Spelletje: DE HEUVEL

Dutch language forum

Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Re: DE HEUVEL

Postby Wild_Tiger on Thu Apr 03, 2008 5:35 pm

we maken samen tig heuvels zodat iedereen er eentje heeft en we elkaar niet uitmoorden.
einde spel.
Image
I got beaten by 2 privates and all I got was this lousy feedback!
General Wild_Tiger

Medals: 37
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Fog of War Achievement (3) Speed Achievement (2)
Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Tournament Achievement (4) Clan Achievement (5)
Tournament Contribution (1)

Re: Spelletje: DE HEUVEL

Postby frankiebee on Sun Apr 27, 2008 9:51 am

Ik maak alle heuvels weer kapot zodat ik toch de enige ben met een heuvel
Colonel frankiebee

Medals: 24
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (1)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Trench Warfare Achievement (2)
Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (1) General Achievement (1)
Clan Achievement (4)

Postby JBlombier on Wed Nov 12, 2008 4:24 pm

Na zes maanden en veertien dagen zit frankiebee totaal uitgehongerd op de heuvel. Tja, het is ook een moeilijke keuze, weggaan en de heuvel is van iemand anders. Blijven en je bent de eigenaar van een groot stuk land dat in tijdens van beurscrisis niet onderschat moet worden!

Na mijn zes maanden en veertien dagen lang durende psychologische oorlogvoering (de Kunst van het Wachten), geef je op.
Met een minachtende blik kijk ik naar het hoopje ellende dat is overgebleven van deze ooit zo gerespecteerde persoon. "Het is eten... of gegeten worden", roep ik hem spottend na, als hij de heuvel afstrompelt zonder enig bezwaar, blij dat hij naar huis kan.

Met één knip in mijn vingers komt er van achter de heuvel een gigantische hoeveelheid 'politieke' vluchtelingen, die eindelijk onderdak gevonden hebben. Ik betaal hun onderdak, dat ze overigens nog zelf moeten bouwen, en zij zorgen voor eten en verdediging, een investering die zich binnen 2 jaar uitbetaald. Allen staan ze onder contract dat als ze mij niet gehoorzamen, ze terug naar hun land van herkomst moeten. Met een ironisch gevoel denk ik dat andermans oorlogen toch nog ergens goed voor zijn. Ik trek me nergens wat van aan!

Zoals het een dictator van mijn heuvel betaamt, organiseer ik een volkstelling.
15392 mensen voor mij in dienst, klaar om voor mij te vechten en te sterven om hun kinderen (die onder mijn hoede blijven) te beschermen. Iemand die van mij de heuvel wil afpakken, zou de rest van zijn leven de gevangenis ingaan voor volkerenmoord!

Wat kan het leven soms toch heerlijk zorgeloos zijn. Ik trek er een Oud-Hollands biertje bij open, steek wat Oud-Hollandse glorie in een vloeitje aan en kijk naar de zonsondergang. Met meer dan vijftienduizend mensen in dienst, kan ik me dat eindelijk veroorloven. Ik zie mezelf hier over tien jaar nog zitten.

Proost!
Image
Colonel JBlombier

Medals: 53
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Beta Map Achievement (1) Battle Royale Achievement (1) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (3) General Achievement (5)
Clan Achievement (8) Tournament Contribution (2)

Postby pilot16 on Wed Nov 12, 2008 5:33 pm

Iek zie dat volk daar boven op die heuvel zitten en dacht wat een stelletje losers ze hebben de verkeerde heuvel ingenomen. Op dat moment spuit die heuvel van hen uit elkaar want ze zitten blijkbaar boven op een vulkaan. Al die mensen die overleefd hebben vragen mij "He Pilot kun jij ons geen onderdak bieden op jou heuvel ? (die ik ondertussen bezet hield en de enige echte heuvel is) Tuurlijk maar alleen onder de juiste voorwaarden die ik alleen ken. Ondertussen loopt JB al weer zo,n beetje en hij heeft het niet meer het enigste wat ik ooit van hem weer zou horen is dat hij door deze traumatische doodervaring is opgenomen in een zwaarbewaakte psychiatrische inrichting sneu maar waar. Ik trek maar weer eens een fles wishkey open en geniet van mijn slaven. :P
Image
Captain pilot16

Medals: 35
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2)
Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (4)
Clan Achievement (5)

Postby frankiebee on Thu Nov 13, 2008 8:50 am

Na 6 maanden en 14 dagen, neemt frankie eerst genoegen met zijn record en gaat lekker toekijken hoe jullie je best doen om een record te verbreken dat nooit verbroken zal worden :D
Colonel frankiebee

Standard Achievement (3) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (1)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Trench Warfare Achievement (2)
Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (1) General Achievement (1)
Clan Achievement (4)

Postby karelpietertje on Thu Nov 13, 2008 11:53 am

ik, psychiater van de inrichting waar JB zit, heb besloten met hem samen te werken om de heuvel van pilot16 weer terug te pakken.
Ik heb hem geestelijk gezond verklaard en samen met hem reis ik terug naar de heuvel, waar ik hem een aansteker geef en hem in een grote vrachtwagen vol buskruit zet.
ik doe even voor wat de aansteker kan, en ja hoor, hij is geinteresseerd :)
hij krijgt de aansteker en ik loop rustig weg. en ja hoor, na 12 minuten heeft hij door hoe het ding werkt en van schrik laat hij het vallen.
Alle slaven en pilot16 zijn naar het hiernamaals gestuurd (zie daar maar eens weg te komen :P!)
en ik ga met mijn megasatelliet en computertje een lekker via de satteliet conquerclubben :lol:
Colonel karelpietertje

Medals: 61
Conqueror Achievement (1) Standard Achievement (4) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2)
Terminator Achievement (3) Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (4) Nuclear Spoils Achievement (1)
Fog of War Achievement (3) Speed Achievement (4) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (5) General Achievement (3) Clan Achievement (8)
General Contribution (2)

Postby JBlombier on Thu Nov 13, 2008 1:39 pm

Ik ben heel geïnteresseerd in wat aanstekers kunnen doen. Van blowen tot bronchitis, van pyromanie tot een langzame, pijnlijke dood, bring it on ^^
En ik dacht dat passief meeroken schadelijk was! Blijkbaar zijn die firestarters gevaarlijker dan ik in eerste instantie dacht.

Maar dat terzijde... er dient hier een heuvel veroverd te worden.

In de psychiatrische inrichting heb ik het uitschot van de samenleving meegemaakt. Een dubieuze zet van pilot16, want de emotie angst is voor eeuwig vernietigd in mijn ziel. Naast het uitschot van de samenleving kwam ik nog paar oude bekenden van het nieuws tegen (Folkert, Mohammed, Samir, Lucia ^^), best een gezellige boel daar.

Tussen al deze mensen, was er één onopvallende, oude man die met een schaakbord voor zich zat, echter wel in zijn eentje. Juist zijn schijnbare afwezigheid, maakte hem opvallend voor mij. Hij zag er gelukkig uit en hij had één van de beste kamers. Ik vroeg aan iemand wie hij was en kreeg het mysterieuze antwoord: "Die man... weet alles. Ook over jou." Heel interessant. Ik liep naar hem toe en deed de eerste zet op het schaakbord.

De man deed, zonder op te kijken, een zet terug. Duidelijk een gerepeteerde opening. "JBlombier, meneer. Maar voor diegenen die mij hun vriend durven noemen, word ik ook wel..."
De man keek op. "Een interessante opening, Joeri." Ik had mijn tweede zet gedaan en binnen een fractie bedenktijd had hij zijn tegenzet al op het bord kenbaar gemaakt.
We speelden door, uren. We gingen naar onze kamer en de volgende dag verder. Het gesprek tussen deze man en mij kwam steeds verder op gang. Deze man... wist werkelijk alles. Hij had zijn status en goede kamer verkregen door pure chantage van de psychiaters en bewakers.

Deze man, is er één om rekening mee te houden. Ik zal zijn naam dan ook niet noemen en verder niet ingaan op zijn tactieken rond het schaakspel (wat hij overigens na een totaal van 83 zetten aan beide kanten gewonnen had). Wel kan ik zeggen dat ik met de informatie die ik over karelpietertje heb, hem de rest van zijn leven zou kunnen laten betalen.

Uiteraard is dit maar een heuvel (en niet 1v1 World 2.1 Freestyle, anders had ik geen schijn van kans tegen KP ^^), dus we houden het netjes.
Ik de heuvel.
Karelpietertje vrijuit zonder schandaal.

Ik ken geen angst meer, ik heb geen bescherming nodig. Een echte man zou naar mij op de heuvel toelopen voor een man tegen man gevecht. En dat... is een uitdaging.

Oftewel, vrouwen van CC, jullie hebben vrij spel. Oeps, seksediscriminatie ^^
Image
Colonel JBlombier

Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Beta Map Achievement (1) Battle Royale Achievement (1) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (3) General Achievement (5)

Postby 69Chevy on Thu Nov 13, 2008 3:30 pm

En met die laatste zin in gedachten loop ik naar mijn buurmeisje, beloof haar een nieuwe Ipod als ze een strak truitje aantrekt en even meeloopt.
JB kan geen zinnig woord meer uitbrengen, staat alleen maar te kwijlen naar dat strakke truitje en loopt als een dwaas achter haar aan als ze naar de winkel loopt om haar beloning op te halen.

De heuvel is leeg, ik loop er zo op. Doe boven ff een biertje en loop weer lekker naar huis want die hele heuvel intresseert me geen zier :o :lol:
Image
Tonight tonight the strip’s just right, I wanna blow `em off in my first heat
Summer’s here and the time is right, We’re goin’ racin’ in the street.....
Lieutenant 69Chevy

Medals: 51
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (4) General Achievement (3) Clan Achievement (5) Tournament Contribution (1)

Postby JBlombier on Thu Nov 13, 2008 6:50 pm

Bwah, ik moet toch echt minder gaan drinken!
Ik dacht dat dat buurmeisje van Chevy lekker was, maar terwijl ik met een kater naast haar wakker word, zie ik de fout die ik gemaakt heb. Hoe heb ik ooit mijn mannelijkheid kunnen verloochenen aan zoiets afstotelijks!

Met eens snelheid waar het licht nog een puntje aan kan zuigen, ren ik de heuvel op. Even nadenken over gister. Weet ik überhaupt nog iets...
Ach ja, de heuvel is vannacht van mij, ik heb nog even de tijd om na te denken.
Image
Colonel JBlombier

Postby frankiebee on Fri Nov 14, 2008 8:52 am

Na 3 dagen zonder heuvel gezeten te hebben krijg ik toch een raar gevoel in mijn buik.
Het feit dat JBlombier op mijn heuvel zit, zit me toch niet lekker. Gelukkig heb ik meer dan een half jaar op de heuvel gezeten, en ken ik elk geheim van de eeuwen-oude heuvel... Wat niemand weet is dat er aan het eind van de 18e eeuw een geheime gang is gegraven.
We gaan even terug in de tijd toen Frankrijk de oorlog verklaarde aan Oostenrijk en Pruissen in 1792. In december trokken Franse troepen Roermond binnen, nog steeds wordt vernomen dat de bisschop naar Venlo vluchtte, maar in werkelijkheid groef hij zichzelf in in de heuvel waar nu om gevochten wordt.
Ik kruip de geheime gang in, en zie een oude voorlader liggen. Ik vul het geweer met buskruit en een vilten schijf. In het zand zie ik een bijpassende kogel die ik voorzichtig laad, het geheel al samenstampend met een pompstok.
Ik ren vervolgens als een malle de heuvel op, en nog voordat ik kan schieten zie ik JBlombier al vluchten, met een wel gemikt schot verschroei ik nog even het bovenste toefje van zijn kapsel dat nog omhoog stond door een lange avond nadenken.

Die zien we voorlopig niet meer terug.

Op naar de 6 maanden en 15 dagen :)
Colonel frankiebee

Clan Achievement (4)

Postby japser_be on Fri Nov 14, 2008 10:14 am

Ik had geen zin in nadenken #-o en dat was ook niet nodig 8-) . ik stapte rustig de heuvel op, Frankiebee was al geimponeerd door mijn gespierde massa en met een simpele slag below the belly waes de berbg al snel van mij.

deze bescherm ik ook niet met hightech stuff, mijn Brains en Boddy zijn al meer als genoeg. :)
after a proud ID now a proud...
Image
Lieutenant japser_be

Medals: 41
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3)
Speed Achievement (3) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) Clan Achievement (3)

Postby SirSebstar on Fri Nov 14, 2008 10:56 am

de koddige brains was weer eens vergeten eten te kopen. In ruil voor een marsje marcheer ik de heuvel op. Pff, i't zit hier niet eens een kabel op deze heuvel..
Major SirSebstar

Location: SirSebstar is BACK. Highscore: Colonel Score: 2919 21/03/2011
Medals: 95
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)
General Contribution (11)

Postby JBlombier on Fri Nov 14, 2008 1:24 pm

f*ck, ik zou niet op CC moeten zitten als ik dronken ben.

Ik heb maar één ding te zeggen.. en dat is hetgene dat ik vorige week tegen een goede vriend van me zei, toen hij ook te beschonken was.

Laatst was er weer zo'n rotkop,
die had dan weer een slok op,
helemaal van God los,
maar ruimt niet eens zijn kots op
en is er ook nog trots op!

Ahum.
Jij biedt iemand een mars aan? Je zult breder moeten denken... ik bied jou Jupiter aan. *terwijl jij opzoekt of je werkelijk een stukje daarvan kunt krijgen, neem ik de heuvel in, de kabelverbinding is toch waardeloos hier*

- Joeri

PS. Veni, vidi, delirium tremens oftewel ikzelf, de delirium halve liter tray-mens ^^
Image
Colonel JBlombier

Postby g4s racerke on Fri Dec 05, 2008 10:25 am

Als dessertje geef ik je een blikje jupiler, maar laat het uit mijn handen vallen. Hierdoor rolt deze van de heuvel. Door de enorme nadorst die je hebt ren je er vliegensvlug achterna.

Ik neem de heuvel in met een rantsoen voor weken. Eten en jupiler à volonté.

Smakelijk en schol.

PS, alles zit in een kist waar ik alleen de sleutel van heb. :D
Corporal 1st Class g4s racerke

Medals: 20
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (1) Trench Warfare Achievement (1)
Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (2) General Achievement (1)

Postby japser_be on Fri Dec 05, 2008 10:40 am

Ik doe rustig een plasje op die fameuse kist van je. door de Ph waarde van mijn urnine begeeft jouw slot het al snel.
Je kan ook niet zo goed tegen de geur van een weekend pisje en zet het op een loopje.
tenslotte baken ik mijn berg af met mijn geurtje.
Image
Lieutenant japser_be

Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3)
Speed Achievement (3) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) Clan Achievement (3)

Postby g4s racerke on Fri Dec 05, 2008 4:23 pm

Met een groote wasknijper kruip ik van steen tot steen zodat je me niet ziet. Langzaam maar zeker sluip ik de heuvel op. Eens ik bij jou ben neem ik mijn shocker en geef je een stroomstoot. Hierdoor val je van de heuvel.

VAN MIJ IS DIE HEUVEL!!!! HEHE

Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (1) Trench Warfare Achievement (1)
Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (1) Ratings Achievement (2) General Achievement (1)

Postby frankiebee on Sun Dec 07, 2008 2:55 pm

Trots sta je op de heuvel, maar ondertussen krijgt Frank ook weer drang... Frank begint een beetje op smeagol uit Lord of the Rings te lijken... Naar al die tijd op de heuvel hebben gezeten kan hij niet meer zonder.
Dus rustig besluip ik je, en als je even niet oplet pak ik je shocker van je af, vervolgens duw ik je van de heuvel, je weet jezelf nog aan een rots vast te klampen, en smeekt om vergeving. Maar met de shocker geef ik je een enorme stoot door je kleine vingertjes, en off you go, into the depth...

My Hill !
My Precious !
Colonel frankiebee

Clan Achievement (4)

Postby g4s racerke on Mon Dec 08, 2008 8:55 am

Wat je niet had opgemerkt had, was dat er rond mijn vingers een ring hing. Deze is een exacte copie van DE ring. Door de krachtige stroomstoot zijn mijn vingers een beetje verbrand en opgezwollen. Hierdoor kan ik hem niet meer uitdoen. Rustig wandel ik de berg op en vermits je de drager van de ring moet gehoorzamen beveel ik je naar beneden te gaan. Helemaal ineengedoken besef je dat ik je baas ben en je kruipt dan ook ineen van schhamte en rent de berg af.

Postby frankiebee on Tue Dec 09, 2008 2:44 pm

Tough luck !

Zodra je je omkeert weet ik dat mijn toneelstukje effect heeft gehad. Zonder om te kijken loop je de heuvel weer op, maar ik kom je achterna, zonder dat je ook maar enig vermoeden hebt ! Al ik achter je sta spring ik bovenop je, en bijt je vinger eraf. De ring is nu van mij, en voordat ik kan bedenken wat ik met jou ga doen komt er gierend een Nazgul langs vliegen die jou beet pakt en kilometers verder je te pletter laat vallen.

De heuvel is weer van mij, zoals het hoort:)
Colonel frankiebee

Clan Achievement (4)

Postby japser_be on Tue Dec 09, 2008 2:57 pm

Wat een geluk voor mij dat je denkt dat je die ring vernietigen moet. zonder na te denken spring je de diepte in op weg naar kolkende lava die je in een paar seconden veranderd in nog minder dan een hoopje as. de kans dat je nu ooit nog terug komt is meer als miniem!

Samen met mijn elfen vrienden en the fellowship of the ring sta ik nu op de uitkijk op dat bergje op zoek naar een of andere domme noot die toch denk dat hij een poging kan wagen.
Image
Lieutenant japser_be

Postby bonobo`s son on Wed Dec 10, 2008 1:23 pm

na een gevechtsvliegtuig te hebben gekocht: http://store.warfare.ru/ bombardeer ik je en is de kans meer dan 99% dat je dood bent.
rustig loop ik de heuvel op wetend dat er niemand is die me ten kan houden. :mrgreen:
ImageImage
Major bonobo`s son

Medals: 27
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (2) General Achievement (2) Clan Achievement (2)

Postby SirSebstar on Thu Dec 11, 2008 3:43 am

Wegens het illigale gebruik van clusterbommen ben ik genoodzaakd het terrein af te zetten. Iedereen wordt verwijderd totdat de onontplofte bommen zijn verwijderd. Ik zit lekker in mijn strandstoeltje en straalkacheltje..
Major SirSebstar

Location: SirSebstar is BACK. Highscore: Colonel Score: 2919 21/03/2011
Medals: 95
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)
General Contribution (11)

Postby japser_be on Thu Dec 11, 2008 1:27 pm

Jammer genoeg zit er nog eentje onder je stoel en Boem de Heuvel is weer vrij. aangezien er nog redelijk clusterbommen op liggen laat ik de domme noot die na mij iets typt eerst nog sneuvelen door die bommetjes vooraleer ik mijn stekje neem.
Image
Lieutenant japser_be

Postby JBlombier on Thu Dec 11, 2008 1:40 pm

Heuvel is van mij!

*boem*

Jammer.
Image
Colonel JBlombier

Postby frankiebee on Thu Dec 11, 2008 1:54 pm

In dat geval, ga ik er wel op zitten :D
Colonel frankiebee

Clan Achievement (4)

PreviousNext

Return to De Veroveraars Club