T lijkt me wel leuk om n x-aantal all nl games op te starten...
lekker met nederlanders onder elkaar!
t hoeft niet RT te zijn... maar t gaat waarschijnlijk wat sneller en makkelijker dan met al die Amerikanen en dat irri tijdverschil
misschien n leuk idee om bijv. n toernooi vormpje van te maken en daar n lijst van bij te houden hoe wij nederlanders t onder elkaar doen!
Dus een doorlopend toernooi met verschillende games die gespeeld worden waar punten aan verdiend kunnen worden!
zeg bijv.: allemaal standard matches van 4-6 personen op verschillende mappen, sequential en dan de meest geliefde kaartkeuze (of wisselend)
per match krijg je altijd punten: laatste 1 tot winnaar 4 tot 6 (afhankelijk van t aantal personen per game)
uiteraard t aantal games p.p. bijhouden anders is t lullig!
heb je 5 gespeeld met 5 gewonnen sta je nog 3de, omdat de eerste 2 plaatsen 10 games gespeeld hebben!
beetje n seizoenidee van voetbal ofzow
Ik heb gehoord van n NL CC lijst van alleen nederlanders... leuk idee
misschien deze erbij voegen!
1 lijst met toplijst en een andere als toernooilijst
interesse iemand?
ik hoor t wel...
PS: heb naar alle NLers van 1000 tot 3000 punten n berichtje gestuurd of ze t willen lezen om te kijken of er interesse is EN om meer mensen op die forum te krijgen! als ik je gemist heb: sorry!
PS2: heb niet naar alle belgen gestuurd, want de NLers was al eeeeeerg veel werk :S... misschien dat iemand anders dat zou kunnen doen
Ik heb 3 leagues van 20 personen gemaakt, verspreid op rang en op nationaliteit, zodat elke league eerlijk verdeeld is...
Aangezien er 20 per league zitten kunnen er geen 6-player matches gedaan worden! om dit op te lossen zal er ALTIJD 1 match "intercontinental" zijn... dit houdt in dat er 18 players in de cup spelen en 2 players per league tegen de overgebleven 2 van de de andere leagues spelen! uiteraard tellen de punten gewoon in je eigen league...
Zo heeft iedereen toch de kans om tegen zoveel mogelijk spelers te spelen (zonder daar speciaal voor in de finale te hoeven komen!)
Zie de 3 leagues:
League 1: Dutch Cup

League 2: Belgium Cup

League 3: Luxemburg Cup

Reserves:
Z00T
Nikita_2006
Sierra_Leon
Deze mensen kunnen meedoen als er anderen afvallen (waarbij Z00T en Nikita hebben aangegeven alleen mee te doen als t echt van vitaal belang is)...
Als er nog een aantal extra mensen inschrijven voordat de games opgezet worden kunnen deze incl. Sierra_Leon nog meedoen, anders worden ze ook als reserves geplaatst!!!
Zoals eerder vermeld worden er 15 games gespeeld met daarna 2 knockout rounds om de uiteindelijke BeNeLux kampioen te krijgen!
In deze sheets zal alles bijgehouden worden en per ronde geupload...
Aangezien niet iedereen "unlimited" kan spelen en mensen sloten vrij moeten maken zal ik de games later deze week (uiterlijk vrijdag) aanmaken...
Hou je inbox in de gaten, want ik stuur iedereen n pm met het gamenummer en password voor je 1ste potje
Ik zou zeggen... Let the games BEGINNNNN