CBlake's Country Championship

Norwegian language forum

Moderator: Global Moderators

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

CBlake's Country Championship

Postby Jonsvoll on Sun Nov 26, 2006 3:51 pm

Laget en tråd for dette jeg

Jepp da har jeg vunnet det første spillet for Norge :)
Major Jonsvoll

Medals: 32
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (3)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Clan Achievement (5)

Postby snusleppa on Sun Nov 26, 2006 4:07 pm

Glimrende Jonsvoll! Vi andre får bare prøve å følge opp på samme måte :D
Major snusleppa

Medals: 35
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3) Trench Warfare Achievement (1)
Speed Achievement (4) Teammate Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (2)

Postby DavSav on Sun Nov 26, 2006 9:01 pm

Suverent :D Får gjøre mitt beste jeg også. Skal si du moste de fort og gæli :shock:
Wrong? You mean like........morally?
Luck is rewarded in the short term, skill is rewarded in the long term
Captain DavSav

Medals: 9
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Terminator Achievement (1) Cross-Map Achievement (1)
Tournament Achievement (1)

Postby snusleppa on Wed Nov 29, 2006 4:57 pm

Og da var Norges andre seier i boks! 2 av 2 mulige så langt :lol:
Major snusleppa

Medals: 35
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3) Trench Warfare Achievement (1)
Speed Achievement (4) Teammate Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (2)

Postby Jonsvoll on Wed Nov 29, 2006 5:05 pm

Konge :D
Major Jonsvoll

Medals: 32
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (3)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Clan Achievement (5)

Postby DavSav on Fri Dec 01, 2006 1:08 pm

snusleppa wrote:Og da var Norges andre seier i boks! 2 av 2 mulige så langt :lol:

Glimmers :D Bra noen klarer å vinne, jeg sliter max
Wrong? You mean like........morally?
Luck is rewarded in the short term, skill is rewarded in the long term
Captain DavSav

Medals: 9
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Terminator Achievement (1) Cross-Map Achievement (1)
Tournament Achievement (1)

Postby Joelstrouble on Fri Dec 01, 2006 2:37 pm

Kanskje jeg kan bli med her etter en stund også? Nå ha litt trening først kanskje og litt flere poeng. Har vunnet de to første kampene da og et godt på vei til å dra inn den 3. seier'n sammen med gubben :P
Private Joelstrouble

Return to Erobrerklubben