Map: BeNeLux [Quenched]

Dutch language forum

Moderators: Global Moderators, Community Team

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Wat vinden jullie van de BeNeLux map?

Goed
65
83%
Minder
5
6%
Slecht
2
3%
Geen mening
1
1%
Is nog niet af
5
6%

Total votes : 78

Postby onbekende on Mon Nov 27, 2006 1:04 pm

We hebben mogelijk een nieuwe werkkracht!
http://www.conquerclub.com/forum/viewtopic.php?t=9022

heb hem een mailtje gestuurd over deze plek
Emperor of the Benelux
Founder of the Commonwealth of Planets
Founder and CEO of JF
Sergeant onbekende

Medals: 16
Standard Achievement (3) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3)
Fog of War Achievement (1) Trench Warfare Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Clan Achievement (2)

Postby Fravec on Mon Nov 27, 2006 1:09 pm

dat ben ik :D
Cook Fravec

Postby Nikita_2006 on Mon Nov 27, 2006 4:30 pm

Ik wacht af. Weinig reaktie de afgelopen week ?????
Private Nikita_2006

Postby onbekende on Mon Nov 27, 2006 4:40 pm

indeed, als ik nu die map krijg, kan ik mijn deel doen
Emperor of the Benelux
Founder and CEO of JF
Sergeant onbekende

Standard Achievement (3) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3)
Fog of War Achievement (1) Trench Warfare Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Clan Achievement (2)

Postby Nikita_2006 on Tue Nov 28, 2006 5:35 am

De map van Fravec komt wel ongeveer overeen met wat ik in gedachten had voor Nederland. Ik denk ook dat we er samen wel uit komen. En deze map staat dus al in de Map-Foundry. We kunnen daar dus als we het eens zijn de map plaatsen en samen verder werken. Dit forem-item houden we dan als praatclubje voor wie zo goed in engels is.

Ga zo door en er komt wel een benelux map
Private Nikita_2006

Postby MarVal on Tue Nov 28, 2006 7:50 am

Hallo Hallo,

Zijn jullie mij ineens vergeten.
Ben druk bezig geweest met de kleuren en gebieden!!!
Daardoor nog niks van me laten weten op dit forum.

Hieronder de map zover ik die af heb.

Image

Vind het wel jammer dat jullie (onbekende, dus) in een keer een andere map maken. Als het te lang duurde had je ook een bericht kunnen sturen naar mij.

Maar goed, genoeg geklaagd. We hadden dus afgesproken om mijn map te gebruiken. En daar ben ik met jullie op- en aanmerkingen aan begonnen. Zie hierboven.

Gaarne wacht ik jullie reactiers af op bovenstaande.

Grtz
MarVal
Corporal 1st Class MarVal

Medals: 53
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) General Achievement (2) Clan Achievement (2)
Map Contribution (1) Tournament Contribution (15) General Contribution (5)

Postby Nikita_2006 on Tue Nov 28, 2006 8:13 am

Zo ik begreep stond de map van Fravec los van ons idee en kwam Onbekende hem tegen in de Map-Foundry.

Het doet er ook niet zo veel toe, het belangrijkste is dat er een Benelux map komt. We kunnen de krachten toch beter bundelen om dat voor elkaar te krijgen. En de map van Fravec staat al in de Map-Foundry, waar onze map uiteindelijk ook terecht moet komen omdat de Conquerclub hem anders toch niet opneemt op de site.

Ik denk dat Marval en Fravec het eens moeten zien te worden over de map

Geen afgunst, denk ik dan.
Private Nikita_2006

Postby Fravec on Tue Nov 28, 2006 8:19 am

tja.

Ik ken dit spel pas 2 dagen en dit forum sinds gister middag.
Als ik had geweten dat jullie al bezig waren met een benelux map zou ik er niet aan begonnen zijn.

Ik wil dan best wel helpen met de Benelux map want ik wil idd niet tegen iemand anders gaan "strijden" wie de mooiste map maakt.

Als er 1 goeie komt is het belangrijkste.

[edit] trouwens over die kaart van marval, ik zou dat kleine gele stukje onder limburg weghalen. Staat nu er zo apart vanaf. Voor de est ziet hij er goed uit.
Cook Fravec

Postby Forza AZ on Tue Nov 28, 2006 11:08 am

Ik vind de kaart van Marval er ook het best uitzien. Misschien goed om in de Foundry ook de namen van de gebieden erbij te zetten, zodat anderen makkelijker hun commentaar kunnen geven.
Colonel Forza AZ

Medals: 80
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (3) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (2)
Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Tournament Achievement (13) General Achievement (1) Clan Achievement (7)
Tournament Contribution (30) General Contribution (2)

Postby onbekende on Tue Nov 28, 2006 12:37 pm

Laten we dus een stemming houden over welke kaart we voort gaan (maar zoizo gaat ieder deel nog veranderen!)
Ik zie in beide goede punten, waaronder de achtergrond van Marval. De indeling in provincies en continenten moet samen gaan met kijken naar speelbaarheid en zo.

Ik denk dat we na het kiezen van de gehele opmaak, we moeten overgaan tot het maken van het maximum aantal provincies, continenten en obstakels (rivieren, taalbarrieres) en deze daarna sommige samenvoegen en zo voor betere speelbaarheid, oke?

Ik voeg er aan toe dat dit waarschijnlijk grotendeels op jullie grafische schouders valt omdat ik nog ineens niet die eerste kaart kon maken, laat staan werken met lagen.

Nogmaals bedankt aan alle deelnemers en laat ons dit hier houden!!

IK STOP NIET, maar het wordt meer grafish, waar ik minder kan helpen
Last edited by onbekende on Tue Nov 28, 2006 12:55 pm, edited 1 time in total.
Emperor of the Benelux
Founder and CEO of JF
Sergeant onbekende

Postby Nikita_2006 on Tue Nov 28, 2006 12:50 pm

Hoe bedoel je dat Onbekende "Bedankt".

Je stopt er toch niet mee ?
Private Nikita_2006

Postby MarVal on Tue Nov 28, 2006 1:16 pm

Hé onbekende,

Wel mee blijven denken, hoor...

En voor een ieder:

Zoals Onbekende al zei, vind ik ook dat het beter is om de kaart van ons clubbie en de kaart van Fravec hier verder bespreken.

We moeten toch tot een mooi stuk Benelux kunnen komen.
De grensgeboieden zagen er goed uit, Fravec.

Ik denk als we de koppen bij mekaar steken en eerst hier een mooie en goed bespeelbare kaart van de Benelux te voorschijn toveren en wij Hollanders en Belgen vinden het oké. Dat we dan van dit forum naar de Map Foundry toe gaan.

Ik zie jullie ideeën tegemoet.

Grtz
Marval

Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) General Achievement (2) Clan Achievement (2)

Postby Nikita_2006 on Tue Nov 28, 2006 1:25 pm

Laten we dan maar een Poll houden zoals Onbekende voorstelde.

Is iedereen het er mee eens ?

Onbekende zet jij dan een Poll op ?
Private Nikita_2006

Postby onbekende on Tue Nov 28, 2006 3:49 pm

diegene die deze thread starte kan dat, zo moet er geen nieuwe thread gestart worden.

dacht aan keuzes als de deze:
(tussen layout en achtergrond)

- Marval layout en achtergrond
- Marval layout en Fravec achtergrond
- Fravec layout en Marval achtergrond
- Fravec layout en achtergrond

suggesties zijn altijd goed

en als de poll wordt gehouden, upload dan ook de laatste versies van beiden in de eerste post
Emperor of the Benelux
Founder and CEO of JF
Sergeant onbekende

Postby Nikita_2006 on Tue Nov 28, 2006 4:01 pm

OK Onbekende dan zal ik morgen de Poll in elkaar knutselen

Ik neem aan dat het dan kan met door een New Topic aan te maken binnen deze post
Private Nikita_2006

Postby onbekende on Tue Nov 28, 2006 5:06 pm

denk eerder de edit, als het echt niet lukt, dan moet het maar in een nieuw topic
Emperor of the Benelux
Founder and CEO of JF
Sergeant onbekende

Postby MarVal on Tue Nov 28, 2006 5:38 pm

Ja, je doet het met Edit.

Ga naar je allereerste Topic en klik op edit (rechtsboven).
Daarna ga je helemaal naar beneden en daar staat Add a Poll.
Hier kun je een poll aanmaken.

Grtz
Marval

Postby onbekende on Wed Nov 29, 2006 4:42 pm

Ik ga voor marval Lay-out en achtergrond

Ik geef zeker toe dat er nog meer territories nodig zijn, maar vind dat deze kaart het grootste potentieel heeft
Emperor of the Benelux
Founder and CEO of JF
Sergeant onbekende

Postby Fravec on Wed Nov 29, 2006 4:49 pm

lol...

me schets wordt neergezet :p

maarja, ik kan dan ook niet verwachten met ene ruwe schets tegen een echt ontwerp.
Cook Fravec

Postby Nikita_2006 on Wed Nov 29, 2006 4:56 pm

Als iedereen maar tevreden is en de handen in een slaat om deze map tot een goed eind te brengen. Er moet ook nog een XML bestand gemaakt worden. Wellicht kan iemand zich daar eens in verdiepen.

Dat gaat er dus over dat je door middel van coordinaten aangeeft waar de landen zich bevinden.

De informatie hierover kun je vinden in de Map Foundry
Private Nikita_2006

Postby Nikita_2006 on Wed Nov 29, 2006 5:00 pm

Fravec wees niet teleurgesteld als het de Marval map wordt, we moeten er samen wel uit komen denk ik.

Ik denk dat de gene die zijn map het niet wordt zich kan bezig houden met de XML file

Akkoord ?
Private Nikita_2006

Postby Fravec on Wed Nov 29, 2006 5:18 pm

tja ok.

maar ik had toch liever dat ik ook wat aan het uiterlijk kon doen.
Dat is wat iedereen ziet.
Cook Fravec

Postby MarVal on Wed Nov 29, 2006 5:31 pm

Ja, dat klopt misschien dan wel.

Maar jouw grensgebieden zijn goed te gebruiken, Fravec!
Dus we zijn zeker blij met jouw inbreng. Vergeet dat niet!

En vegeet niet, het belangrijkste is dat het een mooi en speelbaar kaart gaat worden. En ik doe het echt niet voor de credits. Want de kaart wordt gemaakt door de Veroveraarsclub. Dus met iedereen die meedenkt en/of meewerkt aan deze kaart. Dus jij ook!

Grtz
MarVal

Postby Nikita_2006 on Wed Nov 29, 2006 6:14 pm

Is iedereen blij, dan ben ik het ook.

De kaart is nog niet definitief, blijf mee denken, en overleg met elkaar.

Teamwork is what we need.

Ik kan het zelf ook, maar het is veel leuker om het samen te doen dus ieder zijn bijdrage is welkom.

Teamspirit
Private Nikita_2006

Postby MarVal on Thu Nov 30, 2006 4:58 am

Wat denken jullie van de waddeneilanden als een continent?
Dan heb je weer extra gebieden

Of de waddeneilanden als apart gebied neerzetten, bv.:
Texel apart gebied bij West-Nederland,
Terschelling apart gebied en de anderen ook als apart gebied bij Noord-Nederland.

En Zeeland kun je ook opdelen in Zeeuws-Vlaanderen, Walcheren, Schouwen-Duivenland, etc.

We horen het wel.

Grtz
MarVal.

PreviousNext

Return to De Veroveraars Club