classic

German language forum

Moderators: Global Moderators, Community Team

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

classic

Postby Jeff Hardy on Thu Oct 16, 2008 8:08 am

ich hasse es
wie findet ihr die neue karte?
General Jeff Hardy

Location: Matt Hardy's account, you can play against me there
Medals: 17
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Speed Achievement (3) Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (3)

Re: classic

Postby zdrakias on Thu Oct 16, 2008 1:12 pm

total unansehnlich, da spiel ich dann lieber Canada o.Ä.
Ich hoffe das ist nur vorrübergehend, bis jemand eine bessere Idee hat.
btw, wieso hat Afrika den Buchstaben F erwischt. Das A vergeben ist, ist klar. Aber warum ausgerechnet F :D
Colonel zdrakias

Medals: 14
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Assassin Achievement (1)
Speed Achievement (2) Cross-Map Achievement (2) Ratings Achievement (2)

Postby Seulessliathan on Thu Oct 16, 2008 1:21 pm

sie hätten Nordamerika N nennen können. Vermutlich F, weil es der 2.Buchstabe ist im Wort Afrika?

ich bin ziemlich sicher, dass da bald wer was neues bastelt, und ich verstehe nicht, warum sie Mittelerde auch gleich herausgeworfen haben, die Risikokarte beim Mittelerdebrettspiel sieht ganz anders aus.

Edit: Asien hat das A bekommen, auch logisch .... es beginnen einfach zu viele Kontinente mit A ^^
Last edited by Seulessliathan on Thu Oct 16, 2008 5:42 pm, edited 1 time in total.
Brigadier Seulessliathan

Medals: 54
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (4) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1)
Fog of War Achievement (4) Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Beta Map Achievement (1) Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (2) General Achievement (1)
Clan Achievement (12) Challenge Achievement (1)

Postby daydream on Thu Oct 16, 2008 3:01 pm

Seulessliathan wrote:sie hätten Nordamerika N nennen können. Vermutlich F, weil es der 2.Buchstabe ist im Wort Afrika?

ich bin ziemlich sicher, dass da bald wer was neues bastelt, und ich verstehe nicht, warum sie Mittelerde auch gleich herausgeworfen haben, die Risikokarte beim Mittelerdebrettspiel sieht ganz anders aus.

ich schätze Mittelerde hatte einfach auch ein copyright unabhängig von Hasbro, aber Hasbro hat das gleich weitergeleitet um CC mehr druck zu machen. oder so.
Image
Lieutenant daydream

Medals: 28
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (2) General Achievement (1) Clan Achievement (1) Tournament Contribution (2)

Postby Silvanus on Fri Oct 17, 2008 11:42 am

Sieht so aus als ob die Jungs von Salamander Software ziemlich fiese Briefe von Rechtsanwälten bekommen haben 8-[
Sergeant 1st Class Silvanus

Medals: 54
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (4) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (4)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (3) Teammate Achievement (3) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (1) Clan Achievement (9)

Return to Eroberklub