Moderators: Global Moderators, Moderators - Int'l

Nikita_2006 wrote:Je bedoelt dus spelers met een slecht karakter.
Ja die zitten er ook tussen, net als in de echte wereld.
Maar hoe definieer je slecht ?
Je beurd voorbij laten gaan en de volgende keer een dubbel aantal legers krijgen, als je er dan tenminste nog staat vind ik niet zo'n slecht idee. Het is eerder tactiek waar je rekening mee kunt houden.
Zo'n speler speelt tenminste, het komt ook wel eens voor dat iemand er midden in een game mee stopt om dat hij slecht staat. Dat vind ik een stuk minder en erg onsportief.
In de chat suggesties doen en anderen de kastanjes uit het vuur laten halen, en uiteindelijk zelf de punten pakken kan eigenlijk ook niet.
En zo zijn er vast nog wel meer negatieve aspecten van dit spelletje te bedenken.
Ros wrote:PS. expres n beurt missen uit tactische overwegingen vind ik wel heel zwak en heeft niets met risk te maken. Speel of speel niet maar ga niet lopen etteren !
sunshining wrote:zn punten aantal is in de 300 dus is hij een slechte speler niet omdat hij veel pech heb gehad dat gewoon zn strategie slecht is hij heb ook slechte feedback gehad als je bij zijn spellen kijkt wint hij weinig spellen alleen een paar keer gewonnen
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests