Toernooihandboek Vertalingsproject

Dutch language forum

Moderators: Global Moderators, Community Team

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Toernooihandboek Vertalingsproject

Postby thenobodies80 on Tue Jan 27, 2009 3:37 am

Hallo Nederlandstalig Forum,
Ik ben op zoek maar CC leden voor een vertalingsproject.
Ik ben bezig met een Toernooihandboek Vertalingsproject
Alle handboeken worden in het betreffende internationale forum gezet, middels een link in de ConquerClub Nieuwsbrief, die ik heb geschreven. Als iemand het handboek al in het Nederlands heeft vertaald, of als je geinterreseerd bent om te vertalen, stuur me dan svp een engelstalige PM.

Bij voorbaat dank,
Thenobodies80 - HTP

Thank you SirSebstar for traslation... =D>
Last edited by thenobodies80 on Tue Feb 03, 2009 5:56 am, edited 1 time in total.
I do NOT visit this site and I'm NOT Team CC anymore.
All PMs are autobinned.
If you need to contact me, you should already have a way to do it without using this site.
Thanks to those who helped me through the years. :)
Corporal 1st Class thenobodies80

Medals: 70
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Speed Achievement (2) Teammate Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Bot Achievement (1) Ratings Achievement (4)
General Achievement (8) Map Contribution (7) Tournament Contribution (6) General Contribution (17)

Re: HT PROJECT

Postby SirSebstar on Tue Jan 27, 2009 4:06 am

Hallo Nederlandstalig Forum,
Ik ben op zoek maar CC leden voor een vertalingsproject. Ik ben bezig met een Toernooihandboek Vertalingsproject. Alle handboeken worden in het betreffende internationale forum gezet tezamen met een link in de ConquerClub Nieuwsbrief, die ik heb geschreven. Als iemand het handboek al in het Nederlands heeft vertaald, of als je geïnteresseerd bent om te vertalen, stuur me dan svp een Engelstalige PM.

Bij voorbaat dank,
Thenobodies80
Major SirSebstar

Location: SirSebstar is BACK. Highscore: Colonel Score: 2919 21/03/2011
Medals: 95
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)
General Contribution (11)

Postby SirSebstar on Thu Jan 29, 2009 6:55 am

Heeft er eigenlijk iemandbehoefte aan een nederlandstalige vertaling van het toernooihandboek?
Deze is te vinden in
viewtopic.php?f=90&t=45946

Laat me dat even weten, dan komt die binnenkort op het forum te staan
Major SirSebstar

Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)

Postby MarVal on Thu Jan 29, 2009 8:30 am

SirSebstar wrote:Heeft er eigenlijk iemandbehoefte aan een nederlandstalige vertaling van het toernooihandboek?
Deze is te vinden in
viewtopic.php?f=90&t=45946

Laat me dat even weten, dan komt die binnenkort op het forum te staan

Dat zou mooi zijn Sir!

Ik zou zeggen vertaal ze :mrgreen:

Grtz
MarVal
Image highest score: 2157 (Major) / Verd ori'shya beskar'gam
ImageImage
Corporal 1st Class MarVal

Medals: 53
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) General Achievement (2) Clan Achievement (2)
Map Contribution (1) Tournament Contribution (15) General Contribution (5)

Postby SirSebstar on Thu Jan 29, 2009 9:24 am

spammer
Major SirSebstar

Postby JBlombier on Thu Jan 29, 2009 9:34 am

SirSebstar wrote:spammer

Hypocriet ;)

Ik ben mijzelf welbewust van het spamgehalte van dit bericht.
Image
Colonel JBlombier

Medals: 54
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3) Terminator Achievement (2)
Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Polymorphic Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (2) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3)
Beta Map Achievement (1) Battle Royale Achievement (1) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (3) General Achievement (5)
Clan Achievement (8) Tournament Contribution (2)

Postby SirSebstar on Thu Jan 29, 2009 10:15 am

lol ;-0
It takes one to know one

mmm :-$ straks doen anderen ook nog mee
Major SirSebstar

Postby Koganosi on Thu Jan 29, 2009 12:55 pm

Morguh,

waar ging het over?? Vertalen/spamme, daar ben ik niet goed genoeg voor.

Alleen dat laatste deel. :PXD. Alsje ;0.

Urs

Koganosi.
Image
Captain Koganosi
SoC Training Instructor
SoC Training Instructor

Medals: 68
Monthly Leader Bronze (1) Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (3)
Terminator Achievement (2) Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (3) Polymorphic Achievement (1)
Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3) Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2)
Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Beta Map Achievement (1) Battle Royale Achievement (2) Ratings Achievement (1)
Tournament Achievement (4) General Achievement (12) Clan Achievement (8) Training Achievement (3)

Postby freak87 on Thu Jan 29, 2009 1:11 pm

bestaat der een toernooiboek??? :oops: :oops: :oops: :oops:

god ik kom echt bar weinig op et forum gedeelte :P :lol:
    Image

I LIVE TO KILL AND KILL TO LIVE!!
Corporal 1st Class freak87

Medals: 30
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2)
Speed Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (2) Ratings Achievement (3) General Achievement (1)
Clan Achievement (4)

Re: Toernooihandboek Vertalingsproject

Postby pilot16 on Thu Feb 19, 2009 2:33 pm

wat is er een boek over toernooien. :P
Image
Captain pilot16

Medals: 35
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2)
Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (4)
Clan Achievement (5)

Return to De Veroveraars Club