Members: Goede spelers / Slechte spelers.

Dutch language forum

Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

Forum rules
Please read the Community Guidelines before posting.

This forum is for a specific language group. Please respect and use the language for which the forum was intended.

Members: Goede spelers / Slechte spelers.

Postby SirSebstar on Mon Feb 05, 2007 5:16 am

Subject was voorheen: goede spelers / slechte spelers.

Ik wilde graag TONYKE nomineren als slechtste speler ooit.
Ik weet niet of jullie veel slechte spelers tegenkomen, maar ik zelf heb nog nooit een dergelijke speler meegemaakt. Met meer gefundeerde negatieve feedback dan zijn positive feedback. En na mijn eigen spelervaring heb ik dan ook besloten TONYKE te weerhouden om ooit nog een spel met mij te spelen.

Ik denk dat dit wel genoeg zegt. Jammer hoor.

groetjes

SirSebstar

Noot:
Andere threads zijn samengevoegd met deze thread, want zij gingen over hetzelfde onderwerp.
Last edited by MarVal on Tue Apr 15, 2008 1:57 pm, edited 2 times in total.
Reason: Alle threads gaan over hetzelfde onderwerp en zodoende zijn ze bij elkaar gevoegd.
Major SirSebstar

Location: SirSebstar is BACK. Highscore: Colonel Score: 2919 21/03/2011
Medals: 95
Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)
General Contribution (11)

Postby Wisse on Mon Feb 05, 2007 5:23 am

check deze 2: (de allerlaagste spelers die erzijn)
thomas705
benjij
Image Image
Sergeant Wisse

Medals: 1
Map Contribution (1)

Postby onbekende on Mon Feb 05, 2007 5:48 am

laag punten aantal zegt niet altijd dat spelers slecht zijn.
Ik krijg heel goede commentaar, word gewoon teveel tegengewerkt.
Emperor of the Benelux
Founder of the Commonwealth of Planets
Founder and CEO of JF
Sergeant 1st Class onbekende

Medals: 16
Standard Achievement (3) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3)
Fog of War Achievement (1) Trench Warfare Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Clan Achievement (2)

Postby Nikita_2006 on Mon Feb 05, 2007 5:59 am

Dat bedoel ik ook, ik keek er ook al een beetje raar tegenaan.

Je bedoelt dus de speler met de laagste score.

Daar hoef je niet slecht om te zijn.

Het kon ook zijn dat je de speler met de slechtste manieren bedoelde.

Misschien kunnen we degene met de laagste score vinden.

Een laagste-score tabel wellicht, dan sta je toch maar mooi bovenaan als je niet zo goed scoort.

Je kunt aan de reakties wel mooi zien wie er overdag de tijd heeft.
Last edited by Nikita_2006 on Mon Feb 05, 2007 6:01 am, edited 1 time in total.
Private Nikita_2006

Postby SirSebstar on Mon Feb 05, 2007 6:00 am

tegengewerkt???

en toch. TONYKE krijgt gewoon veel negatiefe feedback. Ik ken mensen die veel verliezen. Met verliezen is niets mis. Het is niet handig voor je eigen score, maar dat is geen reden om slechte feedback te krijgen

slecht spelgedrag wel
Major SirSebstar

Standard Achievement (4) Doubles Achievement (2) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (2) Terminator Achievement (3)
Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (3) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (3) Fog of War Achievement (4)
Speed Achievement (3) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (2) Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (4)
Tournament Achievement (23) General Achievement (6) Clan Achievement (9) Training Achievement (1) Tournament Contribution (4)

maxis8r

Postby sunshining on Mon Feb 05, 2007 6:34 am

max is gr8 is ook een hele slechte speler hij speel 50 spellen tegelijk laat iedereen 2 buurten wachten speelt dan de laatste half uur en dan laat hij ons weer wachten zn punten zijn ook erg laag en speelt heel erg slecht gewoon frusterend na mijn spel speel ik nooit meer met hem ik had er ook wat van gezegd zegt hij mag ik dan niet ziek zijn. ok dat je ziek ben kan maar speel dan niet 50 spellen wanneer je weet dat je ze niet allemaal kan spelen gewoon onbeschoft om met opzet iedereen te laten wachten. hij gaat op mijn ingnore lijst.
Corporal 1st Class sunshining

Medals: 56
Most Improved Bronze (1) Standard Achievement (4) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3)
Terminator Achievement (2) Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (4) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (4) Clan Achievement (8) Tournament Contribution (3)

Postby Nikita_2006 on Mon Feb 05, 2007 7:36 am

Je bedoelt dus spelers met een slecht karakter.

Ja die zitten er ook tussen, net als in de echte wereld.

Maar hoe definieer je slecht ?

Je beurd voorbij laten gaan en de volgende keer een dubbel aantal legers krijgen, als je er dan tenminste nog staat vind ik niet zo'n slecht idee. Het is eerder tactiek waar je rekening mee kunt houden.

Zo'n speler speelt tenminste, het komt ook wel eens voor dat iemand er midden in een game mee stopt om dat hij slecht staat. Dat vind ik een stuk minder en erg onsportief.

In de chat suggesties doen en anderen de kastanjes uit het vuur laten halen, en uiteindelijk zelf de punten pakken kan eigenlijk ook niet.

En zo zijn er vast nog wel meer negatieve aspecten van dit spelletje te bedenken.
Private Nikita_2006

Postby Wisse on Mon Feb 05, 2007 7:46 am

die 2 die ik posste zijn slecht, ze willen aleen maar verliezen, ze hebben geen enkel potje gewonnen... en dan joinen ze ook nog eens dubbels...
Image Image
Sergeant Wisse

Medals: 1
Map Contribution (1)

Postby sunshining on Mon Feb 05, 2007 7:51 am

Nikita_2006 wrote:Je bedoelt dus spelers met een slecht karakter.

Ja die zitten er ook tussen, net als in de echte wereld.

Maar hoe definieer je slecht ?

Je beurd voorbij laten gaan en de volgende keer een dubbel aantal legers krijgen, als je er dan tenminste nog staat vind ik niet zo'n slecht idee. Het is eerder tactiek waar je rekening mee kunt houden.

Zo'n speler speelt tenminste, het komt ook wel eens voor dat iemand er midden in een game mee stopt om dat hij slecht staat. Dat vind ik een stuk minder en erg onsportief.

In de chat suggesties doen en anderen de kastanjes uit het vuur laten halen, en uiteindelijk zelf de punten pakken kan eigenlijk ook niet.

En zo zijn er vast nog wel meer negatieve aspecten van dit spelletje te bedenken.

oke is ook een strategie maar als je 3 buurten moet wachten is ook vervelend maar dan kan je wel verder spelen op deze speler moet je niet 3 keer 24 uur wachten nee hij doet hetr iedre keer weer dus dan wacht je zo lang voordat het spel is afgelopen iedere keer wannneer hij dr eindelijk uit word geschopt speelt hij en wacht weer 3 keer 24 uur

Most Improved Bronze (1) Standard Achievement (4) Doubles Achievement (4) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (3)
Terminator Achievement (2) Assassin Achievement (3) Manual Troops Achievement (2) Freestyle Achievement (1) Nuclear Spoils Achievement (2)
Fog of War Achievement (4) Speed Achievement (2) Teammate Achievement (2) Random Map Achievement (1) Cross-Map Achievement (3)
Ratings Achievement (4) Tournament Achievement (4) Clan Achievement (8) Tournament Contribution (3)

Postby sunshining on Mon Feb 05, 2007 7:54 am

zn punten aantal is in de 300 dus is hij een slechte speler niet omdat hij veel pech heb gehad dat gewoon zn strategie slecht is hij heb ook slechte feedback gehad als je bij zijn spellen kijkt wint hij weinig spellen alleen een paar keer gewonnen

max is NOT gr8

Postby Ros on Mon Feb 05, 2007 8:17 am

Nou, ik heb ervaring met Max als teamspeler en daar wordt je niet vrolijk van.
In het begin communiceerde hij 2 maal. Voornamelijk om duidelijk te maken dat hij een spierziekte (spastisch?) heeft. Nadat ik hem had geschreven dat ik de door hem gegeven site inmiddels had gelezen, maar verder geen commentaar hierover gaf, vond hij me blijkbaar niet meer leuk en stopte met game-communicatie. Toen ik hem vroeg een fortification te doen zodat ik een continent kon pakken ging hij alleen maar egoistischer spelen. We hebben deze triples game uiteindelijk gewonnen omdat ikzelf en Tommyhawk (great player) het tactisch aardig hadden bedacht. Zelfs het andere team zag dat Max raar speelde en zij stelden zelfs voor eerst max met z'n allen uit te schakelen waarna tommyhawk en ik dan later de game konden afmaken. De game heeft door max een paar rondes te lang geduurt en ook zij waren het zat en wilden hem een lesje leren. Uiteindelijk hebben we het toch maar niet gedaan.
Ook zag ik regelmatig neg. feedbacks komen en gaan (!). Waarschijnlijk heeft hij na die neg. feedback meelij weten te wekken met een mail die naar die medische site verwijst, net als bij mij. De neg. feedback (2x) die later weer werd verwijderd sprak boekdelen.

Avoid max, as he is only out there to make things miserable !

PS. expres n beurt missen uit tactische overwegingen vind ik wel heel zwak en heeft niets met risk te maken. Speel of speel niet maar ga niet lopen etteren !
Major Ros

Medals: 11
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (1)
Freestyle Achievement (1) Cross-Map Achievement (1) Clan Achievement (1)

Re: max is NOT gr8

Postby Nikita_2006 on Mon Feb 05, 2007 8:34 am

Ros wrote:PS. expres n beurt missen uit tactische overwegingen vind ik wel heel zwak en heeft niets met risk te maken. Speel of speel niet maar ga niet lopen etteren !

De regels staan het wel toe denk ik.

Maar stel hij heeft een continent compleet en als iedereen hem dat laat houden na zijn gemiste beurd krijgt hij dus dubbele legers van dat continent. Je kunt hem natuurlijk ook aanvallen om dat te voorkomen, dan heeft hij er dus niets aan gehad.

Risk is ook vooruitkijken, ook in dit soort gevallen.
Private Nikita_2006

Postby Nikita_2006 on Mon Feb 05, 2007 8:38 am

sunshining wrote:zn punten aantal is in de 300 dus is hij een slechte speler niet omdat hij veel pech heb gehad dat gewoon zn strategie slecht is hij heb ook slechte feedback gehad als je bij zijn spellen kijkt wint hij weinig spellen alleen een paar keer gewonnen

Ja dat is wel erg weinig punten

Heb je de naam trouwens goed ?
Als ik hem invoer bij game-finder bestaat die naam niet ?
Private Nikita_2006

Postby Nikita_2006 on Mon Feb 05, 2007 8:39 am

Wisse wrote:check deze 2: (de allerlaagste spelers die erzijn)
thomas705
benjij

Hoe kan iemand nu aan 148 punten komen, dan moet je werkelijk alles verliezen en het waarschijnlijk met opzet doen.

Kan haast niet anders

De geestelijke vermogens van iedereen is natuurlijk ook niet het zelfde.
Er kunnen ook wel mensen meedoen met geestelijke beperking.

Eigenlijk zou je spelniveaus moeten hebben zodat je op je eigen niveau kunt spelen.
Private Nikita_2006

Postby onbekende on Mon Feb 05, 2007 8:49 am

@Ros: Max Is g8 is a respectable forummer, thats partially why he gets stuff done from feedback
Emperor of the Benelux
Founder and CEO of JF

Standard Achievement (3) Triples Achievement (1) Quadruples Achievement (1) Manual Troops Achievement (1) Freestyle Achievement (3)
Fog of War Achievement (1) Trench Warfare Achievement (1) Cross-Map Achievement (3) Clan Achievement (2)

Postby Spritzking on Mon Feb 05, 2007 8:57 am

mijn eerste post :)

ik zit hier dan ook nog niet zo lang op deze site, maar wat me al wel opgevallen is, is dat er inderdaad een aantal spelers ronloopt die contstant dubieuze beslissing maken. opzich ben je dan nog geen slechte speler. zoals al eerder opgemerkt. Ik denk dat als dat voornamelijk de mensen die schelden of anderen belachelijk slecht zijn en geweerd moeten worden. turns missen is trouwens ook gewoon flauw spel en het randje van de regels opzoeken.

wat mij het meeste irriteerd (En dat is niet alleen op deze site maar "life in general") zijn uitspraken zoals deze:

"Iemand uitschelden is kinderachtig, bovendien is.... zelf een #####"
Major Spritzking

Medals: 13
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (1) Terminator Achievement (2) Freestyle Achievement (3) Teammate Achievement (1)
Cross-Map Achievement (2) Ratings Achievement (1)

max is gr8

Postby Ros on Mon Feb 05, 2007 9:16 am

tsja, jammer genoeg communiceert max dan beter in het forum dan in een team......

En wat die benjij (148pt) betreft, occupation: landscaping & snowremoval...??! Klinkt als: hakken & afvoeren.............lol

Maar goed, misschien is het dan juist wel een goed idee om een speciale afdeling voor deze mensen te maken...
Major Ros

Medals: 11
Standard Achievement (2) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (3) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (1)
Freestyle Achievement (1) Cross-Map Achievement (1) Clan Achievement (1)

Postby onbekende on Mon Feb 05, 2007 9:21 am

max komt vreemd en soms vervelend over, ik denk eerder kind die zijn handicap uitbuit
maar genoeg over hem
Emperor of the Benelux
Founder and CEO of JF

Re: goede spelers/ slechte spelers.

Postby kishih on Mon Feb 05, 2007 10:16 am

SirSebstar wrote:Ik wilde graag TONYKE nomineren als slechtste speler ooit.
Ik weet niet of jullie veel slechte spelers tegenkomen, maar ik zelf heb nog nooit een dergelijke speler meegemaakt. Met meer gefundeerde negatieve feedback dan zijn positive feedback. En na mijn eigen spelervaring heb ik dan ook besloten TONYKE te weerhouden om ooit nog een spel met mij te spelen.

Ik denk dat dit wel genoeg zegt. Jammer hoor.

groetjes

SirSebstar

Ben het hier helemaal mee eens. TONYKE is de eerste en enige speler die het ooit tot mijn ignore list heeft gebracht.
Kom uiteraard wel vaker slechte spelers tegen, maar dat zijn vaak beginnelingen. Ga ik ook niet moeilijk over doen.

Expres beurt missen om daarna meer legers te hebben vindt ik de laagste tactiek die er te bedenken is. Vindt ik echt iemand die een medal of little honor verdient. Des te leuker is het wel om van deze spelers te winnen.
Lieutenant kishih

Medals: 24
Standard Achievement (3) Doubles Achievement (1) Triples Achievement (2) Quadruples Achievement (1) Terminator Achievement (2)
Assassin Achievement (1) Freestyle Achievement (2) Fog of War Achievement (2) Teammate Achievement (1) Random Map Achievement (1)
Cross-Map Achievement (3) Ratings Achievement (1) Tournament Achievement (1) Clan Achievement (3)

Postby SirSebstar on Mon Feb 05, 2007 10:52 am

...

......

ik zou juist de eerste tacktiek zodanig erg vinden dat ik er niet mer mee wil spelen. deadbeat als tacktiek, dan laat je mij dus 24 uur extra wachten?? dan speel ik niet meer met je mee.
midgame ermee stoppen kan ik tenminste nog begrijpen, maar dan wel van cc af en nooit meer meedoen
Major SirSebstar

Postby Nikita_2006 on Mon Feb 05, 2007 11:29 am

SirSebstar wrote:

...

......

ik zou juist de eerste tacktiek zodanig erg vinden dat ik er niet mer mee wil spelen. deadbeat als tacktiek, dan laat je mij dus 24 uur extra wachten?? dan speel ik niet meer met je mee.
midgame ermee stoppen kan ik tenminste nog begrijpen, maar dan wel van cc af en nooit meer meedoen

Je gelooft toch niet echt dat ik persoonlijk deze tactiek hanteer ?

Ik kom het wel eens tegen en kan er niet mee zitten.

Het nadeel is dat je 24 uur op je beurd moet wachten, maar we hebben de tijd denk ik dan.
Private Nikita_2006

Postby SirSebstar on Mon Feb 05, 2007 12:01 pm

ik denk niet dat jij het wilt.. maar ik nam jouw stukje wel als quote.

max=TONYKE??

hoe dan ook, max mag dan wel een forumschrijver zijn, op PM's heeft hij nog niet gereageerd.. en dat is jammer.
Major SirSebstar

Postby sunshining on Mon Feb 05, 2007 1:45 pm

Nikita_2006 wrote:
sunshining wrote:zn punten aantal is in de 300 dus is hij een slechte speler niet omdat hij veel pech heb gehad dat gewoon zn strategie slecht is hij heb ook slechte feedback gehad als je bij zijn spellen kijkt wint hij weinig spellen alleen een paar keer gewonnen

Ja dat is wel erg weinig punten

Heb je de naam trouwens goed ?
Als ik hem invoer bij game-finder bestaat die naam niet ?

zn naam is max is gr8 spatie tussen zn namen

Postby Nikita_2006 on Mon Feb 05, 2007 1:53 pm

OK zonneschijntje ik had het al gevonden, maar bedankt
Private Nikita_2006

Postby sunshining on Mon Feb 05, 2007 1:55 pm

erg he hoe hij speelt

Next

Return to De Veroveraars Club