- De Top 50 der Veroveraars is overgenomen door Thai Robert en thans door MichelSableheart.
Verder wil ik 69Chevy bedanken voor zijn vrije tijd die hij heeft gestoken in alle voorgaande updates van De top 15½ der Veroveraars. Mooi uitgebreid gedaan en ook de stijgers en dalers in de lijst
Grtz
MarVal
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
69Chevy wrote:Hier de nieuwe opzet van de Veroveraars Scorelijst, deze was voorheen gesplitst in NL en BE. Omdat er voor de BE lijst al een tijdje geen vrijwilliger meer te vinden was ( en een volledige BE top 10 mij te veel werk is ) vanaf heden een gecombineerde lijst.
Omdat er altijd wel spelers teleurgesteld zijn omdat ze net uit de top 10 vallen, staan in deze lijst alle spelers uit Nederland en België die pagina 1 van het scoreboard halen, wat op zich met 23794 spelers al een eervolle vermelding waard is.
Zoals gezegd, de lijst is voor alle NL en BE spelers, ook die vast in het buitenland spelen. Speel je vast in het buitenland laat mij dit weten, anders kan ik je niet uit de lijst filteren omdat je een ander vlaggetje bij je draagt.
Ook als je op vakantie speelt of een buitenlander neemt je beurten over, als ik het niet weet zou t kunnen zijn dat ik het niet zie.
Een mooi overzicht op de lijst vind je hier ; http://spreadsheets.google.com/ccc?key= ... ldo_kvgkUQ MODEDIT: deze lijst is hopeloos verouderd
Succes allemaal !!