Toernooi: Koning der Lage Landen 2007 (Winnaar: Demon666)

Tournaments completed in 2009.

Moderators: Tournament Directors, Global Moderators

Postby eagle_1 on Fri Jun 15, 2007 3:16 am

Ridder: Eagle
Rang: Cook
Koninkrijk: Nederland
Ridderorde: de Zuiderlingen
Sergeant eagle_1

Medals: 23
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1)
Cross-Map Achievement (2) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (1) Clan Achievement (4)

Postby nathansamson on Fri Jun 15, 2007 4:40 am

Ridder: Nathan
Rang: 1022 Punten (News Recruit)
Koninkrijk: België
Ridderorde: Antwerpenaar
Private nathansamson

Medals: 7
Standard Achievement (2) Terminator Achievement (1) Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Cross-Map Achievement (1)

Postby Fritsvg on Fri Jun 15, 2007 5:22 am

Ik heb een vraag, ik wil me heel graag aanmelden, maar ik ben geen premium houder. Dus heb maar 4 vakjes. Kan ik dan meedoen? :D
Als dat kan:

Ridder: Fritsvg
Rang: Corporal
Ridderorde: Westerling
Sergeant 1st Class Fritsvg

Medals: 3
Standard Achievement (1) Assassin Achievement (1) Ratings Achievement (1)

Postby SirSebstar on Fri Jun 15, 2007 6:15 am

er zijn er meer zonder premium, dus ik denk het wel. Anders zou ik ook niet mee kunnen doen.

Ps Zorg er dan WEL voor dat je ALTIJD ten minste 1 slot open hebt, dan hoeft niet iedereen op jou te wachten
Major SirSebstar

Location: SirSebstar is BACK. Highscore: Colonel Score: 2919 21/03/2011
Medals: 95
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)
General Contribution (11)

Postby luapie on Fri Jun 15, 2007 6:16 am

Doe graag mee:

Ridder: Luapie
Rang: corporal 1st class
Koninkrijk: Nederlanden
Ridderorde: westerling

bvd
Sergeant 1st Class luapie

Medals: 29
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (3) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (3)
Cross-Map Achievement (2) Ratings Achievement (3) Clan Achievement (1)

Postby bonobo`s son on Fri Jun 15, 2007 6:46 am

Leuk man!

Ik schrijf me in!

Ridder: Pepijn De Korte
Rang: Sergeant 1st class
Ridderorde: De Westerlingen
Last edited by bonobo`s son on Fri Jun 15, 2007 7:08 am, edited 1 time in total.
ImageImage
Major bonobo`s son

Medals: 27
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (2) General Achievement (2) Clan Achievement (2)

Postby Fritsvg on Fri Jun 15, 2007 6:53 am

SirSebstar wrote:er zijn er meer zonder premium, dus ik denk het wel. Anders zou ik ook niet mee kunnen doen.

Ps Zorg er dan WEL voor dat je ALTIJD ten minste 1 slot open hebt, dan hoeft niet iedereen op jou te wachten

Ok, ik zal wel 1 of 2 sloten openhouden 8)

Ik heb er echt zin in!

Postby sunshining on Fri Jun 15, 2007 7:21 am

Ridder: Sunny
Rang: Sergeant
Koningrijk: Nederland
Ridderorde: De Westerlingen
Sergeant sunshining

Medals: 56
Most Improved Bronze (1) Standard Achievement (4) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3)
Terminator Achievement (2) Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (4) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (4) Clan Achievement (8) Tournament Contribution (3)

UPDATE

Postby MarVal on Fri Jun 15, 2007 8:05 am

UPDATED:

On Post 2:
    - Nu 5 Belgische ridders
On Post 3:
    - Nu 11 Nederlandse ridders

En Belgische ridders trommel je landgenoten van CC bij elkaar om zich aan te melden in naam der Belgisch Koninkrijk.

Grtz
MarVal

P.S.: Iedereen kan meedoen, premium of niet. Zorg er alleen voor dat je deze Topic in de gaten houdt om te kijken wanneer het begint. En tegen die tijd moet je wel een slot vrij houden.
Image highest score: 2157 (Major) / Verd ori'shya beskar'gam
ImageImage
Corporal 1st Class MarVal

Medals: 53
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) General Achievement (2) Clan Achievement (2)
Map Contribution (1) Tournament Contribution (15) General Contribution (5)

Postby SirSebstar on Fri Jun 15, 2007 8:14 am

een kleine tip,
Mischien is het wel leuk tip dit de Koning(ing) der Benelux te noemen, historisch ook verantwoord.
Image
Major SirSebstar

Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)

Postby bonobo`s son on Fri Jun 15, 2007 8:15 am

SirSebstar wrote:een kleine tip,
Mischien is het wel leuk tip dit de Koning(ing) der Benelux te noemen, historisch ook verantwoord.
nee lage landen kolopt ook omdat wij3 ook wel op die manier genoemd worden
ImageImage
Major bonobo`s son

Medals: 27
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (2) General Achievement (2) Clan Achievement (2)

Lage Landen

Postby MarVal on Fri Jun 15, 2007 8:30 am

bonobo`s son wrote:
SirSebstar wrote:een kleine tip,
nee lage landen kolopt ook omdat wij3 ook wel op die manier genoemd worden

Dat denk ik ook.

De Lage Landen is een term voor een laaggelegen gebied in West-Europa toen Nederland en België nog niet als aparte staten bestonden. Soms wordt ook Luxemburg bij de Lage Landen gerekend.

De term wordt gebruikt in de geschiedschrijving, maar ook vandaag de dag nog wordt het gebruikt als aanduiding voor beide landen samen. Er wordt wel gesproken over de Nederlanden als men het heeft over de Lage Landen, maar het is ook geografisch het gebied in West-Europa dat ingesloten ligt tussen de Franse gebieden in het Zuiden, de Duitse gebieden in het Oosten en de Engelse gebieden aan de andere kant van de Noordzee in het Westen en het Noorden.

Het is maar hoe men het opvat. We zullen het hier wel zien.

Grtz
MarVal
Image highest score: 2157 (Major) / Verd ori'shya beskar'gam
ImageImage
Corporal 1st Class MarVal

Medals: 53
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) General Achievement (2) Clan Achievement (2)
Map Contribution (1) Tournament Contribution (15) General Contribution (5)

Postby SirSebstar on Fri Jun 15, 2007 8:47 am

Ik vind ht prima. Een mooie tournooi is precies wat we nodig hebben. Bedankt voor je geweldige imput MarVal
Image
Major SirSebstar

Postby Cubus on Fri Jun 15, 2007 10:00 am

Vraagje: Hoe lang denk je dat dit toernooi gaat duren? Want als het te lang duurt is het voor mij misschien verstandiger toch niet mee te doen i.v.m. de naderende vakantie.
Corporal Cubus

Postby Fritsvg on Fri Jun 15, 2007 11:34 am

Nu je het zegt.....

PreviousNext

Return to Completed 2009