Classic, Seq, Esc, Chained, No fog
Moderators: Tournament Directors, Global Moderators
kirati wrote:FInns det plats kvar?
:3 jag vill gärna va me![]()
fast sätt min match sent så jag har ett ledigt spel o joina om det går dvs :3
iallfll enligt min kompis skulle jag skriva in hemmaplan o regler
Hemmabana: Battle for Iraq
Regler: Seq, Esc, Ult , No Fog

Lufsen75 wrote:kirati wrote:FInns det plats kvar?
Det finns plats för alla som vill och vi startar i slutet av augusti eller början av septeber
kirati wrote:Lufsen75 wrote:kirati wrote:FInns det plats kvar?
Det finns plats för alla som vill och vi startar i slutet av augusti eller början av septeber
oki =D vart just eliminerad från ett spel kan hålla en plats ledig i en månad ^^ Np

kirati wrote:fråga e det försent att byta Hemma bana från "Battle for Iraq" till "Middle East"??
kirati wrote:fråga e det försent att byta Hemma bana från "Battle for Iraq" till "Middle East"??

Gengoldy wrote:Of all the games I've played, and there have been some poor sports and cursing players out there, you are by far the lowest and with the least class.
alstergren wrote:Kul med lite nytt blod. Var en del deadbeats under säsong 3 vad jag minns, så det är välkommet!

Lufsen75 wrote:Och för att minska det ska alla som jag skickar PM till svara genom post i denna tråd om de ska vara med i 4an.
PS hur går det mot norrmannen?
Gengoldy wrote:Of all the games I've played, and there have been some poor sports and cursing players out there, you are by far the lowest and with the least class.
alstergren wrote:Lufsen75 wrote:Och för att minska det ska alla som jag skickar PM till svara genom post i denna tråd om de ska vara med i 4an.
PS hur går det mot norrmannen?
Norge ja... Nä, blir 2-2. Trodde ett tag att jag möjligen skulle kunna ta honom i den andra matchen på classic map, men killen cashar in 20 friska arméer på de sex första korten och sen kunda jag sluta hoppas på det. Så det blir en 5:e och avgörande där.

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests