Poll: Hoeveel tijd besteed je per dag aan ConquerClub?

Dutch language forum
Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Hoeveel tijd besteed je per dag aan ConquerClub?

Korter dan 10 minuten: Mijn zetten afhandelen en er weer uit.
17
11%
Hooguit een halfuurtje: Na het spelen nog even rondkijken.
59
37%
Langer dan een uur: Ik heb het recht om een uur te doen over mijn zetten.
33
21%
Ik hou alles bij (wanneer ik moet spelen, mijn zetten voorbereiden, forums doorlezen, etc.): Dus minstens een paar uur per dag. Oeps, ik schrik er zelf van.
37
23%
Ik ben bijna de hele dag online: Ik heb niets anders te doen en CC is langzamerhand mijn leven aan het beheersen.
13
8%

Total votes : 159

Poll: Hoeveel tijd besteed je per dag aan ConquerClub?

Postby xMBKx on Thu Oct 26, 2006 2:58 pm

Ik ben benieuwd :-)
Major xMBKx

Medals: 32
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (4) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2)
Teammate Achievement (3) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (3) General Achievement (1)

Re: Hoeveel tijd besteed je per dag aan ConquerClub?

Postby Stargazer on Thu Oct 26, 2006 3:27 pm

xMBKx wrote:Ik ben benieuwd :-)
Ja, dit is een strakke poll. :wink:

Ja ik wist dat natuurlijk, waarschijlijk wist je ook dat ik met een tegen poll zou komen.

Maar wat is er eigenlijk gebeurt, ik heb wat gemist :
Nikita_2006 wrote:Ik stop er mee, tabee

(dezelfde vraag als in ander forum)

:?

onbekende wrote:~40 min, ik kijk altijd in the forum met de nieuwe maps

O' ik wist niet dat er zo'n map was?
hmm, heb je ook een linkje? ik zal nog zoeken, maar ik heb die map nog niet gezien.
Er zijn ook zo veel forums niet?
:idea:
xMBKx wrote:Ja ja, ik kan het .....................hhaha.
Hey, zal ik deze trouwens in het Engels op het normale forum zetten, bij General? Ik denk dat ze het wel leuk zullen vinden. Wat denk jij? Of is er al een soortgelijke??? (ik kijk daar bijna nooit)

Als zo'n poll al niet bestaat dan moet je het zeker maken mbk, ik vind het echt een mooie poll :!:

8)
Last edited by Stargazer on Sun Oct 29, 2006 3:15 am, edited 3 times in total.
Private 1st Class Stargazer

Medals: 2
Doubles Achievement (1) Terminator Achievement (1)

Postby xMBKx on Thu Oct 26, 2006 3:34 pm

Ja ja, ik kan het wel. Heb ik toch niet voor niets gestudeerd.

Ik wist bij voorbaat al wat jij zou stemmen, muhahahahahhaha.

Hey, zal ik deze trouwens in het Engels op het normale forum zetten, bij General? Ik denk dat ze het wel leuk zullen vinden. Wat denk jij? Of is er al een soortgelijke??? (ik kijk daar bijna nooit)
Major xMBKx

Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (4) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2)
Teammate Achievement (3) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (3) General Achievement (1)

Postby onbekende on Thu Oct 26, 2006 3:44 pm

~40 min, ik kijk altijd in the forum met de nieuwe maps
Emperor of the Benelux
Founder of the Commonwealth of Planets
Founder and CEO of JF
Sergeant 1st Class onbekende

Medals: 16
Standard Achievement (3) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3)
Fog of War Achievement (1) Trench Warfare Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Clan Achievement (2)

Postby Nikita_2006 on Thu Oct 26, 2006 5:22 pm

Ik stop er mee, tabee
Last edited by Nikita_2006 on Sat Oct 28, 2006 12:58 am, edited 1 time in total.
Private Nikita_2006

hij all

Postby pette_x on Thu Jan 11, 2007 12:12 pm

groeten van uit oostende
peter
Sergeant pette_x

Postby bomberm4n on Thu Jan 11, 2007 3:26 pm

Geen van deze opties:P

Zit soms makkelijk 10 uur per dag achter mijn PC en kijk dan minstens elk half uur op CC of ik aan de beurt ben, maar zit geen 10 uur op de CC site;)
Lieutenant bomberm4n

Medals: 3
Standard Achievement (1) Doubles Achievement (2)

Postby Mysty on Fri Jan 12, 2007 7:52 am

ik hou t de hele dag wel n beetje bij... maar heb de grease monkey plugin dus hoef niet constant te refreshen of ik al aan de beurt ben :P

Dus ik gok tussen de 1 a 2 uur per dag (wat wil je als je tussen de 20 a 30 spellen tegelijk speelt ;))
Lieutenant Mysty

Doet ie het nog?

Postby MarVal on Thu Apr 17, 2008 3:35 pm

Kan iemand mij vertellen of deze poll het nog doet?
Oftewel kan je hier nog je stem op uitbrengen of is ie gesloten?
Uiteraard geldt dit voor members die nog niet eerder hebben gestemd op deze poll.
Want ik heb al eens gestemd (heeel lang gelee) en kan het nu dus niet checken (er is wel een mogelijkheid, maar weet nie of ie betrouwbaar is).

Hoor van jullie (hopelijk) :-)

Grtz
MarVal
Image highest score: 2157 (Major) / Verd ori'shya beskar'gam
ImageImage
Corporal 1st Class MarVal

Medals: 53
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) General Achievement (2) Clan Achievement (2)
Map Contribution (1) Tournament Contribution (15) General Contribution (5)

Re: Poll: Hoeveel tijd besteed je per dag aan ConquerClub?

Postby sherkaner on Thu Apr 17, 2008 3:58 pm

Ehm, ik heb 1 of 2 dagen geleden gestemd. (En ik mocht mezelf geeneens wijsmaken dat het minder dan een uur was :roll:).
Colonel sherkaner

Medals: 42
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (2)
Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (3) Clan Achievement (3)
General Contribution (11)

Postby MarVal on Fri Apr 18, 2008 6:02 am

Bedankt, sherkaner. De poll doet het nog steeds.
Mooi, dan laat ik deze thread met de poll en de andere thread met een poll nog even op Sticky staan.

Grtz
MarVal
Image highest score: 2157 (Major) / Verd ori'shya beskar'gam
ImageImage
Corporal 1st Class MarVal

Medals: 53
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) General Achievement (2) Clan Achievement (2)
Map Contribution (1) Tournament Contribution (15) General Contribution (5)

Postby xMBKx on Tue Jul 01, 2008 6:58 pm

Hey wat leuk :-) Mijn Poll van een jaar geleden doet het dus nog steeds. En het is zeker weer actueel:-)))

Groeten,

Murat
Longstanding Xi-Member

Image

Playing Risk II on: http://eWarZone.com/

http://www.WorldAtRisk.eu/

"...Niet geschoten, is altijd mis..."
Major xMBKx

Postby Genaraln7 on Fri Jul 04, 2008 4:13 pm

ik ben net begonen met cc en ik loop over na te denken om nog een premium membership te nemen maar ik heb geen credit card... en ik weet niet of ik mijn ouders kunnen overtuigen.
maar ik vindt het wel kut waarom kunnen wij niet gewoon via een andere manier betalen?? ik heb een online bank rekkening en ik zou zo kunnen betalen...

:evil:
Lieutenant Genaraln7

Medals: 18
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (1) Manual Troops Achievement (1)
Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Trench Warfare Achievement (2) Teammate Achievement (1)
Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (1)

Postby Snorri1234 on Tue Aug 26, 2008 6:03 pm

Jah ik vind dat hele gedoe met creditcards sowieso kut voor andere dingen ook.

Maar gelukkig ben ik oud genoeg om er zelf een te krijgen. :D
"Some motherfuckers are always trying to ice skate uphill."

Duane: You know what they say about love and war.
Tim: Yes, one involves a lot of physical and psychological pain, and the other one's war.
Private Snorri1234

Medals: 6
Doubles Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (1) Ratings Achievement (1)
Clan Achievement (1)

Postby 69Chevy on Fri Sep 05, 2008 1:44 pm

Voor betalingen zonder creditcard maar 'gewoon' via je bankrekening neem een paypal rekening, werkt simpel, perfect en is 100% veilig,

zie http://www.paypal.nl
Image
Tonight tonight the strip’s just right, I wanna blow `em off in my first heat
Summer’s here and the time is right, We’re goin’ racin’ in the street.....
Sergeant 1st Class 69Chevy

Medals: 51
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (4) General Achievement (3) Clan Achievement (5) Tournament Contribution (1)

Postby pilot16 on Mon Oct 06, 2008 1:34 pm

he de poll doet het nog steeds heb gestemd maar volgens mij had ik ook al een keer gestemd :mrgreen:
Image
Major pilot16

Medals: 35
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2)
Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (4)
Clan Achievement (5)

Postby xMBKx on Thu Oct 16, 2008 3:24 am

LOL, leuk om te zien hoe dit na bijna 2 jaar is ontwikkeld ;-)
Longstanding Xi-Member

Image

Playing Risk II on: http://eWarZone.com/

http://www.WorldAtRisk.eu/

"...Niet geschoten, is altijd mis..."
Major xMBKx

Postby karelpietertje on Mon Nov 10, 2008 3:37 pm

Ik val in de een-na-laatste categorie, een paar uur per dag :)
Maar mensen die op dit forum komen en hier stemmen vallen eigenlijk al niet in de eerste groep, dus zullen de resultaten niet helemaal kloppen :lol:
Colonel karelpietertje

Medals: 61
Conqueror Achievement (1) Standard Achievement (4) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2)
Terminator Achievement (3) Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (4) Nuclear Spoils Achievement (1)
Fog of War Achievement (3) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (5) General Achievement (3) Clan Achievement (8)
General Contribution (2)

Postby Genoke on Sat Sep 12, 2009 3:42 am

karelpietertje wrote:Ik val in de een-na-laatste categorie, een paar uur per dag :)
Maar mensen die op dit forum komen en hier stemmen vallen eigenlijk al niet in de eerste groep, dus zullen de resultaten niet helemaal kloppen :lol:

Lol, daar heb je wel een punt!
Ikzelf tussen de 1 à 2 uur...ben ik mezelf aan't wijsmaken.... :mrgreen:
Image
My CC:
show
Colonel Genoke

Medals: 90
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (4)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (20) General Achievement (7) Clan Achievement (20) Tournament Contribution (2)

Postby berehap on Thu Nov 11, 2010 8:26 am

langer dan een uur, speed games nemen tijd in beslag.
Corporal 1st Class berehap

Medals: 4
Standard Achievement (1) Terminator Achievement (1) Speed Achievement (1) Ratings Achievement (1)

Postby pascalleke on Sun Dec 05, 2010 9:57 am

denk dat meeste meer online zijn dan ze willen toegeven ...ik igg wel veel te veel uren per dag :oops:
Major pascalleke
SoC Training Adviser

Medals: 80
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (4) Quadruples Achievement (4) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (4) Freestyle Achievement (4) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (3) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (20) General Achievement (1) Clan Achievement (8) Training Achievement (3)
General Contribution (1)

Postby VOC on Mon Jan 24, 2011 9:56 am

pascalleke wrote:denk dat meeste meer online zijn dan ze willen toegeven ...ik igg wel veel te veel uren per dag :oops:

Ga is wat doen met je leven :lol:
Major VOC

Medals: 48
Most Improved Bronze (1) Standard Achievement (4) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1)
Terminator Achievement (2) Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (4) Polymorphic Achievement (1)
Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3) Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (1)
Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Beta Map Achievement (1) Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (3)
Tournament Achievement (1) General Achievement (3)

Return to De Veroveraars Club