Vakantie

Dutch language forum

Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Vakantie

Postby wakka on Thu Feb 12, 2009 11:12 am

Goedendag veroveraars !
Ik ga zaterdag op vakantie, normaal zorg ik ervoor dat mijn games dan afgelopen zijn, maar tot mijn grote spijt duurde 1 game iets langer dan verwacht. Ik zoek iemand met 'enige' ervaring( :D ) in het spelletje om mijn beurten voor Game 4019397 over te nemen voor 1 week vanaf komende zaterdag.

Graag in het topic reageren, dan zal ik een pm sturen met mijn wachtwoord.

Alvast bedankt !
Wakka-
Major wakka

Medals: 5
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (1)

Re: Vakantie

Postby SirSebstar on Thu Feb 12, 2009 5:25 pm

rood wint tenzij 2 spelers samenspannen om hem te stoppen, en sorry ik ben ook op vakantie ;-0
Major SirSebstar

Location: SirSebstar is BACK. Highscore: Colonel Score: 2919 21/03/2011
Medals: 95
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)
General Contribution (11)

Postby sherkaner on Thu Feb 12, 2009 5:51 pm

lijkt me ook het meest waarschijnlijk.

Als je niemand anders kunt vinden wil ik het wel even overnemen (ook al lijkt me zo'n verlies niet super ernstig).
Colonel sherkaner

Medals: 42
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (2)
Freestyle Achievement (2) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2) Speed Achievement (1) Teammate Achievement (2)
Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (2) Tournament Achievement (3) Clan Achievement (3)

Postby pilot16 on Tue Jul 07, 2009 4:30 pm

I ga zaterdag op vakantie kan iemand mijn ames overnemen uitnodigingen aanvaarden heb pus/minus 10 games lopen iemand met ervaring is gewenst ;)
Image
Captain pilot16

Medals: 35
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2)
Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (4)
Clan Achievement (5)

Postby japser_be on Wed Jul 08, 2009 12:21 pm

pilot16 wrote:I ga zaterdag op vakantie kan iemand mijn ames overnemen uitnodigingen aanvaarden heb pus/minus 10 games lopen iemand met ervaring is gewenst ;)

Ik zou wel willen maar ik vetrek zelf bijna voor 15 dagen :)
after a proud ID now a proud...
Image
Lieutenant japser_be

Medals: 41
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3)
Speed Achievement (3) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) Clan Achievement (3)

Postby pilot16 on Wed Jul 08, 2009 2:19 pm

oke thx en fijne vakantie waar gaat het heen :?:
Image
Captain pilot16

Medals: 35
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (1)
Assassin Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (2)
Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (4)
Clan Achievement (5)

Postby 69Chevy on Fri Jul 10, 2009 4:00 am

pilot16 wrote:I ga zaterdag op vakantie kan iemand mijn ames overnemen uitnodigingen aanvaarden heb pus/minus 10 games lopen iemand met ervaring is gewenst ;)

In geval van nood doe ik het wel, we hebben alleen 1 game waarin we tegenstanders zijn....., dat kannie he... , verder geen probleem ( kan ik weer eens met zwaardjes spelen :) )
Image
Tonight tonight the strip’s just right, I wanna blow `em off in my first heat
Summer’s here and the time is right, We’re goin’ racin’ in the street.....
Lieutenant 69Chevy

Medals: 51
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (3) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (2) Fog of War Achievement (3)
Trench Warfare Achievement (1) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (4) General Achievement (3) Clan Achievement (5) Tournament Contribution (1)

Postby japser_be on Fri Jul 10, 2009 7:19 am

pilot16 wrote:oke thx en fijne vakantie waar gaat het heen :?:

Woensdag vertrek in naar Dour, een festival in Wallonië en als ik terug kom vertrek ik op kamp met de chiro (jeugdbeweging) 10 dagen leiding geven :)
niet echt vakantie dus maar wel fijn
after a proud ID now a proud...
Image
Lieutenant japser_be

Medals: 41
Assassin Achievement (2) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3) Nuclear Spoils Achievement (1) Fog of War Achievement (3)
Speed Achievement (3) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (3) Tournament Achievement (6) Clan Achievement (3)

Postby SirSebstar on Fri Jul 10, 2009 7:42 am

graag hiervoor een nieuw post aanmaken in de toekomst.. is sneller..
enne ik wil die ene game dan wel doen. pm me de details.
SirSebstar als backup
Major SirSebstar

Location: SirSebstar is BACK. Highscore: Colonel Score: 2919 21/03/2011
Medals: 95
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)

Return to De Veroveraars Club