Double Dutch Toernooi

Dutch language forum

Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Double Dutch Toernooi

Postby Lindax on Tue Feb 24, 2009 5:16 pm

Hi allemaal,

Ik heb een dubbles toernooi opgezet ter ere van de Koningin Beatrix :mrgreen:

Er kunnen ook spelers meedoen die niet Hollands zijn, maar elk team moet minstens 1 Hollander hebben.

Voor meer info:

viewtopic.php?f=90&t=78769

Lx
Image
Colonel Lindax
Clan Director
Clan Director

Medals: 125
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (4)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (29) General Achievement (8) Clan Achievement (5) Tournament Contribution (31)
General Contribution (9)

Re: Double Dutch Toernooi

Postby japser_be on Tue Feb 24, 2009 9:47 pm

ik heb al eens gevraag aan sherkaner of hij met mij wil spelen, zoniet zoek ik een andere Nederlander om met mij te spelen
ik zal iets laten weten moest ik een andere partner nodig hebben
after a proud ID now a proud...
Image
Lieutenant japser_be

Medals: 41
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3)
Speed Achievement (3) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) Clan Achievement (3)

Postby SirSebstar on Wed Feb 25, 2009 3:26 am

Jammer dat ik geen hollander ben. Ik kom uit Twente.
Major SirSebstar

Location: SirSebstar is BACK. Highscore: Colonel Score: 2919 21/03/2011
Medals: 95
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)
General Contribution (11)

Postby sherkaner on Wed Feb 25, 2009 5:12 pm

japser_be wrote:ik heb al eens gevraag aan sherkaner of hij met mij wil spelen, zoniet zoek ik een andere Nederlander om met mij te spelen
ik zal iets laten weten moest ik een andere partner nodig hebben

Nog niet over dit toernooi, maar natuurlijk wil ik wel meedoen :).
Alhoewel ik me ook deels had voorgenomen m'n hoeveelheid games nog verder te beperken..
Colonel sherkaner

Medals: 42
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (2)
Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (3) Clan Achievement (3)
General Contribution (11)

Postby japser_be on Thu Feb 26, 2009 7:58 am

nochtans ik had je ene pm gestuurd bljikbaar iets fout gedaan zodat ie niet aangekomen is maar als je zin hebt schrijf ik ons in
after a proud ID now a proud...
Image
Lieutenant japser_be

Medals: 41
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3)
Speed Achievement (3) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) Clan Achievement (3)

Postby Lindax on Fri Feb 27, 2009 2:16 pm

Ik heb nog 4 plaatsen open jongens! Zoveel Nederlanders en ik heb maar 12 teams :lol:

Lx
Image
Colonel Lindax
Clan Director
Clan Director

Medals: 125
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (4)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (29) General Achievement (8) Clan Achievement (5) Tournament Contribution (31)
General Contribution (9)

Return to De Veroveraars Club