Petite traduction svp?

French language forum

Moderator: Global Moderators

Forum rules
Please read the forum guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Petite traduction svp?

Postby pierluc on Wed Feb 25, 2009 11:58 pm

Salut! J'ai besoin d'aide... Je me demandais, quand on évalue un joueur, si quitter voulais bien dire que le joueur "quitte" la game, dans le sens qu'il l'abandonne et ne joue plus ses tours... Et je voulais aussi savoir ce que voulais dire "deadbeat"? :-s
Bref, moi pis l'anglais ça fait 2... :oops:
Merci! :)
Captain pierluc

Medals: 24
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (3) Teammate Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (2)

Re: Petite traduction svp?

Postby efel2112 on Thu Feb 26, 2009 8:42 pm

Deadbeat : ça veux dire que tu fais ralentir la game à mort
et Quitter ça veux dire que tu abandonnes avant la fin la partie

Franck
let food be your medecine
la recette du bonheur : Amour, projet de vie, moment présent, santé
Ongoing tournament : Rewrite History
Image
Corporal 1st Class efel2112

Medals: 4
Standard Achievement (1) Ratings Achievement (2) Tournament Contribution (1)

Postby pierluc on Tue Mar 03, 2009 9:42 am

Merci!
Captain pierluc

Medals: 24
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (3) Teammate Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (2)

Postby ppgangster on Thu Apr 23, 2009 10:39 am

deadbeat, c'est aussi quelqu'un quelqu'un qui ne se presente pas, et qui est expulser de la partie!
Sergeant 1st Class ppgangster

Medals: 21
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (1)
Fog of War Achievement (1) Speed Achievement (1) Cross-Map Achievement (2) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (2)
Training Achievement (1) Tournament Contribution (5)

Return to Club Conquête