Members: Nederlandstalige Cheaters, wel/niet !?

Dutch language forum

Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Nederlandse Cheaters: melden, feedback of negeren?

Poll ended at Tue Dec 19, 2006 4:02 pm

Meld d.m.v. abuse report, de loosers die nederlands (mis)bruiken zodat anderen de chat niet kunnen gebruiken om een spel te winnen.
4
44%
Negeer dit soort mensen, inclusief de ignore button. Deze poll is al te veel eer voor lafaards.
1
11%
Geef negatieve feedback, zodat iedereen wordt gewaarschuwd. Maak eventueel hier een vermelding dat dit door de Veroveraars Club niet wordt getolereerd.
4
44%
Iets anders, namelijk;
0
No votes

Total votes : 9

Members: Nederlandstalige Cheaters, wel/niet !?

Postby SirSebstar on Tue Dec 05, 2006 9:59 am

Subject was voorheen: mmmm dutch cheaters

mm, ik ben wat negatieve feedback tegengekomen (bij anderen)omdat sommige nederlandse spelers menen dat niemand nederlands kan lezen.
vrij stom en knullig natuurlijk, maar dit vind ik niet echt kunnen.
jullie wel?

http://www.conquerclub.com/game.php?game=95601

http://www.conquerclub.com/game.php?game=94428

dit doet pijn, denk ik dan

Noot:
Andere threads zijn samengevoegd met deze thread, want zij gingen over hetzelfde onderwerp.
Last edited by MarVal on Thu Mar 19, 2009 2:53 pm, edited 13 times in total.
Reason: Alle threads gaan over hetzelfde onderwerp en zodoende zijn ze bij elkaar gevoegd.
Major SirSebstar

Location: SirSebstar is BACK. Highscore: Colonel Score: 2919 21/03/2011
Medals: 95
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)
General Contribution (11)

Postby onbekende on Tue Dec 05, 2006 12:19 pm

zeer pijnlijk, zo'n mensen moeten ervan af gebracht kunnen worden
Emperor of the Benelux
Founder of the Commonwealth of Planets
Founder and CEO of JF
Sergeant 1st Class onbekende

Medals: 16
Standard Achievement (3) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3)
Fog of War Achievement (1) Trench Warfare Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Clan Achievement (2)

Postby Nikita_2006 on Tue Dec 05, 2006 12:52 pm

Ben het er ook mee eens dat dit natuurlijk niet kan. Heb ook wel eens zo'n voorstel van iemand gehad, en hem duidelijk gemaakt dat we chatten in het engels en allianties wel mogen maar niet op deze manier. Je hoort het te melden in de chat, en dan natuurlijk in het engels, zodat de tegenstanders er vanaf weten.

Heb geen goed woord over voor dit soort valsspelers, je zou het eigenlijk moeten melden.
Private Nikita_2006

Postby MarVal on Tue Dec 05, 2006 2:02 pm

Ja, melden die hap.

Dat kan toch via Cheating & Abuse Reports?

Als er genoeg mensen zijn die hun werkwijze niet goedkeuren dan kunnen we ze toch plaatsen in dat Topic!!

SirSebstar: Plaats een poll of we het moeten melden of niet!

Want dit brengt onze naam (als speler uit Nederland) in een slecht daglicht! Dit kunnen en moeten we niet toestaan.

In ieder geval goed gevonden SirSebstar!

Ik hoor het wel hoe we hier mee omgaan, maar als we als een blok (Lees: de veroveraars uit de Veroveraarsclub) er melding van maken, komt het beter en duidelijker over naar die jongens/meissies die lopen te kloten.

Grtz
MarVal
Corporal 1st Class MarVal

Medals: 53
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) General Achievement (2) Clan Achievement (2)
Map Contribution (1) Tournament Contribution (15) General Contribution (5)

Postby Nikita_2006 on Tue Dec 05, 2006 2:06 pm

Doe het maar niet, het zijn waarschijnlijk beginners.

Ze komen er vanzelf wel achter dat het niet werkt, want als ik met hun speelde zou ik ze gewoon een negatieve feedback geven.

Het was trouwens in beide partijen de zelfde, en volgens mij hadden de anderen het wel door.
Last edited by Nikita_2006 on Tue Dec 05, 2006 2:10 pm, edited 1 time in total.
Private Nikita_2006

Postby onbekende on Tue Dec 05, 2006 2:08 pm

zeggen, vraag desnoods voor een aanmoedigende pm om te zeggen dat dat niet kan

MAAR MELT DIT
Emperor of the Benelux
Founder and CEO of JF

Standard Achievement (3) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3)
Fog of War Achievement (1) Trench Warfare Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Clan Achievement (2)

mmmm dutch cheaters

Postby rico.s on Sun Jan 14, 2007 8:40 am

er zijn mij nog anderen manieren van vals spelen op gevallen dan alleen nederlans schrijven zo zijn er mensen die bewust twee beurten voor bij laten gaan en dan bij de derde beurt aanvallen met de extra legers van de gemiste beurten en dat doen ze dan nog een paar keer in een spel wat kunnen we hier aan doen :D :twisted:
Corporal 1st Class rico.s

Re: mmmm dutch cheaters

Postby Nikita_2006 on Sun Jan 14, 2007 8:57 am

rico.s wrote:er zijn mij nog anderen manieren van vals spelen op gevallen dan alleen nederlans schrijven zo zijn er mensen die bewust twee beurten voor bij laten gaan en dan bij de derde beurt aanvallen met de extra legers van de gemiste beurten en dat doen ze dan nog een paar keer in een spel wat kunnen we hier aan doen :D :twisted:

Dat heeft niets met Cheating of valsspelen te maken.

Het is gewoon toegestaan, en soms is het slim om zo te spelen. Je verrast de tegenstander die er geen rekening mee heeft gehouden.

Dus in het vervolg beter opletten, en je niet laten verrassen.
Private Nikita_2006

Re: mmmm dutch cheaters

Postby rico.s on Sun Jan 14, 2007 9:01 am

Nikita_2006 wrote:
rico.s wrote:er zijn mij nog anderen manieren van vals spelen op gevallen dan alleen nederlans schrijven zo zijn er mensen die bewust twee beurten voor bij laten gaan en dan bij de derde beurt aanvallen met de extra legers van de gemiste beurten en dat doen ze dan nog een paar keer in een spel wat kunnen we hier aan doen :D :twisted:

Dat heeft niets met Cheating of valsspelen te maken.

Het is gewoon toegestaan, en soms is het slim om zo te spelen. Je verrast de tegenstander die er geen rekening mee heeft gehouden.

Dus in het vervolg beter opletten, en je niet laten verrassen.
oke dan ik zal me er niet meer mee laten verrassen maar bedankt nikita :D

Postby Nikita_2006 on Sun Jan 14, 2007 9:15 am

Geen dank Rico, graag gedaan.

We kruisen de degens nog wel een keer, je weet nooit hoe ik het spelletje speel, dus pas op je tellen.

groetjes
Private Nikita_2006

Postby Wisse on Sun Jan 14, 2007 9:30 am

dit is niet togestaan ditr heet een secret alliance, ik ga ze reporten...
Image Image
Sergeant Wisse

Medals: 1
Map Contribution (1)

Postby CaraLucia on Sun Jan 14, 2007 9:52 am

Hoe bedoel je dat Wisse, het is geen secret alliance. Daar heeft het totaal niets mee van doen.

Een secret alliance is volgens mij een afspraak tussen twee personen zonder dat dit in de chat is aangekondigd.

Als iemand twee beurten voorbij laat gaan in de hoop dat hij er in zijn derde beurt nog staat is daar niets mee. De tegenstanders hadden hem ook kunnen aanvallen in de tussentijd. Soms win je er niets mee, maar soms als de tegenstanders niet opletten en denken die komt niet meer terug dus daar besteden we geen aandacht aan kan zo'n speler in zijn derde beurt toeslaan.

Totaal niets mis mee, en gewoon een taktisch spelletje om je tegenstander te bedotten.
Corporal CaraLucia

Standard Achievement (1)

Postby Wisse on Sun Jan 14, 2007 9:54 am

CaraLucia wrote:Hoe bedoel je dat Wisse, het is geen secret alliance. Daar heeft het totaal niets mee van doen.

Een secret alliance is volgens mij een afspraak tussen twee personen zonder dat dit in de chat is aangekondigd.

Als iemand twee beurten voorbij laat gaan in de hoop dat hij er in zijn derde beurt nog staat is daar niets mee. De tegenstanders hadden hem ook kunnen aanvallen in de tussentijd. Soms win je er niets mee, maar soms als de tegenstanders niet opletten en denken die komt niet meer terug dus daar besteden we geen aandacht aan kan zo'n speler in zijn derde beurt toeslaan.

Totaal niets mis mee, en gewoon een taktisch spelletje om je tegenstander te bedotten.

---
---
bijna correct:
Een secret alliance is een afspraak tussen twee of meerdere personen zonder dat de andere personen et weten

lees dit topic:
http://www.conquerclub.com/forum/viewtopic.php?t=11221
Image Image
Sergeant Wisse

Map Contribution (1)

Postby CaraLucia on Sun Jan 14, 2007 9:58 am

OK jij je zin, maar Rico had het toch niet over een Secret Alliance, of wel dan ?
Corporal CaraLucia

Standard Achievement (1)

Postby Wisse on Sun Jan 14, 2007 10:23 am

hij had et over een alliance, en als de anderen dat niet kunnen lezen is hij secret...
Image Image
Sergeant Wisse

Map Contribution (1)

Postby CaraLucia on Sun Jan 14, 2007 10:34 am

Dat zegt hij helemaal niet, hij spreekt in meervoud maar heeft het niet over dat twee personen dat samen hebben afgesproken.

Laten we de reaktie van Rico maar afwachten, dan wordt het wel duidelijk.
Corporal CaraLucia

Standard Achievement (1)

Postby Nikita_2006 on Sun Jan 14, 2007 10:36 am

Ik ben het met Cara eens, en kan die alliancie ook niet uit zijn verhaal opmaken.
Private Nikita_2006

mmmm dutch cheaters

Postby rico.s on Sun Jan 14, 2007 10:52 am

wisse je zit echt fout daar heb ik het niet over gehad ik had het er over dat mensen hun beurt voor bij lieten gaan en dan met de extra legers aan vallen cara en nikita jullie hebben gelijk maar ja begrijpent lezen is ook een kunst p.s ik ben een private game gestart voor wie wil mee doen het wacht woord is kol

Private spel

Postby CaraLucia on Sun Jan 14, 2007 11:41 am

Ik heb op het moment geen mogelijkheid, en speel al 4 spelletjes, misschien een volgende keer.
Corporal CaraLucia

Standard Achievement (1)

Postby Wisse on Sun Jan 14, 2007 4:40 pm

ik had et niet over rico :P jullie fout... (of de mijne) maar over de gasten waarover SirSebstar het had :P
Image Image
Sergeant Wisse

Map Contribution (1)

Postby Nikita_2006 on Sun Jan 14, 2007 4:58 pm

Jouw fout dus, beter lezen voordat je commentaar geeft
Private Nikita_2006

Postby Wisse on Mon Jan 15, 2007 2:36 am

Nikita_2006 wrote:Jouw fout dus, beter lezen voordat je commentaar geeft

neej ik gaf commentaar op de 1e post en julle sijde dat et niet waar was (wat ik zij) en toen begon iemand over rico en toen begreep ik dat julie dachten dat ik et over rico had :P
Image Image
Sergeant Wisse

Map Contribution (1)

Postby Nikita_2006 on Mon Jan 15, 2007 2:57 am

Je weet echt niet waar je over lult
Private Nikita_2006

Postby onbekende on Mon Jan 15, 2007 9:34 am

kalmte
Emperor of the Benelux
Founder and CEO of JF

Postby Wisse on Mon Jan 15, 2007 9:48 am

Nikita_2006 wrote:Je weet echt niet waar je over lult

als ik dat niet wist zou ik et niet zeggen, en ik had er een forum link bij een post gezet en daarin kon je zien dat ik et niet over rico had...
Image Image
Sergeant Wisse

Map Contribution (1)

Next

Return to De Veroveraars Club