Postby bomberm4n on Thu Jan 11, 2007 8:43 am

Is wel leuk, maar weet niet of ik er zelf aan mee zou doen

Speel nog niet zo heel lang, dus wil eerst wat oefenen:P
En ik speel enkel double games:P
Lieutenant bomberm4n

Medals: 3
Standard Achievement (1) Doubles Achievement (2)

Next

Return to De Veroveraars Club