Mein Urlaub nach Deutschland.

German language forum

Moderator: Global Moderators

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Mein Urlaub nach Deutschland.

Postby Mylittlepuddykat on Wed Jul 23, 2008 11:02 am

Hallo, Letzes Wochenende, bin ich nach Deutschland gefahren und es war sehr shoen. Ich habe viel Deutsch gelernt und ich will zu es nicht vergessen. Also habe ich heir geschreibt, hoffe ich, dass ich eine Konversation mit jemand. Wenn Sie meine Fehler korrigieren könnten, die shoen waeren. Ich werde Deutsch AS level naechtes Jahr machen.

Bis bald

Puddy
Image
Corporal Mylittlepuddykat

Medals: 8
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Speed Achievement (1) Ratings Achievement (2)

Re: Mein Urlaub nach Deutschland.

Postby RashidJelzin on Wed Jul 23, 2008 6:27 pm

Woah- you learned that over one weekend?

Hallo, letztes Wochende bin Ich nach Deutschland gefahren und es war sehr schoen. Ich habe viel Deutsch gelernt und ich will es nicht vergessen. Also habe ich hier geschrieben. Ich hoffe, dass ich eine Konversation mit jemanden führen kann. Wenn Sie meine Fehler korrigieren könnten, wäre das schön. Ich werde einen Deutsch AS Kurs nächstes Jahr besuchen.

nice german, mate...
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. - Peter OToole
Lieutenant RashidJelzin

Medals: 19
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Terminator Achievement (1) Assassin Achievement (1)
Freestyle Achievement (3) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (3) Teammate Achievement (1) Cross-Map Achievement (1)
Ratings Achievement (1)

Postby Mylittlepuddykat on Thu Jul 24, 2008 8:42 am

No... I have done german GCSE... and then went to Berlin and learnt a whole lot more.
Image

Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Speed Achievement (1) Ratings Achievement (2)

Postby Silvanus on Sat Jul 26, 2008 4:03 pm

Berlin? Schön!

Aber das Wetter war nicht so toll, oder? Na, jedenfalls gibt es dort auch bei Regen genug zu sehen ;-)
Sergeant 1st Class Silvanus

Medals: 54
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (4) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (4)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (3) Teammate Achievement (3) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (1) Clan Achievement (9)

Postby Mylittlepuddykat on Sat Jul 26, 2008 4:54 pm

Meistens war das wetter nur wolkig, also das war OK. Es ist spaet und ich bin muede. Ich werde mehr am Morgen schreiben.
Image

Postby daydream on Sat Jul 26, 2008 5:40 pm

hast du wenigstens all die guten deutschen biere probiert?
Image
Lieutenant daydream

Medals: 28
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (2) General Achievement (1) Clan Achievement (1) Tournament Contribution (2)

Postby nagerous on Tue Jul 29, 2008 6:25 pm

Mylittlepuddykat wrote:No... I have done german GCSE... and then went to Berlin and learnt a whole lot more.

I recognised that stuff from gcse lol... classic.
Image
Captain nagerous

Medals: 67
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3)
Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Battle Royale Achievement (1) Ratings Achievement (3)
Tournament Achievement (5) General Achievement (10) Clan Achievement (2) Tournament Contribution (2) General Contribution (14)

Postby Mylittlepuddykat on Wed Jul 30, 2008 3:19 pm

daydream wrote:hast du wenigstens all die guten deutschen biere probiert?

Nein, habe ich mit meine Schule gefahren, und wir darfen nicht Alkohol trinken. (I dont know how to make modal verbs past tense) Ich habe mein sechzehn Geburtstag am Sonntag also ich habe Alkohol gekaufen (aber nur Wein) Shhh die Lehrer weiss nicht!
Image

Postby Silvanus on Tue Aug 05, 2008 3:52 pm

I don't have a clue what a modal verb is, but I'm German and I guess you wanted to say: "wir durften keinen Alkohol trinken." (that's past tense.) Right?

Shhh die Lehrer weiss nicht!

ah, du hast deine Lehrer ausgeschmiert? (you have fooled you teachers?) *lool* das haben wir früher auch gemacht, vor über 10 Jahren ... ;-)
Sergeant 1st Class Silvanus

Medals: 54
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (4) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (4)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (3) Teammate Achievement (3) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (1) Clan Achievement (9)

Return to Eroberklub