Torneios

Portuguese language forum

Moderator: Global Moderators

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Re: Torneios

Postby Beko the Great on Sun Jan 04, 2009 7:15 am

Pessoal, faltam pouquíssimos países para o nosso torneio começar, no entanto, não deixo de reparar que ainda podem representar dois países lusófonos: Moçambique e Guiné-Bissau, se ainda houver falantes de português interessandos passem por aqui e inscrevam-se!

http://www.conquerclub.com/forum/viewtopic.php?f=90&t=69466
Colonel Beko the Great

Medals: 51
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3)
Speed Achievement (2) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Beta Map Achievement (1)
Battle Royale Achievement (1) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (9) General Achievement (1) Clan Achievement (4)
Tournament Contribution (7)

Postby Kenobi_BR on Sun Jan 04, 2009 9:06 am

Como faço pra me inscrever nesse torneio??

vlw!!! :D
Cook Kenobi_BR

Medals: 5
Standard Achievement (1) Fog of War Achievement (1) Ratings Achievement (2) Tournament Contribution (1)

Postby acores2005 on Sun Jan 04, 2009 9:57 am

Kenobi_BR wrote:Como faço pra me inscrever nesse torneio??

vlw!!! :D

Carrega em cima do link que se segue e escolhe o país que estiver livre (tens de escolher um mapa e as caracteristicas)

viewtopic.php?f=90&t=69466
Click image to enlarge.
image

show: winner
Private 1st Class acores2005

Medals: 37
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (5) Tournament Contribution (8)

Postby Kenobi_BR on Sun Jan 04, 2009 12:33 pm

Blz, mas quando eu fiz minha escriçao ja estava cheio, agora tenho q me contentar com a reserva, mas eu agradeço a ajuda!!!

;)
Click image to enlarge.
image
Cook Kenobi_BR

Medals: 5
Standard Achievement (1) Fog of War Achievement (1) Ratings Achievement (2) Tournament Contribution (1)

Postby nature on Mon Jan 05, 2009 2:11 pm

Eu tbm fiquei na reserva xD
Sergeant 1st Class nature

Medals: 3
Standard Achievement (1) Doubles Achievement (1) Ratings Achievement (1)

Previous

Return to Clube da Conquista