Gezocht: Spelers om toernooien te joinen

Dutch language forum

Moderator: Global Moderators

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Toernooi: World Cup Tournament (WINNER: MarVal & sunshining)

Postby Wild_Tiger on Sun Jul 15, 2007 7:59 pm

viewtopic.php?t=23641

doen jullie ook mee? :)
Last edited by MarVal on Fri Dec 25, 2009 9:30 am, edited 1 time in total.
Reason: Alle threads gaan over hetzelfde onderwerp en zodoende zijn ze bij elkaar gevoegd.
General Wild_Tiger

Medals: 37
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Fog of War Achievement (3) Speed Achievement (2)
Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Tournament Achievement (4) Clan Achievement (5)
Tournament Contribution (1)

Postby SirSebstar on Mon Jul 16, 2007 5:23 am

ARG
ik zat te kijken naar een tijgertjes tourny, en ik dacht nog...mmm hoe komen ze uit bij een poeh bear tourny???
Damm, tuurlijk Wild tiger..

duh. ik zit te slapen
Major SirSebstar

Location: SirSebstar is BACK. Highscore: Colonel Score: 2919 21/03/2011
Medals: 95
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)
General Contribution (11)

Re: Tijgertjes Tournament!

Postby MarVal on Mon Jul 16, 2007 4:08 pm

Wild_Tiger wrote:http://www.conquerclub.com/forum/viewtopic.php?t=23641

doen jullie ook mee? :)

Ja, maar geen freestyle, hoor?! Geen tijd voor.
Hé... dat rijmt.

Grtz
MarVal
Image highest score: 2157 (Major) / Verd ori'shya beskar'gam
ImageImage
Corporal 1st Class MarVal

Medals: 53
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) General Achievement (2) Clan Achievement (2)
Map Contribution (1) Tournament Contribution (15) General Contribution (5)

Toernooi: CC European CL 2007 (Winnaar: BlAckICE)

Postby MarVal on Fri Aug 31, 2007 5:31 pm

Even een applausje voor onze Belgische strijders BlAckICE en demon666!
Zij staan met hun voetbalteams in de finale van een van mijn andere toernooien, enwel:

CC European CL 2007 --- The Final
    GROUP Z
Image Image Image Image

Game Results
    Game 814687 (The Final: game 1, Homestadium of NK Dinamo Zagreb) waiting for players
- NK Dinamo Zagreb (Nogometni Klub Dinamo Zagreb) / Croatia (V.J.: Artic, Flat Rate, Unlimited)
- Club Brugge KV (Club Brugge Koninklijke Vereniging) / Belgium (BlAckICE: Europe, Flat Rate, Unlimited)
- Valencia CF (Valencia Club de Fútbol) / Spain (DimnjacarStef: Middle Earth, Flat Rate, Unlimited)
- Germinal Beerschot Antwerpen / Belgium (demon666: Middle Earth, Flat Rate, Unlimited)

Het toernooi is begonnen in februari 2007 en nu begint pas de finale. Dus met andere woorden een toernooi om U tegen te zeggen en des te meer om trots te zijn op BlAckICE en demon666.

Meer info en evt. deelname voor CCECL 2008:
http://www.conquerclub.com/forum/viewtopic.php?t=12913

Grtz
MarVal
Last edited by MarVal on Fri Dec 25, 2009 9:50 am, edited 1 time in total.
Reason: Alle threads gaan over hetzelfde onderwerp en zodoende zijn ze bij elkaar gevoegd.
ImageImage

Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) General Achievement (2) Clan Achievement (2)

Postby BlAckICE on Sun Sep 02, 2007 2:55 am

hehe, dank u.
Spijtig dat het in het koning der lage landen tornooi niet zo vlot gaat :)
Major BlAckICE

Medals: 26
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Freestyle Achievement (2) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (3) Teammate Achievement (1)
Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (2) General Achievement (1) Clan Achievement (1)

Postby onbekende on Sun Sep 02, 2007 3:57 pm

haha, 2 belgen
Emperor of the Benelux
Founder of the Commonwealth of Planets
Founder and CEO of JF
Sergeant onbekende

Medals: 16
Standard Achievement (3) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3)
Fog of War Achievement (1) Trench Warfare Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Clan Achievement (2)

Toernooi: Terminator Tournament 1/120 (abandoned)

Postby japser_be on Mon Oct 08, 2007 11:33 am

viewtopic.php?p=751362#751362

Mijn eerste tornooitje hier op conquerclub
Last edited by MarVal on Fri Dec 25, 2009 9:58 am, edited 1 time in total.
Lieutenant japser_be

Medals: 41
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3)
Speed Achievement (3) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) Clan Achievement (3)

Postby Lt. Strike on Tue Oct 09, 2007 12:25 pm

wel een groot toernooi
Corporal 1st Class Lt. Strike

Medals: 13
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Terminator Achievement (1) Assassin Achievement (1)
Freestyle Achievement (3) Teammate Achievement (1) Cross-Map Achievement (2)

Postby pascalleke on Tue Oct 09, 2007 1:12 pm

8)
Major pascalleke
SoC Training Adviser

Medals: 80
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (4) Quadruples Achievement (4) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (4) Freestyle Achievement (4) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (3) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (20) General Achievement (1) Clan Achievement (8) Training Achievement (3)
General Contribution (1)

Postby Jeepee on Tue Oct 09, 2007 5:30 pm

Helpt iedereen hem even mee aan de 120 spelers komen?

Je speelt 6 spellen tegelijk, dus het helpt wel als je een Premium account hebt.

Legendarische namen zoals caspertk en Marval hebben reeds gejoined. Ook zag ik dat coryfee Chaimpie aanwezig is...

Wie o wie volgt? 8)
Image
Colonel Jeepee

Medals: 7
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Terminator Achievement (1) Cross-Map Achievement (1)

Postby MarVal on Wed Oct 10, 2007 1:02 pm

:lol: Bedankt voor je compliment :lol:

En ik ga hem winnen \:D/

Grtz
MarVal
ImageImage

Postby Plien on Thu Oct 11, 2007 12:47 pm

Jammer genoeg kan ik niet meedoen, want ik heb geen premium account :( als je nog eens een toernooi organiseert wil ik wel meedoen :)
Corporal 1st Class Plien

Medals: 10
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Fog of War Achievement (1)
Teammate Achievement (1) Cross-Map Achievement (1)

Postby negoeien on Thu Oct 11, 2007 6:18 pm

jaja ik ga winnen, wie anders :evil:
Lieutenant negoeien

Medals: 38
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (3) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (13) Clan Achievement (1)

Postby pascalleke on Thu Oct 11, 2007 7:16 pm

:shock:
ik dus :wink: :lol: :lol: :lol:
Major pascalleke
SoC Training Adviser

Medals: 80
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (4) Quadruples Achievement (4) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (4) Freestyle Achievement (4) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (3) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (20) General Achievement (1) Clan Achievement (8) Training Achievement (3)
General Contribution (1)

Postby Jeepee on Fri Oct 12, 2007 3:38 am

Mij is de objectieve mening toebedeeld dat ik de meeste kans maak op de eindoverwinning :!:
Image
Colonel Jeepee

Medals: 7
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Terminator Achievement (1) Cross-Map Achievement (1)

Toernooi: The Mod Wars [Winner: James Vazquez]

Postby MarVal on Sat Feb 09, 2008 3:05 pm

Voor iedereen die al Premium is en een jaartje gratis erbij willen plakken, klik dan maar eens op de onderstaande link van dat toernooi:

The Mod Wars

Het is een origineel concept. Succes allemaal. En misschien tot in dat toernooi.

Grtz
MarVal
Last edited by MarVal on Fri Dec 25, 2009 9:38 am, edited 2 times in total.
ImageImage

Postby 69Chevy on Sat Feb 09, 2008 5:01 pm

leuk idee, heb ne aangemeld 8)
Image
Tonight tonight the strip’s just right, I wanna blow `em off in my first heat
Summer’s here and the time is right, We’re goin’ racin’ in the street.....
Captain 69Chevy

Medals: 52
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (4) General Achievement (3) Clan Achievement (5) Tournament Contribution (1)

Postby SirSebstar on Sat Feb 09, 2008 6:12 pm

leuk idee
Image
Major SirSebstar

Location: SirSebstar is BACK. Highscore: Colonel Score: 2919 21/03/2011
Medals: 95
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)
General Contribution (11)

Postby gangster2b on Tue Feb 26, 2008 2:40 pm

Ik ben geen premium, en als ik net goed gekeken heb zat het al aardig FULL
Private 1st Class gangster2b

Re: Toernooi: Terminator Tournament 1/120

Postby MarVal on Tue Apr 15, 2008 7:59 am

Optimus Prime wrote:Consider this tournament canceled. :)

Regards, Optimus Prime

Re: Toernooi: The Mod Wars (begonnen)

Postby 69Chevy on Tue May 06, 2008 5:14 pm

Doen er eigenlijk nog meer spelers hier aan mee ???

Het gaat mij wel redelijk af, van de 8 games nu 2 gefinished, waarvan 1 gewonnen. Van alle spelers heb ik nog de meeste spelen lopen waarvan enkele ik redelijk domineer, ik moet het afklopppen, maar ik denk dat de 2e ronde er wel in zit. :o

Click image to enlarge.
image
Image
Tonight tonight the strip’s just right, I wanna blow `em off in my first heat
Summer’s here and the time is right, We’re goin’ racin’ in the street.....
Captain 69Chevy

Medals: 52
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (4) General Achievement (3) Clan Achievement (5) Tournament Contribution (1)

Toernooi: The BeNeLux Open

Postby MarVal on Mon Jun 23, 2008 12:53 pm

Optimus Prime wrote:MarVal,

I've started a new tournament today and I thought you and your friends of the Belgium/Netherlands/Luxembourg area might want to know about it. :)

The BeNeLux Open

Ben je Premium en wil je andere nationaliteiten verslaan in de Lage Landen, dan zou ik zeggen meld je aan via bovenstaande link en laat weten dat wij Nederlandstalige Veroveraars zijn ;-)

Grtz
MarVal
Last edited by MarVal on Fri Dec 25, 2009 10:01 am, edited 1 time in total.
ImageImage

Re: Toernooi: The BeNeLux Open

Postby Timon on Mon Jun 23, 2008 4:30 pm

ik zit er in 8-)
Image
Private Timon

Medals: 24
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Freestyle Achievement (2) Fog of War Achievement (1) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (1)

Postby sunshining on Mon Jun 23, 2008 7:00 pm

Ik zit er ook in :D
    Image
Corporal 1st Class sunshining

Medals: 56
Most Improved Bronze (1) Standard Achievement (4) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3)
Terminator Achievement (2) Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (4) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (4) Clan Achievement (8) Tournament Contribution (3)

Postby BlAckICE on Mon Sep 08, 2008 10:22 am

Ik heb de finale bereikt van dit tornooi :)
We zijn nog met 4 spelers die strijden om te titel!
Tournaments won:
- Benelux Open
- Champions League 2007
Image
Major BlAckICE

Medals: 26
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Freestyle Achievement (2) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (3) Teammate Achievement (1)
Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (2) General Achievement (1) Clan Achievement (1)

Next

Return to De Veroveraars Club