100 maps celebration - Open for voting!

Dutch language forum

Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Postby MarVal on Fri Oct 31, 2008 12:05 pm

Ja, het is echt waar, TWEE Nederlanders in de finale van de video wedstrijd!!!

Wat zo'n klein landje al niet kan doen. En de grootste language forum en nu 2 van de 5 in de FINALE van de videowestrijd.

En het belangrijkste.... vergeet niet te stemmen.

Hier is de link:

Image highest score: 2157 (Major) / Verd ori'shya beskar'gam
ImageImage
Corporal 1st Class MarVal

Medals: 53
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) General Achievement (2) Clan Achievement (2)
Map Contribution (1) Tournament Contribution (15) General Contribution (5)

Re: 100 maps celebration - Open for voting!

Postby karelpietertje on Wed Nov 05, 2008 11:55 am

Haha maak je geen zorgen, ik heb al (op mezelf natuurlijk :P) gestemd :lol:
en ik vond het ook al opvallend dat wij zowel op het Scorebord als in dit wedstrijdje aan de top zijn als landje :D
maar ik moet zeggen, die N00blet heeft wel een mooi filmpje gemaakt :shock:
Colonel karelpietertje

Medals: 61
Conqueror Achievement (1) Standard Achievement (4) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2)
Terminator Achievement (3) Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (4) Nuclear Spoils Achievement (1)
Fog of War Achievement (3) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (5) General Achievement (3) Clan Achievement (8)
General Contribution (2)

Re: 100 maps celebration - Open for voting!

Postby Sierra_Leon on Wed Nov 05, 2008 12:09 pm

Ik twijfelde tussen die van karelpietertje en regs; heb uiteindelijk op die van karelpietertje gestemd. Niet omdat die van een NLer is, maar gewoon omdat ik die het beste vond (ondanks de muziek die echt te cliché is). Dat filmpje van Nooblet heeft maar weinig met CC te maken vind ik zelf, en duurt ook te lang for my liking.
Image
Major Sierra_Leon

Medals: 5
Standard Achievement (1) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (1)

Return to De Veroveraars Club