Toernooi: Veroveraars Club Toernooi [Abandoned]

Tournaments that are no longer happening

Moderators: Tournament Directors, Global Moderators

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

Re: Toernooi: Veroveraars Club Toernooi

Postby MarVal on Tue Oct 07, 2008 4:21 pm

japser_be wrote:Heb je er een gedacht van wanneer er een nieuwe game voor me komt want ik heb al een lange tijd niet meer gespeeld in dit toernooi.

Nog even geduld. Ga eerst nog een poll maken op welke map je kunt gaan stemmen om te spelen in R11.

Maar voorlopig sta je nog goed en sterk bovenaan :P

Grtz
MarV
Image highest score: 2157 (Major) / Verd ori'shya beskar'gam
ImageImage
Corporal 1st Class MarVal

Medals: 53
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) General Achievement (2) Clan Achievement (2)
Map Contribution (1) Tournament Contribution (15) General Contribution (5)

Postby Spijker81 on Thu Oct 09, 2008 12:18 pm

Game 3213092

1 Spijker81
2 Riazor
3 Koganosi
4 Simonofhell
5 Anneke
6 Moll

Gg allen en bedankt.
Captain Spijker81

Medals: 27
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (3) Speed Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (2) Clan Achievement (1)

Re: Toernooi: Veroveraars Club Toernooi [poll]

Postby JBlombier on Sun Oct 12, 2008 9:20 am

Misschien vinden m'n clanmates het raar dat ik niet voor Germany heb gekozen, maar ik vind de Franse map top.

Edit - Een vraag uit benieuwdheid: moet Italy er niet bij?
Image
Colonel JBlombier

Medals: 50
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3) Trench Warfare Achievement (1)
Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Beta Map Achievement (1)
Battle Royale Achievement (1) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (2) General Achievement (4) Clan Achievement (8)
Tournament Contribution (2)

Postby pilot16 on Sun Oct 12, 2008 3:44 pm

france works for me to :mrgreen:
Image
Major pilot16

Medals: 35
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2)
Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (4)
Clan Achievement (5)

Postby MarVal on Sun Oct 12, 2008 4:47 pm

JBlombier wrote:Edit - Een vraag uit benieuwdheid: moet Italy er niet bij?

Ja, stom van me :oops:

Ik heb Italy erbij gevoegd, hierdoor zijn wel de eerdere stemmen gewist :-(

Gelukkig waren er nog maar 4 stemmen:
- 1 British Isles
- 2 France
- 1 Malta.

Als dus de 4 die al gestemd hadden (waaronder JBlombier, pilot16) svp nog even nog een keer hun stem uit willen brengen, dan klopt het allemaal weer ;-)

Grt en bedankt voor het opmerken.... (nu ga ik hem niet meer wijzigen, hoor) :lol:

Grtz
MarVal
ImageImage

Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) General Achievement (2) Clan Achievement (2)

Postby eagle_1 on Mon Oct 13, 2008 6:58 am

aah, daarom had ik al het idee da ik al gestemd had :D
Sergeant eagle_1

Medals: 23
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1)
Cross-Map Achievement (2) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (1) Clan Achievement (4)

Postby onbekende on Mon Oct 13, 2008 12:32 pm

gogo ierland!
Emperor of the Benelux
Founder of the Commonwealth of Planets
Founder and CEO of JF
Sergeant 1st Class onbekende

Medals: 16
Standard Achievement (3) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3)
Fog of War Achievement (1) Trench Warfare Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Clan Achievement (2)

Postby sherkaner on Mon Oct 13, 2008 3:07 pm

hmm, duidelijke overwinning lijkt me..
Colonel sherkaner

Medals: 42
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (2)
Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (3) Clan Achievement (3)
General Contribution (11)

Postby sunshining on Mon Oct 13, 2008 6:57 pm

Ik had italie gestemt maar england is ook leuk maakt mij niet zoveel uit.

Als ik maar win :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
    Image
Sergeant sunshining

Medals: 56
Most Improved Bronze (1) Standard Achievement (4) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3)
Terminator Achievement (2) Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (4) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (4) Clan Achievement (8) Tournament Contribution (3)

Postby pilot16 on Wed Oct 15, 2008 10:29 am

Heb nu twee keer gestemd wederom france telt onze stemmen dan ook dubbel zijn dus 4 stemmen lol :lol:
Image
Major pilot16

Medals: 35
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2)
Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (4)
Clan Achievement (5)

Postby JBlombier on Wed Oct 15, 2008 3:53 pm

Wat een voorliefde voor de eilanden, zeg!
En dat terwijl er genoeg Britten zijn die claimen dat ze niet bij Europa horen (uit de poll schrappen die hap 8-) ).

De map voor R11 lijkt me in ieder geval een bekeken zaak.
Image
Colonel JBlombier

Medals: 50
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3) Trench Warfare Achievement (1)
Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Beta Map Achievement (1)
Battle Royale Achievement (1) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (2) General Achievement (4) Clan Achievement (8)
Tournament Contribution (2)

UPDATE

Postby MarVal on Thu Oct 16, 2008 6:09 am

UPDATE

Op Post 2:
  • De Gamesstatistieken
    • 2 games zijn bezig
    • 3 games zijn aangemaakt en wachten op spelers
Op Post 3:
  • De ranglijst van de Dutch League
Op Post 4:
  • De ranglijst van de Belgium League
Op Post 5:
  • De ranglijst van de Holland League
Op Post 6:
  • De ranglijst van de Veroveraars Club Trofee
Hieronder de Top 3 van alle Leagues en de Top 10 van de Veroveraars Club Trofee:

Image

Noot:
- Vernieuw je browser, als je de nieuwe update op Post 3, Post 4, Post 5 en Post 6 niet ziet
- Datum ranglijsten = datum van deze post

Ter info:
Zoals de poll er nu voor staat, zal British Islands glansrijk de meeste stemmen krijgen.
Nog een week kan er gestemd worden en dan zal R11 bekend zijn en gespeeld gaan worden.

Grtz
MarVal
ImageImage

Postby SirSebstar on Wed Oct 22, 2008 7:42 am

Game 3477007
http://www.conquerclub.com/game.php?game=3477007

1 SirSebstar 7 punten
2 anneke 5 punten
3 thedriver 4 punten
4 Bennyke 3 punten
5 g4s racerke 2 punten
6 Sebas84 1 punten

Zeer sterk optreden van anneke. Hulde. G4s kwam iets tekort om mij om te brengen nadat Sebas84 mijn legers zo goed als had vernietigd. Gelukkig kon ik hen op gepaste wijze om brengen. Ik heb iedereen behalve thedriver(door anneke) weten te elimineren. YEA me.
Of ik win, of ik lig er het eerste uit...mmm. liever het eerste ;-)
Image
Major SirSebstar

Location: SirSebstar is BACK. Highscore: Colonel Score: 2919 21/03/2011
Medals: 95
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)

Poll gesloten

Postby MarVal on Thu Oct 23, 2008 4:03 pm

Gefeliciteerd SirSebstar =D>

Die punten had je heel hard nodig :mrgreen:

UPDATE

Op Post 2:
  • De Gamesstatistieken
    • 4 games zijn bezig
    • 1 game is aangemaakt en wacht op spelers
  • De Poll resultaten
Ter info:
De map voor R11 is nu bekend.
British Islands heeft via de poll glansrijk de meeste stemmen gekregen.

Code: Select all
Op welke Europese map willen jullie spelen in R11?

British Isles  23  50%
Malta           6  13%
France          5  10%
Iberia          3   6%
Germany         2   4%
Ireland         2   4%
Italy           2   4%
Portugal        2   4%
Scotland        1   2%

Total votes : 46

Deze poll resultaten, die van de vorige (R9) en die nog zullen volgen staan in Post 2.

Grtz
MarVal
ImageImage

Postby SirSebstar on Thu Oct 23, 2008 4:17 pm

bedankt..lol
Major SirSebstar

Location: SirSebstar is BACK. Highscore: Colonel Score: 2919 21/03/2011
Medals: 95
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)

PreviousNext

Return to Abandoned