Toernooi: Veroveraars Club Toernooi [Abandoned]

Tournaments that are no longer happening

Moderators: Tournament Directors, Global Moderators

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

Re: Toernooi: Veroveraars Club Toernooi

Postby QuanzaR on Tue Nov 04, 2008 2:59 pm

game 3476691

quanzar 7pt
simonofhell 5pt
frankiebee 4pt
deldel 3pt
riazor 2pt
bailey69 1pt

Bij deze toch wat punten ingehaald op ronde 8. Was goed bezig daar maar door het falen van mijn internetaansluiting moeten deadbeaten...
Private 1st Class QuanzaR

Medals: 11
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Terminator Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Fog of War Achievement (2)
Cross-Map Achievement (2) Ratings Achievement (1)

Postby 69Chevy on Wed Nov 12, 2008 5:29 pm

Veroveraars Club Toernooi - R5 - Africa

Game 3476952 gewonnen door ondergetekende :mrgreen:
Image
Tonight tonight the strip’s just right, I wanna blow `em off in my first heat
Summer’s here and the time is right, We’re goin’ racin’ in the street.....
Captain 69Chevy

Medals: 52
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (4) General Achievement (3) Clan Achievement (5) Tournament Contribution (1)

UPDATE

Postby MarVal on Sat Nov 29, 2008 5:01 pm

UPDATE

Op Post 2:
  • De Gamesstatistieken
    • 4 games zijn klaar
    • 1 game is bezig
    • 1 game is aangemaakt en wacht op spelers
Op Post 3:
  • De ranglijst van de Dutch League
Op Post 4:
  • De ranglijst van de Belgium League
Op Post 5:
  • De ranglijst van de Holland League
Op Post 6:
  • De ranglijst van de Veroveraars Club Trofee
Hieronder de Top 3 van alle Leagues en de Top 10 van de Veroveraars Club Trofee:

Image

Noot:
- Vernieuw je browser, als je de nieuwe update op Post 3, Post 4, Post 5 en Post 6 niet ziet
- Datum ranglijsten = datum van deze post

Ter info:
Aankomende week worden er weer nieuwe games aangemaakt.
Als je freemium bent, zorg dan op tijd voor een vrije slot.

Grtz
MarVal
Image highest score: 2157 (Major) / Verd ori'shya beskar'gam
ImageImage
Corporal 1st Class MarVal

Medals: 53
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) General Achievement (2) Clan Achievement (2)
Map Contribution (1) Tournament Contribution (15) General Contribution (5)

UPDATE

Postby MarVal on Wed Dec 03, 2008 4:47 pm

UPDATE

Op Post 2:
  • De Gamesstatistieken
    • 2 games zijn bezig
    • 6 games wachten op spelers
Grtz
MarVal
ImageImage

Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) General Achievement (2) Clan Achievement (2)

UPDATE

Postby MarVal on Tue Dec 09, 2008 10:33 am

UPDATE

Op Post 2:
  • De Gamesstatistieken
    • 8 games zijn bezig
Verder wil ik toch even kwijt dat ik het geweldig vind, dat ondanks het niet op gezette tijden nieuwe games worden aangemaakt, de games toch snel gejoined gaan worden als ik ze heb aangemaakt. Dat vind ik echt fantastisch dat jullie er wel rekening mee houden met die onregelmatigheid. Vooral ook voor de freemiums onder ons, want die hebben niet 1,2,3 snel een vrije slot beschikbaar =D>

Grtz
MarVal
ImageImage

Postby g4s racerke on Tue Dec 16, 2008 3:17 pm

R11 Britisch isles

1ste plaats en winnaar: G4S RACERKE
2de plaats: Demon 666
3de plaats: Onbekende
4de plaats: negoeien
5de plaats: Monde
6de plaats: Quanzar

Bedankt voor het aangename spel jongens/meisjes.
Sergeant 1st Class g4s racerke

Medals: 20
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (1) Trench Warfare Achievement (1)
Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (2) General Achievement (1)

Postby Sierra_Leon on Fri Dec 19, 2008 5:11 am

R11 - British Isles
Game 3776992

1e: Sierra_Leon
2e: 69Chevy
3e: Plien
4e: simonofhell
5e: pascalleke
6e: TONYKE (deadbeat: "2008-12-12 11:23:20 - TONYKE: sorry jongens waqs men connectie met het net kwijt")
Image
Major Sierra_Leon

Medals: 5
Standard Achievement (1) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (1)

Postby jako1230 on Sat Dec 20, 2008 10:52 am

game 3776985 British Isles is beiendigd

de uitslag is:
1 jako1230
2 ros
3 sherkaner
4 bonobo's son
5 markw
6 bomberm4n

gr,

jako1230
Lieutenant jako1230

Medals: 8
Standard Achievement (3) Terminator Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Cross-Map Achievement (1)

Postby japser_be on Mon Dec 22, 2008 7:38 pm

aah Jako waarom moest jij je game winnen?

nu kan ik niets anders als die van mij ook winnen :D

ik ben al door het oog van de naald gekropen maar ik sta er nu wel goed voor!
after a proud ID now a proud...
Image
Lieutenant japser_be

Medals: 41
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3)
Speed Achievement (3) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) Clan Achievement (3)

Postby japser_be on Tue Dec 23, 2008 11:42 am

en gelukkig genoeg heb ik mijn game ook gewonnen door enkele kleine foutjes die ik maar al te graag bestraft heb :D

Game 3776971
6-Pjetro
5-wopa
4-thedriver
3-BlAckICE
2-perzik
winner Japser_be
Image
Lieutenant japser_be

Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3)
Speed Achievement (3) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) Clan Achievement (3)

Postby jako1230 on Thu Dec 25, 2008 8:34 am

Goed gedaan Jasper_be zo blijft het een nek aan nek race bovenaan.

Gefeliciteerd.
Lieutenant jako1230

Medals: 8
Standard Achievement (3) Terminator Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Cross-Map Achievement (1)

Postby MarVal on Thu Dec 25, 2008 5:05 pm

Ja, het wordt een mooie strijd daar bovenin. En na het feestgedreun zullen de Leagues worden geupdated en worden er weer nieuwe games aangemaakt na Oud en Nieuw.

Verder zal ik ook een aantal veranderingen mbt dit toernooi aan jullie allen doorgeven.

Grtz
MarVal
ImageImage

Postby Spijker81 on Fri Dec 26, 2008 5:16 am

Game 3776988

1. Spijker81
2. Lone Prophet
3. freak87
4. Vinzzz
5. grayknight
6. Bonvis

Fijne jaarwisseling allemaal
Highest score: 3038
Highest rank: 64
Captain Spijker81

Medals: 27
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (3) Speed Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (2) Clan Achievement (1)

UPDATE

Postby MarVal on Fri Jan 02, 2009 5:41 pm

UPDATE

Op Post 2:
  • De Gamesstatistieken
    • 7 games zijn klaar
    • 1 game is bezig
    • Er zijn nog geen nieuwe games aangemaakt
Op Post 3:
  • De ranglijst van de Dutch League
Op Post 4:
  • De ranglijst van de Belgium League
Op Post 5:
  • De ranglijst van de Holland League
Op Post 6:
  • De ranglijst van de Veroveraars Club Trofee
Hieronder de Top 3 van alle Leagues en de Top 10 van de Veroveraars Club Trofee:

Image

Noot:
- Vernieuw je browser, als je de nieuwe update op Post 3, Post 4, Post 5 en Post 6 niet ziet
- Datum ranglijsten = datum van deze post

Ter info:
De Veroveraars die na november 2008 niet meer online geweest zijn op CC, geen games meer hebben gespeeld en/of niet hebben gereageerd op mijn PM die ik aan hun heb verstuurd, zijn verwijderd uit de Dutch League, de Belgium League en de Holland League. Zij blijven uiteraard wel in de Veroveraars Club Trofee staan.

Voor diegene die het nog niet wisten, er komen geen nieuwe veroveraars meer bij :!:
Diegene die nu nog in de Leagues zitten, dat zijn de DIE HARDS Veroveraars en met hun gaan we met dit toernooi verder die ooit startte op 11 Jan 2007 :!:

Volgend weekend worden er weer nieuwe games aangemaakt.
Als je freemium bent, zorg dan op tijd voor een vrije slot.

Grtz
MarVal
ImageImage

Poll voor R12

Postby MarVal on Sat Jan 10, 2009 3:14 pm

Hallo veroveraars,

Er zijn wederom 3 games aangemaakt en 1 is nog bezig.
Het kan dus zijn dat jij geen PM hebt gekregen om een game te joinen.
Maar wees gerust, er is een nieuwe poll aangemaakt waar je weer kunt kiezen welke map de volgende keer bespeelbaar is in dit toernooi.

De vraag is:
Op welke Aziatische map willen jullie spelen in R12?

Deze poll zal ongeveer een week blijven staan en dan ga ik de games aanmaken voor diegene die nog geen PM hebben gekregen voor hun volgende game.

Stem ze en tot de volgende PM.

Grtz
MarVal
ImageImage

Postby SirSebstar on Sun Jan 11, 2009 5:11 am

azie, want geen bonussteden, geen beta en verder wel okay
Major SirSebstar

Location: SirSebstar is BACK. Highscore: Colonel Score: 2919 21/03/2011
Medals: 95
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)
General Contribution (11)

Postby Lone.prophet on Sun Jan 11, 2009 4:32 pm

gogo indochina
Image
Captain Lone.prophet

Medals: 19
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Fog of War Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Map Contribution (1)

Postby japser_be on Mon Jan 12, 2009 5:50 am

aaah alles behalve indochina, nog geen enkele game kunnen winnen op die map
Image
Lieutenant japser_be

Postby Pjetro on Tue Jan 13, 2009 4:43 am

Ok neem dan maar indochina :P

persoonlijk heb ik liever hongkong of indochina :/ zijn de enige 2 waar ik al heb op gespeeld :?
Corporal Pjetro

Medals: 1
Standard Achievement (1)

Postby sunshining on Wed Jan 14, 2009 3:29 am

japser_be wrote:aaah alles behalve indochina, nog geen enkele game kunnen winnen op die map

Dan stem ik voor indochina :lol: :lol:

Nee ik ging voor hong kong maakt in feite voor mij niet uit maar ik moest wat kiezen
    Image
Corporal 1st Class sunshining

Medals: 56
Most Improved Bronze (1) Standard Achievement (4) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3)
Terminator Achievement (2) Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (4) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (4) Clan Achievement (8) Tournament Contribution (3)

Postby japser_be on Wed Jan 14, 2009 5:16 am

Ik heb eens opgezocht en ik heb toch al gewonnen op indochina, 3 keer zelf wel op 26 games :(
Image
Lieutenant japser_be

Postby MarVal on Wed Jan 21, 2009 4:39 pm

En die zal het denk ik wel worden, heb je toch weer geluk :lol:

Verder zal de poll eind deze week gesloten worden en daarna zullen er games worden aangemaakt op die map.

Grtz
MarVal
ImageImage

Poll gesloten

Postby MarVal on Tue Jan 27, 2009 5:25 pm

UPDATE

Op Post 2:
  • De Gamesstatistieken
    • 1 game is bezig
    • 2 games zijn klaar
    • 2 games zijn aangemaakt
  • De Poll resultaten
Ter info:
De map voor R12 is nu bekend.
Het was een strijd tussen Asia en Indochina. waarbij de laatste 4 stemmen meer kreeg.

Op welke Aziatische map willen jullie spelen in R12?
Code: Select all
Poll gesloten op 27 januari 2009

Indochina      15 stemmen / 33%
Asia           11 stemmen / 24%
Philippines     6 stemmen / 13%
Hong Kong       5 stemmen / 11%
Forbidden City  4 stemmen /  9%
Greater China   2 stemmen /  4%
Mongol Empire   1 stem    /  2%
Soviet Union    1 stem    /  2%

Deze en de vorige poll resultaten staan in Post 2.

Grtz
MarVal
ImageImage

Postby JBlombier on Tue Mar 17, 2009 3:16 am

R11 - British Isles, Game 4012866

1. JBlombier
2. Al Capone 69
3. nathansamson
4. frankiebee
5. Bailey69
6. anneke

Het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat :)

- JBlombier
Image
Colonel JBlombier

Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Beta Map Achievement (1) Battle Royale Achievement (1) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (3) General Achievement (5)
Clan Achievement (8) Tournament Contribution (2)

Postby pilot16 on Mon Apr 20, 2009 1:23 pm

Ahum volgens mij heb ik r10 nog niet gespeeld MarVal klopt dit???????

Geeft niet hoor O:)
Image
Captain pilot16

Medals: 35
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2)
Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (4)
Clan Achievement (5)

PreviousNext

Return to Abandoned